Meggers

Os, der skal giftes 9. juli

64 indlæg i dette emne

Meggers: Må jeg spørge, hvor du har tænkt dig at købe kjole? Da jeg endeligt bestilte her i starten af februar var "min" butik nemlig sådan lidt "det er liiiige i sidste øjeblik". Bare så du er obs på det, hvis du vil have en bestilt hjem fra et-eller-andet-sted.

Åhh, har tænkt mig at tage i Lilly her i Aalborg, nogle stykker i Århus, bl.a. Kennedys (Jeg mindes det er der, du har købt din?)

og måske også Lucca Bride i Sindal.. Havde egentlig planer om først at begynde på det sidst i marts/begyndelse af april, meen, kan da godt blive lidt nervøs for, om det bliver for presset, når du har fået sådan at vide..... :unsure:

Selvfølgelig er det nok ikke det samme, hvis man er heldig at finde en kjole, de allerede har i butikken, så den ikke skal bestilles hjem.. Men det kan man jo heller ikke være sikker på lige lykkes :blink:

Tak for din heads up :kiss:

Jo jeg købte min kjole i Kennedys. :) Bestilte den i slutningen af januar og de mener at have den hjemme ca. 20. maj... Så hvis du skal bestille hjem derfra, så kan det da godt være at du skal afsted hurtigt. Men ja, det er jo kun hvis du skal bestille hjem og Kennedys har mange smukke kjoler i butikken.

Lucca er også helt klart et besøg værd! De havde ikke den perfekte kjole for mig, men de havde nogen, der var tæt på, hehe. Men altså jeg prøvede i september, tror jeg det var, og der fik jeg at vide, at det var fornuftigt at have besluttet mig inden jul... Så jeg ved ikke om du er for sent ude der. Men ring og hør, de kan garanteret godt fikse et eller andet, hvis det endelig er, og de har rigtig rigtig flotte kjoler i butikken jo. :)

Lilly tror jeg heller ikke er noget problem, de har vist kjolerne "på lager". :)

Så det skal nok gå, men hvis jeg var dig, ville jeg nok begynde så snart jeg kunne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Meggers. Jeg havde det på samme måde, men blev faktisk beroliget af, at flere andre heller ikke havde sendt invitationerne ud endnu. Tænker at de bliver færdige, når de bliver færdige, men håber da at kunne få sendt dem ud medio marts.

Så stress nu ikke for meget - du skal nok nå det hele:)

:hug: I know... Jeg kan bare bedst lide at være i god tid. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vores invitationer sendt ud. Har sendt dem i dag og regner så med at de ligger i postkasserne i morgen, hvor der præcis er 4 måneder til dagen.

Jeg har også lavet lidt sjov til under mine sko, til når man ligger der og knæler.

Fik ideen fra en eller anden tråd herinde (kan ikke lige huske hilken)

post-47482-0-37327800-1299613642.jpg

Tillykke til os alle med vores milepæl i morgen :)

Redigeret af Linette160711
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg nået et skridt videre.

Jeg har prøvet, fundet og ikke mindst købt min kjole. Jubii :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til den 14. april, der skal jeg nemlig have den tilrettet og så skal jeg jo have den på igen.Den sidder helt perfekt på mig og skal kun lægges lidt op.

Har er et billede af den.

post-47482-0-55167600-1300261099.jpgpost-47482-0-65521500-1300261121.jpg

post-47482-0-20834300-1300261139.jpg

Der er flere billeder fra min kjoleprøvning i min planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde besluttet os for en kro, de skulle komme hjem fra ferie i går hvor vi så kunne booke, havde reserveret. Jeg ringede så i dag og sagde at vi gerne ville bookes, så sagde krofatter, at vi skulle have svaret igårog nu havde et andet par reserveret kroen - jeg var målløs, han havde jo sagt de kom hjem fra ferie igår, så der troede jeg da ikke de var at træffe og reservation udløb jo så i dag i mine øjne, men åbenbart ikke i hans.

Så nu er jeg på den - ha kontaktet alternetiv i dag.

Det er I måske også bedre tjent med når det kommmer til stykket. Det virker dybt useriøst og som at de måske kunne have en interesse i at lade de andre få fortrinsret. Det er da - forhåbentlig - god kotume at man lige forespørger dem der har reserveret inden man disponerer til anden side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi havde besluttet os for en kro, de skulle komme hjem fra ferie i går hvor vi så kunne booke, havde reserveret. Jeg ringede så i dag og sagde at vi gerne ville bookes, så sagde krofatter, at vi skulle have svaret igårog nu havde et andet par reserveret kroen - jeg var målløs, han havde jo sagt de kom hjem fra ferie igår, så der troede jeg da ikke de var at træffe og reservation udløb jo så i dag i mine øjne, men åbenbart ikke i hans.

Så nu er jeg på den - ha kontaktet alternetiv i dag.

Det er I måske også bedre tjent med når det kommmer til stykket. Det virker dybt useriøst og som at de måske kunne have en interesse i at lade de andre få fortrinsret. Det er da - forhåbentlig - god kotume at man lige forespørger dem der har reserveret inden man disponerer til anden side.

Ja, tak, vi har nu booket restaurant i byen hvor vi bor, det er ikke helt så lækkert som kroen, men det skal nok blive godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set denne fantastiske tråd piger :thumbsupsmileyanim:

Vil da også gerne dele hvorfor vi har valgt denne dejlige dato. Vi kunne ikke finde en dato til at starte, indtil min H2B siger, hvad med 09-07 - da vores børn er fra år 2007 og 2009 så vi har valgt dato efter vores børns fødselsår, og det synes jeg var en lidt sød tanke :iloveyou:

Vi har styr på:

Feststed og mad (telt i haven)

Kirke booket

Blomsterbinder booket

Kjolen købt

Fotografer booket

invitationer er sendt ud.

Øl, Vin og sodavand (mine forældre giver os det) :thumbsupsmileyanim:

Kagen er der nu styr på :thumbsupsmileyanim:

Vi er igang med:

At booke transport - det bliver manden der bestemmer, (øv jeg får ikke min hestevogn, stort snøft :boohoo:

At undersøge om min gamle frisør vil lave hår.

Vi mangler:

At finde tøj til H2B

At finde ud af hvad dælen jeg stiller op med mit hår (den lånte jeg lige:)

Alt mit tilbehør (smykker, hårting, undertøj)

At finde sko.

At finde Band.

At finde udsmykning til telt.

ved der er meget mere vi ikke har husket endnu - kan godt mærke så småt jeg begynder at små stresse lidt.. for lige pludselig er tiden skisme gået.. men hvor jeg dog glæder mig

Redigeret af N&B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har styr på:

Datoen

Kirken

Feststedet

Forlover

Brudepige

Toastmaster

Brudekjolen

Sløret

Gaveposer til gæsterne (indholdet er besluttet)

Frisøren

Sko til gommen

Save the dates (er sendt)

Invitationerne (er sendt)

Vi er igang med at:

Købe drikkelse

Lave en masse forskelligt pynt

Lave aktivitetsgaver til børn

Vi mangler at:

Booke kørsel

Booke catering

Lære til brudevals

Bestemme os for blomsterdekorationer

Bestille brudebuket og knaphulsblomster

Få ægteskabserklæring og prøvelsesattest

Skifte navn

Købe jakkesæt til gommen

Købe sko til bruden

Lave playlists til musikken på Ipods

Skrive navn på bordkort

Lave bordplan

Lave ønskeliste

Bage småkager og receptions snacks

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen her kommer der lige en opdatering af status for min/vores planlægning :biggrin:

Hvor er det skægt at vi er så mange, der har valgt denne fantastiske dato - Det kan da helt sikkert kun betyde godt vejr :)

Synes det er lækkert at vide, jeg ikke er den eneste, der har hovedet fyldt med bryllupsplanlægning, så det er lige før det står ud af ørerne med tyl :wink:

Her er status for vores planlægning:

Har styr på:

Kirke reserveret

Festlokale reserveret

Budgetrammer

H2B's habit købt - mangler alt "tilbehøret"

Frisøren - mangler bare at bestemme mig for frisuren

Fotograf - min søster som er utrolig dygtig :)

Forlovere og brudepiger

Invitationer er samlet og sendt ud :cheerleader3:

Overnatning til gæster langvejsfra

Overnatning til os på bryllupsnatten :loveboard:

Har købt kjolen, underskørt, trusser og strømpebånd og en clutch fra Etsy

Har købt min vielsesring :heart: , venter på den bliver lavet i min størrelse :cheerleader3: H2b mangler at vælge sin.

Er i gang med:

Eksperimentere med opdækningspynt

Vente utålmodigt på at vi ved hvor mange der ender med at komme, så alt kan bestilles i passende mængder :)

Brainstorme ift brudebuketten

Kagen - Skal nok ikke lave den selv alligevel, men istedet en kagekyndig ven af h2b's familie.

At købe brudeskoene (venter på at sælgeren på TS svarer)

At lede med lys og lygte efter flotte selvsiddende strømper.

Mangler:

En færdigudformet menu - vi har bestemt os for helstegt vildsvin og ovnbagt lam som buffet, men tilbehør og drikkevarer er stadig i det usikre.

Musik -vi har bestemt os for at lave to playlister, en til under maden, og en til efter maden, hvor der skal danses og festes igennem :o

Make up - tror jeg lægger den selv, men der skal eksperimenteres og købes ind

Bordplan

Bestilling af runde borde og service vi har brug for ud over det, der er i festlokalet

Og nu kan jeg godt mærke det virkelig begynder at komme tæt på!! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vente utålmodigt på at vi ved hvor mange der ender med at komme, så alt kan bestilles i passende mængder :)

Den har jeg det også svært med. Selvom vi har sat SU til 20. maj og dermed i ret god tid, synes jeg det er ærgerligt at favors, bordkort osv. står på standby for ikke at sige bordplanen. Det kribler i fingrene for at bestille forskellige ting hjem, men jeg prøver at være fornuftig... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vente utålmodigt på at vi ved hvor mange der ender med at komme, så alt kan bestilles i passende mængder :)

Den har jeg det også svært med. Selvom vi har sat SU til 20. maj og dermed i ret god tid, synes jeg det er ærgerligt at favors, bordkort osv. står på standby for ikke at sige bordplanen. Det kribler i fingrene for at bestille forskellige ting hjem, men jeg prøver at være fornuftig... :(

Know the feeling all to well :wink: Vi har sat SU til 4. maj som er ret tidligt, men synes stadig, der er alt for længe til :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så dato tøser hvor langt er i nu? nu nærmer tiden sig med hastige skridt, jeg er ved at få små stress.

Jeg har i dag fundet stoffet til mandens, fars og sønnes vest og slips - så nu skal vi have fat i skræddëren.

Manden manchet knapper er kommet, de er ok,men lever ikke helt op til forventningenrne.

Jeg har kigget lidt på samler - men er ikke fast besluttet.

har hentet ægteskabs erklæringen, og udfyldt det meste, så den bliver afleveret i morgen. Morgen gave er der nogenlunde styr på.

Mangler undertøj, bund til strømpebåndet, evt. diadem, taske.

Kirkehæfte, bordhæfte, æskerne har jeg fået hjem men de skal samles, og navneskilte mv. laves, og en del af det der skal i skal købes, men vi påtænker en tur over grænsen denne week-end. så kommer noget af det på plads forhåbentlig.

Jeg har fået min kusine til at synge i kirken, men kan ikke beslutte hvilken sang hun skal synge, har I nogle forslag?

Prøvede min kjole i dag, den er blevet forstor efter jeg har tabt mig, så nu må skrædderen vist ligge den ind - både godt og skidt med vægt tab:o)

Redigeret af Tantalize
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har styr på:

Kirken

Feststed (vores have)

Alt mit udstyr, kjole m.m.

Vores drenges tøj, de mangler nogen sko

Fotograf

Musik

Drikkelse (er dog ikke købt endnu, men vi ved hvad det skal være)

Næsten styr på:

Maden, mangler lige at beslutte os helt fast. Grillbuffet

Kagen, ved nogenlunde hvad jeg vil, men ændre alligevel mening hele tiden. Jeg laver den selv

H2b´s tøj

Pynt, har en del ting men mangler stadig lidt.

Har ikke styr på:

Ringene

Der er muligvis flere ting under de forskellige punkter, men kan ikke lige komme i tanke om mere :) Zilla-hjerne slået fra, haha :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde slet ikke set denne fantastiske tråd piger :thumbsupsmileyanim:

Vil da også gerne dele hvorfor vi har valgt denne dejlige dato. Vi kunne ikke finde en dato til at starte, indtil min H2B siger, hvad med 09-07 - da vores børn er fra år 2007 og 2009 så vi har valgt dato efter vores børns fødselsår, og det synes jeg var en lidt sød tanke :iloveyou:

Vi har styr på:

Feststed og mad (telt i haven)

Kirke booket

Blomsterbinder booket

Kjolen købt

Fotografer booket

invitationer er sendt ud.

Øl, Vin og sodavand (mine forældre giver os det) :thumbsupsmileyanim:

Kagen er der nu styr på :thumbsupsmileyanim:

ekstra toiletter (manden arbejder i et firma hvor de har det)

har sendt papire ægteskabserklæringerne samt navneændring :)

Vi er igang med:

At booke transport - det bliver manden der bestemmer, (øv jeg får ikke min hestevogn, stort snøft :boohoo:

At undersøge om min gamle frisør vil lave hår. øv det kan hun ikke, så jeg må igang igen med at lede

Vi mangler:

At finde tøj til H2B

At finde ud af hvad dælen jeg stiller op med mit hår (den lånte jeg lige:)

Alt mit tilbehør (smykker, hårting, undertøj)

At finde sko.

At finde Band.

At finde udsmykning til telt.

At finde tøj til vores børn.

ved der er meget mere vi ikke har husket endnu - kan godt mærke så småt jeg begynder at små stresse lidt.. for lige pludselig er tiden skisme gået.. men hvor jeg dog glæder mig

Redigeret af N&B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg burde forresten måske lige fortælle hvad vi har styr på, og ikke styr på. :)

Vi har styr på:

Feststed (og dermed også mad og kage) booket

Kirke booket

Blomsterbinder booket

Band booket

Kjolen købt

Sko købt (dog ikke kommet med posten endnu)

Fotografer booket

Frisør/makeup-artist booket

Lave og sende invitationer

Booket transport

Bestilt bryllupsrejse

Tøj til Brian

Fundet ringe

Booket et sted til bryllupsnatten

Er igang med:

At finde ud af hvad dælen jeg stiller op med mit hår

Alt mit tilbehør (slør, skørt, smykker, hårting, undertøj)

Mangler:

At ordne bordplan, menukort, bordkort, favours og alt det

Brians undertøj

Finde ud af hvad der helt præcist skal være nyt/gammelt/lånt/blåt

Prøvemiddag på feststed + bestemme vin

At udfylde de der papirer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger! Skal vi ikke have gang i den her igen? Jeg synes i hvert fald, at det er så tæt på nu, at jeg begynder at være bange for at glemme noget :unsure:

Vi har styr på:

Feststed (og dermed også mad og kage) booket

Kirke booket

Blomsterbinder booket

Band booket

Kjolen købt

Sko købt

Fotografer booket

Frisør/makeup-artist booket

Lave og sende invitationer

Booket transport

Bestilt bryllupsrejse

Tøj til Brian

Fundet ringe

Booket et sted til bryllupsnatten

Lavet bordplan (i hvert fald en foreløbig)

Det blå (strømpebånd)

Afleveret prøvelsesattest

Er igang med:

- At finde smykker

- At lave børnekufferter (har købt 3 ud af 6 kufferter + lidt indhold)

- At lave menukort (har lavet prototypen)

- At lave toiletkurve (2 kurve købt)

- Finde nyt (smykker i gave fra mor?), gammelt (???), lånt (fra moster?)

- Prøvemiddag (tid bestilt 16. juni)

- Morgengave (skal have taget boudoirfotos på tirsdag :cheerleader3: )

Mangler:

- Brians undertøj

- Blomster (Brians ansvar)

- Beslutte fyld til kagen (jeg tænker frisk og eksotisk. Passionsfrugt, ananas, mango, lime eller noget i den dur)

- Booke tid med præsten

- Lav pæn bordplan til at hænge op

- Snakke med fotografer

- Lave risposer

- Lave kirkehæfter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer