Posted February 22, 2011 · Report post Kom frit frem, jeg ved i er der ude Jeg er selv igang med at måle og gøre klar til en bestilling, uha det blir spændende. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2011 · Report post Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde. Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed. Glæder mig så meget til at prøve den.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2011 · Report post Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde. Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed. Glæder mig så meget til at prøve den.. Vildt flot kjole! Glæder mig til at se resultatet. Men de kunne da godt nok ikke have fundet en tyndere model at putte i kjolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2011 · Report post Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde. Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed. Glæder mig så meget til at prøve den.. Vildt flot kjole! Glæder mig til at se resultatet. Men de kunne da godt nok ikke have fundet en tyndere model at putte i kjolen Jeg er heller ikke selv den største, så det passer nok meget godt Har været inde og prøve en havfruemodel, og det er bare DEN model jeg skal have. Elsker bare de blonder der er på kjolen, den er så smuk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2011 · Report post Wow smuk kjole :-) Husk endelig at fortælle når du får den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2011 · Report post Jeg venter også på kjole!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Nu er der gået 2 uger siden jeg bestilte min kjole. Er ved at dø af spænding. De har lovet at skrive en mail når de sender den. Behøver jeg at fortælle, at jeg tjekker min mail flere gange om dagen? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Uha det er spændende :-) Jeg bestilte torsdag aften, 3 stk blev det til :fløjt: Jeg kunne simpelthen ikke vælge. Fandt tre flotte kjoler og alt inkl blev det ca. 4.000 kr. Det er da 8.000 kr mindre end den ene kostede da jeg prøvede den Nu venter jeg bare spændt, pyha det er nervepirrende spændende. Men mangler sko !!! i str 42, uden hæl, ikke nemt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Uha det er spændende :-) Jeg bestilte torsdag aften, 3 stk blev det til :fløjt: Jeg kunne simpelthen ikke vælge. Fandt tre flotte kjoler og alt inkl blev det ca. 4.000 kr. Det er da 8.000 kr mindre end den ene kostede da jeg prøvede den Nu venter jeg bare spændt, pyha det er nervepirrende spændende. Men mangler sko !!! i str 42, uden hæl, ikke nemt. Ej hvor spændende! Må vi ik se hvad du har købt? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Jo det må i da :-) kjole nr 1 Kjole nr 2 Kjole nr 3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Dine links virker ikke, da firmaets navn ik må bruges herinde Kan du ik vedhæfte dem? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Øv kan stadig ik se dem! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Kan du se denne ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Så kører det vist 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post WOW Super flotte kjoler! Glæder mig til at høre om de lever op til forventningerne Er især vild med den første... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post og nummer 3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Ja den første er også min favorit Men kunne ikke styre mig Og prisen er forrygende Alle tre kjoler er i øvrigt til salg, den jeg selv skal bruge dog først efter 11.juni 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2011 · Report post Jeg er vild med den 3. Har jo også et eller andet for blonder ;) Og sådan et lille blondeærme er bare SÅ fint!! Glæder mig til at høre om de er som på billedet i virkeligheden, og hvilken det bliver i sidste ende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2011 · Report post Jeg har lige fået mail om at min kjole kommer omkring d. 22/3. Ved så ikke om de har regnet told-tid med? Men der er ikke længe til, så det er vidst lige til at holde ud.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2011 · Report post Det er godt nok spændende !! Glæder mig til at se den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2011 · Report post wup wup Mine kjoler bliver sendt den 14.marts Så kommer de nok mens min H2B er i USA 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2011 · Report post Sikke flotte kjole du har bestilt hjem og gud hvor det er billigt at købe kjoler i udlandet. Har de også fest kjoler? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2011 · Report post Ih hvor spændende, så må vi håbe de er hurtige i fragtvæsnet!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2011 · Report post Eisenhardy : ja det har de :-) Lullubear : ja det håber jeg dælme også, får sendt med DHL så kryds fingre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites