Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde.

Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed.

Glæder mig så meget til at prøve den..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde.

Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed.

Glæder mig så meget til at prøve den..

Vildt flot kjole! Glæder mig til at se resultatet.

Men de kunne da godt nok ikke have fundet en tyndere model at putte i kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg venter på denne. Har ingen anelse om det er en god eller dårlig hjemmeside at købe på, har ikke kunnet finde information om den herinde.

Men jeg har mailet med dem, og de virker søde og lydhør. Svarer hurtigt tilbage. De vil sende en mail når kjolen er sendt, og har lovet at jeg har den i marts. Er ved at gå til at nysgerrighed.

Glæder mig så meget til at prøve den..

Vildt flot kjole! Glæder mig til at se resultatet.

Men de kunne da godt nok ikke have fundet en tyndere model at putte i kjolen :)

Jeg er heller ikke selv den største, så det passer nok meget godt :o Har været inde og prøve en havfruemodel, og det er bare DEN model jeg skal have. Elsker bare de blonder der er på kjolen, den er så smuk! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er spændende :-)

Jeg bestilte torsdag aften, 3 stk blev det til :fløjt: Jeg kunne simpelthen ikke vælge. Fandt tre flotte kjoler og alt inkl blev det ca. 4.000 kr.

Det er da 8.000 kr mindre end den ene kostede da jeg prøvede den :tunge:

Nu venter jeg bare spændt, pyha det er nervepirrende spændende.

Men mangler sko !!! i str 42, uden hæl, ikke nemt. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det er spændende :-)

Jeg bestilte torsdag aften, 3 stk blev det til :fløjt: Jeg kunne simpelthen ikke vælge. Fandt tre flotte kjoler og alt inkl blev det ca. 4.000 kr.

Det er da 8.000 kr mindre end den ene kostede da jeg prøvede den :tunge:

Nu venter jeg bare spændt, pyha det er nervepirrende spændende.

Men mangler sko !!! i str 42, uden hæl, ikke nemt. :td:

Ej hvor spændende! Må vi ik se hvad du har købt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer