Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 posts in this topic

Så er jeg blevet ringet op af told & skat, at jeg der var kommet en kjole til mig fra Kina, og hvor meget jeg havde givet for den :pokey: MEN det betyder jo så også at mine kjoler er lige på trapperne :cheerleader3: :cheerleader3: Det undrer mig bare, at jeg selv skulle sige hvad jeg havde givet, og at de ikke havde oplyst det fra kjolefirmaet :unsure: Og jeg spekulerer som en gal på om der er andet, jeg er "kommet" til at bestille og som jeg ikke kan huske :unsure: Please fortæl mig, at jeg ikke er den eneste, der godt kan komme til at trykke "bestil" og så ikke kan huske det efterfølgende :fløjt:

0

Annonce ♥

Så er jeg blevet ringet op af told & skat, at jeg der var kommet en kjole til mig fra Kina, og hvor meget jeg havde givet for den :pokey: MEN det betyder jo så også at mine kjoler er lige på trapperne :cheerleader3: :cheerleader3: Det undrer mig bare, at jeg selv skulle sige hvad jeg havde givet, og at de ikke havde oplyst det fra kjolefirmaet :unsure: Og jeg spekulerer som en gal på om der er andet, jeg er "kommet" til at bestille og som jeg ikke kan huske :unsure: Please fortæl mig, at jeg ikke er den eneste, der godt kan komme til at trykke "bestil" og så ikke kan huske det efterfølgende :fløjt:

Altså tanken er da ikke umulig :wink: Meeeeen tror du har god styr på hvad du har købt - det er da bare kjolefirmaet som ikke har fået oplyst værdien af pakken.

0

JAAAAAAA det håber jeg virkelig, for jeg glæder mig jo helt vildt til at se mine kjoler :a1221:Og måske også en lille smule nervøs for at de er det værste møg :unsure:

0

Nå vil lige lægge et billede ind til fremtidige brude :) har modtaget denne kjole fra http://www.szwedding...m/bridal-gowns/ og den er super lækker og matcher billedet godt, så der kan man roligt bestille fra. :)

post-44861-0-50069800-1325612413.jpg

post-44861-0-31050300-1325612476.jpg

2

Annonce ♥

Sunspirit, det er sjovt med sådan nogle billeder, når man kigger efter det, kan man jo sagtens se det stykke om hofterne på modelbilledet.. Den eneste kritik jeg har af hjemmesiden er nok næsten også, at de ikke viser gode nok billeder.. selvom min kjole er perfekt, er der nogle detaljer jeg ikke havde set på modelbilledet :)

0

Åh Sunspirit, den er da rigtig fin :a1221: og hvor bliver jeg glad hver gang jeg læser om nogle der har gode erfaringer med "kina-kjoler" og især når det er fra sammen firma som jeg har bestilt fra :thumbsupsmileyanim:

0

SÅ nu har jeg taget springet og bestilt en Kina-kjole til dansekjole...og i mørkelilla. To be continued om 100 år, når den kommer frem :wink:

3

SÅ nu har jeg taget springet og bestilt en Kina-kjole til dansekjole...og i mørkelilla. To be continued om 100 år, når den kommer frem :wink:

Naaaai, må vi se hvad du har bestilt udfra? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så pyt. Den virker måske liiiiiidt kedelig, men jeg tror, det er billedet, der undersælger den. Den er valgt ud fra, at den skulle være meget enkel og godt måtte være kortere, men desværre ikke 50'er-snit, da jeg skal have maven skjult i empire. Jeg har bedt dem fjerne blomsten og sætte stropper på, og så har jeg satset og bestilt den lidt for lille som en ekstra motivation til at smide nogle kg. Den kommer her og kommer til at koste knapt 1000 kr. inkl. levering og skal være i mørk lilla (grape) - og så bliver det spændende, om den bliver fanget af tolden...

Here it goes:

post-53226-0-15564100-1325621193.jpg

1

Synes den er fin :) Det er jo ikke KJOLEN, og en flot lilla gør også en stor forskel :)

0

Wauw, jeg sys også den er flot da! Kan liiige forestille mig den faktisk, ihaaa, spændende... Hvor har du besstilt den? :thumbsupsmileyanim::loveshower:

0

Tak :loveshower: Jamen jeg havde kigget en del hos weddingdress china som nogle har haft gode erfaringer med, men nu prøvede jeg lige at kigge hos **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com og der var der mere at vælge imellem, hvis det skulle være enkelt....jeg tør ikke tro på for meget, før den dukker op, men jeg er da lidt spændt (og nogenlunde fortrøstningsfuld efter successhistorierne) :wink:

0

Annonce ♥

Tak :loveshower: Jamen jeg havde kigget en del hos weddingdress china som nogle har haft gode erfaringer med, men nu prøvede jeg lige at kigge hos **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com og der var der mere at vælge imellem, hvis det skulle være enkelt....jeg tør ikke tro på for meget, før den dukker op, men jeg er da lidt spændt (og nogenlunde fortrøstningsfuld efter successhistorierne) :wink:

Jeg har også været derinde og kigge, bare fordi at man vel godt kunne bruge en lille bitte dansekjole... Hihi... Sys deres kjoler virker til at holde hvad de lover og de har ovenikøbet billeder oppe af deres egne kjoler, som jo ser rigtig godt ud... Kan godt forstå du er fortrøstningsfuld! :thumbsupsmileyanim:

Og så er 1000 kr billigt, men tilpas nok dyrt til at det ikke er FOR billigt... Og et andet plus derinde, de skriver hvilken slags stof kjolerne er lavet i... Det er altså godt tror jeg...

1

Hold da op, den er da super fin! Men nu er jeg jo tydeligvis også en sucker for empiresnit og enkle kjoler :thumbsupsmileyanim: Den er da mere detaljeret end min brudekjole :biggrin: Jeg glæder mig meget til at se hvordan den ender ud. Men umiddelbart ville jeg ikke være alt for bange - jeg synes der er rigtig mange, der har bestilt derfra, hvor det er endt rigtig, rigtig godt! :)

0

Så fik vi også købt en kjole fra LB: Vi er i RIGTIG god tid, så hvis den flopper, kan vi nå at skaffe en anden.

0

Så fik vi også købt en kjole fra LB: Vi er i RIGTIG god tid, så hvis den flopper, kan vi nå at skaffe en anden.

Må vi se billeder? :biggrin:

Edited by Carina Stærke
0

Annonce ♥

Ih Sommer, hvor bliver det spændende at se den når du får den hjem :thumbsupsmileyanim:

Fuglene - ja vi vil se :biggrin:

Ooooog så er der betalt told m.m. på mine kjoler, så nu venter jeg bare i spænding på hvornår det kære postbud banker på min dør :cheerleader3: :cheerleader3:

2

Ih Sommer, hvor bliver det spændende at se den når du får den hjem :thumbsupsmileyanim:

Fuglene - ja vi vil se

Ooooog så er der betalt told m.m. på mine kjoler, så nu venter jeg bare i spænding på hvornår det kære postbud banker på min dør :cheerleader3: :cheerleader3:

Wow, kan de allerede komme i dag? Eller mener du bare i løbet af dagene... :biggrin:

0

Min kom sygt hurtigt efter jeg havde betalt told :wink:

0

Hvad er sindssygt hurtigt??? Ihaaaa, vente vente... Det er SÅ spændende! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det må i da !

206323_1.jpg

Jamen jesus christ da, hvor er den SMUK! :a1221: Er da helt forelsket nu. Glæder mig rigtig meget til at høre, hvordan den du modtager ser ud... :c166:

0

Hvad er sindssygt hurtigt??? Ihaaaa, vente vente... Det er SÅ spændende! :cheerleader3:

Dagen efter jeg var på skat og betale :lol:

2

Fuglene - ja vi vil se :biggrin:

Tak :biggrin: De mente, det var meeeeeeeget besværligt at sætte stropper på (say what?), så det her jeg droppet, men til gengæld går der stadigvæk omkring 8 uger pga. kinesisk nytår. Godt man først skal giftes til sommer :wink: Glæder mig til at se dine kjoler :cheerleader3:

0

Det må i da !

206323_1.jpg

Wow! Hvor bliver det spændende :cheerleader3:

0

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥