Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 posts in this topic

Hold da op Fugl, hvor er den kjole bare smuk, jeg glæder mig til at se billeder af den når du får den hjem :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde nok i mit stille sind håbet på, at de var kommet i dag, men det er de desværre ikke :td: Men så må de da senest komme mandag eller tirsdag i næste uge, ih jeg får helt kriller i maven bare at ved at tænke på det :blush:

1

Annonce ♥

Så har jeg lige modtaget mail fra dem præcis 14 dage efter som lovet :) Kjolen er nu på vej til DK og jeg kan følge den på TNT's hjemmeside :) Hold nu op, hvor er det spændende.

0

Weddinggirl har du modtaget din kjole? Er vildt spændt på at se den

0

Har lige læst at det nok ikke er deres design. Havde ved at læse denne tråd fundet ud af at de lavede kopier, men var nok lidt naiv og trode at dem på deres side var deres eget design, og kopier var noget man bestilte specielt. Så kære webmaster hvis mit billede krænker nogle af jeres regler, er jeg naturligvis inforstået med at i slætter dem.

Når kjolen kommer skal jeg nok fortælle jer alle sammen om den :) lige nu leder vi efter en der kan sy en sort husar uniform. Så hvis en af jer kender en der kan klare det, gerne i kina eller ligende, da der ikke er ophavsrettighedser på sådan en, vil vi blive meget glade for en PM.

0

Annonce ♥

JA, jeg har så. Den er SÅ fin. Har desværre ikke fået taget billeder, da jeg kun lige hurtigt fik prøvet den hjemme hos mig mor. Den må jo ikke hænge herhjemme, så manden kan se den :)

Den er virkelig mere end hvad jeg havde forventet og turde håbe på. Kvaliteten er rigtig god og der er syet tyl indenunder, så jeg ikke behøver underskørt. Den er fuldt ud lige så smuk, som det billede jeg valgte den ud fra - og så passer den helt som den skal :) 2000 måtte jeg gi inkl. told. Det er så vildt at det kan lade sig gøre.

0

JA, jeg har så. Den er SÅ fin. Har desværre ikke fået taget billeder, da jeg kun lige hurtigt fik prøvet den hjemme hos mig mor. Den må jo ikke hænge herhjemme, så manden kan se den :)

Den er virkelig mere end hvad jeg havde forventet og turde håbe på. Kvaliteten er rigtig god og der er syet tyl indenunder, så jeg ikke behøver underskørt. Den er fuldt ud lige så smuk, som det billede jeg valgte den ud fra - og så passer den helt som den skal :) 2000 måtte jeg gi inkl. told. Det er så vildt at det kan lade sig gøre.

Hvor har du bestilt fra ? Du må lige straks sætte billeder op :-)

0

Her er den kjole jeg har bestilt til mit strandbryllup

post-53563-0-43953700-1326024613.jpg

Dog med et par ændringer:

- Empiresnit i stedet for bælte i taljen

- Med bomuldsinderfoer

- Farve: ivory.

Jeg havde endda også først bestilt med snørreryg, men heldigvis var der nogle hurtige BK'ere, der påpegede, at det ville komme til at se underligt ud. Jeg skrev derfor hurtigt til "Chris", og han bekræftede da også, at ja, det ville komme til at se anderledes ud. Nåh okay, det ville jeg da måske gerne have vidst inden :biggrin: Så altså, det ender med lynlås i siden som oprindeligt :)

Den har kostet mig omkring 1300 kr. eksklusiv told. Bomuldsinderfoeret gjorde den en del dyre.

Men jeg glæder mig til at modtage den. Bestilte den i midten af december, så der går nok stadig noget tid før den dukker op.

0

Har bestilt fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. De er super flinke.

Kjolen jeg har bestilt er denne:

0

Annonce ♥

Hov, jeg kan ikke se billedet?

Øv, kiggede lige, de har desværre ikke den jeg leder efter :-(

Er der nogen der har handlet hos Wedding dress China, overvejer at bestille der og vil gerne vide hvor stor en chance jeg har for at få en kjole i lignende stof/farve som originalen.

Kjolen jeg har forelsket mig i er Maggie Sottero "Ingrid"

0

Carina : Virkelig smuk kjole!

Ja virkelig smuk...

0

Kære Brude

Jeg har virkelig akut brug for råd og assistance. Sagen er den, at jeg allerede har købt en ret dyr kjole her i DK, men butikken har ikke behandlet mig særlig godt, og gennem et stykke tid har jeg opdaget at de ting jeg har købt til kjolen faktisk er i stykker. Jeg havde købt en ret dyre broderi-bolero, som var i stykker (de siger de betaler for rettelse uden beregning) - min søde kommende mand havde i al hemmelighed købt sløret jeg sådan havde ønsket mig, men som jeg ikke havde råd til, til mig i julegave. Det var også i stykker.

Så har haft et par grædeture over hele forløbet, og er nu virkelig i tvivl om hvordan kjolen mon vil se ud når den engang kommer, hvis dette er standarden for butikken og måden de handler på.

Derfor går jeg nu i tanker om at afblæse al handel med denne butik, og få mine penge tilbage og evt. investere i 2-3 kjole fra Kina så der er noget at vælge imellem (og så man er helt sikker) - har regnet på det, og tror 2-3 kjoler vil koste 1/3 af hvad hele mit brudekjole-outfit har kostet indtil videre.

Hvad synes I? Er det en god ide, og er der nogle der kan anbefale sites og evt., har tips og tricks hvad angår told og forsendelse?

Man må vist ikke skrive navnene herinde, så man må også rigtig gerne sende mig en mail på miolott@yahoo.dk.

Hjælp, hjælp, hjælp.

Mvh. Kamilla, den meget fortvivlede kommede brud (bryllup i juli 2012)

Edited by ores-kia
0

Annonce ♥

Pyha, sikke noget. Jeg ved ikke, om det vil være en bedre løsning for dig, men det lyder til, at det kunne være en mulighed. Det er bestemt ikke alle kina-kjoler, der er lige vellykkede, men som jeg har forstået det, så har folk gode erfaringer med weddingdresschina og **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com

Jeg ville starte med at tjekke hvad butikkens politik er mht. annullering af bestilling. Jeg ved, at den butik, jeg har købt hos, de har ingen fortrydelsesret. Så hvis du ikke har mulighed for at få pengene tilbage, så er det pludselig mange penge, du får ude at svømme, hvis du køber yderligere 2-3 kinakjoler. Dog er det jo absolut heller ikke i orden, hvis alting fra butikken går i stykker. Der er lang leveringstid på kjoler, så du skal nok under alle omstændigheder snart tage en beslutning. Måske kunne du også prøve at kigge på Miss Lenas kjoler (tjek læsernes køb og salg)? Hun bestiller hjem fra Kina og de er typisk str.38-42, tror jeg nok, og hun har meget enkle kjoler med masser af tyl, så hvis det er noget, der kunne være dig, så er der en mulighed for at du vil kunne prøven en kjole før du køber....

0

Hej Kamilla, nej det er ikke rart at opleve så ringe service og så gå hele dagen til bryllupet og tænke på de små irritations elementer ved kjolen og udstyret. :) Jeg har lige modtaget min kjole fra www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com hvor man kan skrive sine mål og så syr de en kjole til en uden ekstra omkostninger af hvad det vil koste og bare købe en standard størrelse. De er ikke så gode til hvis man fortryder og ikke vil have kjolen alligevel :rolleyes: men det de leverer er også god kvalitet. Tør roligt anbefale dem, da jeg ikke er den eneste der har haft succes med dem :) Du modtager som regel deres kjoler indenfor 2-3uger.

0

Med hensyn til hvad Sommer siger - ja det er smart at tjekke om der er fortrydelsesret, men den kan også bare være til at lukke op og skide i... den anden side jeg købte fra have 72 timers fortrydelse, og da jeg forsøgte af afbestille efter 24 timer var det bare en mur jeg mødte, jeg måtte bare ikke afbestille.. de påstod ligefrem at de allerede havde lavet kjolen.

0

Jeg mente egentlig fortrydelsesret i den butik, hvor den dyre kjole er købt. Der var nemlig ingen fortrydelsesret der, hvor jeg købte min...

0

Annonce ♥

Jeg mente egentlig fortrydelsesret i den butik, hvor den dyre kjole er købt. Der var nemlig ingen fortrydelsesret der, hvor jeg købte min...

Huh huh, sikke da en service :(

0

Åh, suk....der står ikke noget om fortrydelsesret på deres hjemmeside.

Men har læst op på det - http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/mangler?tc=740F1814A3D24C089538501A55EC0D6A

Nogen jura-kyndige til stede?

Og tror, da jeg opdagede fejlen ved min bolero, som jeg købte sammen med kjolen, de tastede det som et samlet køb nemlig, at jeg måske godt kunne få pengene tilbage. Det er jo en decideret mangel ved købet da der er hul i boleroen. Det lagt sammen med et hullet slør gør bare hele oplevelsen rigtig trist.

Kh. Kamilla

0

Har også lige google, og Panoytis fx. kører med 14 dages fortrydelsesret, men det er først EFTER kjolen er modtaget fysisk.

Jeg har kun bestilt min, den er endnu ikke kommet.

Tror I så ikke godt den kan holde?

0

Jeg er advokatfuldmægtig, og jeg vil gerne se på det i løbet af ugen. Send mig lige en PB med al info.

Edited by Livica
0

Annonce ♥

Hm, rettelse. Der står på min kvittering: "Kjolen tages ikke retur. Prisen er excl. syning". Så i princippet kan man vel annullere sit køb så længe kjolen ikke er leveret endnu, hvis man tager udgangspunkt i mit eget tilfælde. Jeg ville altså kontakte butikken og sige, at du gerne vil høre nærmere om din fortrydelsesret på kjolen eller mulighed for at annullere bestillingen/handlen, fordi du er så skuffet over, at de øvrige ting har været i stykker....

Hvornår har de sagt, at de regner med at få kjolen hjem? Hvis det er snart, så kunne du måske godt vente og se, hvad du så fik, når den kom. Og så ellers skynde dig at bestille fra Kina, hvis du er utilfreds og annullerer handlen.....?

Edited by sommer2012
0

Åh, suk, har lige været oppe i butikken og snakke med dem. Og hun stod stejlt på ikke at give mig pengene tilbage, de kunne ikke engang sige hvornår de mon havde min fysiske kjole i hænde. De gav mig dog penge på sløret tilbage, det var en julegave fra min kæreste, og et nyere køb (lige inden jul) - men først efter jeg havde stået og set ret sørgelig ud et stykke tid:-(

Er bare såååååå trist.

0

^Jeg har lige sendt dig en besked, op med hagen :)

0

Kære alle

Ville bare lige sige tusind tak for jeres støtte til en meget panikken mig. Livica er ved at kigge på min sag, og håber virkelig at jeg kan få pengene tilbage. Og så håber, håber, håber jeg på jeg vender stærkt tilbage med updates om køb af kinakjoler fra en af de producenter der er nævnt herinde:-)

Tusind, tusind tak.

1

HAPS! Kinakjolen fanget

:blink:

Så blev jeg lige ringet op af et eller andet .....xpress (hørte ikke rigtigt efter). "Vi har en forsendelse til dig fra Kina". "Øh ja?". Nå, men den er så blevet fanget i tolden, så de skulle lige bruge et par oplysninger. Tænke tænke tænke, hvad har jeg bestilt fra Kina. Var det mon den dér taske, jeg alligevel ikke skal bruge? De spurgte så hvad det var, jeg havde bestilt og om det var til privat brug. "Ja ja, det er til privat brug. Hvad det er? Øhhhhh. Altså, jeg har jo nok bestilt mere end én ting. Æhhhh. Måske er det nogle smykker eller noget. Det er jo nok længe siden." Flot, så føler man sig ikke spor dum. Eller shopaholic. Eller noget. "Det står her, at det er en kjole". "NÅÅÅÅH ja, jamen så er det en brudekjole. Kommer den allerede?". Jeg var helt paf og følte mig super dum. Nå, men nu har jeg angivet pris, og så afventer jeg nærmere info. Har lige gået og tænkt på, om jeg mon når at tabe mig nok til at kunne passe den. Håber ikke, de er små i størrelserne :fløjt: Om ikke andet, så er det "kun" en dansekjole. Selve KJOLEN er købt i dansk butik, så der er jeg ikke så bekymret (den bestilte jeg også for lille men lidt mindre ambitiøst end den her og den skulle også kunne lægges lidt ud)....

0

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥