Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 posts in this topic

Hej Rina, kunne du evt. sende en pm på hjemmesiden du har bestilt din kjole fra? Kunne godt tænke mig at se med :lol: . Håber alt er som det skal være når du modtager din kjole -om snart :thumbsupsmileyanim: Vil også gerne prøve at bestille, hvis og når jeg finder kjolen. :loveshower:

Done :-)

Takker :loveshower:

0

Annonce ♥

Hejsa piger.

Jeg har ikke så meget erfaring med at bruge denne side endnu. Men skal giftes 12-12-12 og håber på jeres hjælp. Har forelsker mig kjolen sincerity 3612. Men den er jo ret pebret herhjemme.

Kan så se at jeg kan bestille en kopi i Usa til kun 1500-1600kr ca. Men, tør jeg?

Nogle af jer der har erfaringer med kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**? Vil jo gerne at den er magen til billedet. Kan jeg regne med det. Både med "fyldet" og perlerne osv.

Håber i vil svare og har erfaringer med siden :-)

(har prøvet og vedhæfte et billede af kjolen)

Vedhæftet billede

0

Ligner en amerikansk hjemmeside, men er kjolerne så også fra kina? :)

Company Address:

ReadMob Technologies (HK) Limited

9B, Amtel Building

148 Des Voeux Road

Central, Hong Kong

Jeg fandt denne adresse under "contacts" hos JJhouse så :biggrin:

0

jeg er ved at bestille det hele fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

3 kjoler, da jeg ikke kan vælge :biggrin:

plus kjoler til tøserne, smykker, underkjole og sko til os alle 3 og hår pynt....

mega flotte ting de har derinde på siden...

hvis de forsætter med de rabatter derinde så bliver det omkring 7500 kr.

det er helt vildt billigt, er virkelig overrasket :biggrin:

0

Annonce ♥

Hej alle piger....

Overvejer selv at købe brudekjole fra Kina, selvom det nok er ved at være sidste udkald.

Men er der nogen som kender **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. com? Og om kvaliteten er god?

0

^Jeg synes, det er super fint. På den måde har man et langt bedre og mere reelt grundlag at træffe sig (vigtige) valg på.

Jeg synes også, at nogle af de amerikanske og engelsk bryllupsforumer(?) har været gode. Der er så mange flere, som har prøvet et eller andet og så er der ind imellem nogen, som kan lidt mere end jeg kan. F.eks er der en site, hvor ejeren kan se om firmaernes hjemmeside lige er lavet i går eller har lidt mere år på bagen. Hun tjekker f.eks også om siderne "bare" er oversat via en translator eller om nogen med engelsk kundskaber har rettet de gænse fejl. Hun er også på med det samme, hvis hun kan "se" at en reviews IP - adresse er baseret i Kina (i nærheden af det sted kjolen kommer fra :huh: ).Så er det herut med dem.

Jeg er langt om længe nede på nogle enkelte steder som muligheder. Amerikanerne viste sig at være glade for "**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**" også under deres andet navn Dangshou(?). Ikke det samme som mit foregående link.

Som jeg skrev første gang, jeg lavede et indlæg, så skylder jeg nok denne her tråd den største tak. Hvis jeg ikke havde fundet den, ville jeg ikke være så spændt på at bestille min kjole og glæde mig så meget til at den kommer. (Når jeg liiiige får sorteret i de 5, jeg kunne tænke mig OG så har jeg spurgt en computerfyr om den site, jeg har fundet, er ok udfra oprettelse og IP info.)Stakkels fyr - efter han sagde ja til at hjælpe mig, har han besluttet ALDRIG at skulle giftes. :lol: . Som han selv sagde - "ciffon ??????Hvad snakker du om???" ROFL.

Der var på et tidspunkt et indlæg, som ankede, at kjoler fra østen var med at fastholde fattige kinesiske syesker på Sweatfactories". Det tænkte jeg meget på. Men - inden jeg overhovedet prøvede en kjole første gang - var jeg herinde, læste tråden og søgte på de første kinesiske hjemmesider. SÅ - min skuffelse var måske ikke så stor, da jeg i brudebutik var "udsat" for udelukkende kineser-kjoler. Jeg kunne både kende kjolerne og de muligheder, der var for at ændre på perler og farver. Det skyldes selvfølgelig, at jeg ikke har vildt mange penge til at købe kjole for, så jeg har ikke råd til Karimkjoler, som er lavet her i Danmark af en proffesionel skrædder. Så det er ikke som undskyldning, men de butikker, som jeg har råd til at komme i, køber deres kjoler i Kina alligevel. Jeg vælger dog at springe mellemledet over at bruge penge på lidt bedre kvalitet istedetfor.

Jeg smider lige her et link til Milly, som var nævnt på US - sider:

http://Udelukket pga....html#productst

Hejsa Zilla

Har du lyst til at sende mig en mail med de steder du har hørt godt om?

alexia@famtrolle.dk

0

Annonce ♥

Min kom på 14 dage - inkl. toldtid! Betale 51,50 i told, det skulle jeg køre til Struer for at betale (y)

Men den er så fin, og jeg vil anbefale ALLE at købe fra Kina... havde aldrig nogensinde troet på at en kjole til 900,- kunne være så god, men det er den bare! Både kvalitet, udseende, pasform :blush:

Hvor købte du fra?

0

Uhhh jeg sidder og er LIGE ved at bestille kina kjoler. Vil gerne have to..... måske tre :0)

Kender i til Landybrides?

Er der en der har overblik over hjemmesider hvor BK brugere har været tilfredse?

Simpelthen så spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Hej skønne brude :wink:

Jeg går også rundt og tripper nu... Min kjole er nu landet i Kbh, så nu går der ikke lang tid før den er hjemme!!!

Glæder mig uhyggelig meget til at se den... Bestilte den lørdag d. 10. marts, og den er nu i Kbh i dag d. 26. marts...!

Synes godt nok de har været hurtige, så håber den lever op til mine forventninger...

min prinsessekjole er en Justin Alexander kjole model 8610, I kan se kjolen på hans hjemmeside :cheerleader3: har dog fået lavet den med snøreryg i stedet for lynlås, så den er nemmere at tilpasse...

0

Nissensmor... Jeg tog chancen og bestilte fra tidebuy i stedet :-)

andre herinde anbefalede dem, så dem tog jeg og bestilte fra :-)

Kjolen kostede 245 $ ca. små 1.400 dkr, hvor normalprisen herhjemme vistnok ligger på ca. 13.000 kr.

Dertil bestilte jeg også stort underskørt og langt slør med blonde i kanten.

Det skal dog siges at deres online chat ikke har virket på noget tidspunkt imens jeg har bestilt kjolen,

men at de er flinke nok til at svare hurtigt tilbage via email. Så ud af 10 point, vil jeg foreløbig give dem et 9-tal :-)

Så må vi se om de kan komme op på 10, når jeg ser og prøver kjolen... smiler

0

Annonce ♥

Uhhh jeg sidder og er LIGE ved at bestille kina kjoler. Vil gerne have to..... måske tre :0)

Kender i til Landybrides?

Er der en der har overblik over hjemmesider hvor BK brugere har været tilfredse?

Simpelthen så spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

ved de er udelukket herinde fra, men ved ikke hvorfor :)

Jeg har købt min bedste ved **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com :)

0

Er det ikke ved at være tid til vi skal se nogen kjoler snart? Er så spændt på om nogen har fået noget godt. Synes det er lidt sjovt. Jeg har jo fået min helt fantastisk perfekte kjole, men ved ikke om det tæller når det er en miss Lena model

0

Wendla, du skal betale 25% i moms af varens pris + transportomkostninger. derefter 12% i toldafgift.

Så det svarer til, at hvis du bestiller for ca. 700 dkr. og transporten koster 200 dkr, så lægges der 25% til. I alt 900 kr.

Herefter lægges 12% til, og så ender du på 1.260 dkr. :fløjt:

Men dette er så bare et eksempel. (Håber jeg har regnet rigtigt... *g*) :biggrin:

Dette var ihvertfald hvad jeg fik af vide, da jeg ringede ind til told og skat...

Men du kan også selv slå det op på told og skats hjemmeside. :wink:

0

Annonce ♥

venter spændt på min kina kjole .. håber de snart skriver at de har sendt den afsted .. den burde være sendt afsted igår, og jeg er konstant inde på min mail og deres hjemmeside for at tjekke, men der er ingen opdatering. Er ved at blive nervøs :(

0

Hej alle i skønne hunkøn :-) :loveboard:

Vil lige høre om der er nogen der kender til **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** ? Har prøvet at søge i forummet men har ikke kunnet finde noget.. kan jo være fordi de er udelukket.. Men er der nogen der har erfaring eller hørt noget ? :-)

0

Hej MrsMoff...

Kender ikke det firma... Venter selv spændt på at få min kjole hjem fra tidebuy, som andre herinde har kunnet anbefale... :cheerleader3:

Min kjole kommer hjem i morgen eller fredag... For filan da, hvor jeg glæder mig :a1221::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Uuuh glæder mig til at høre og se din kjole :-) Forventer altså lidt billeder hehe..

Men har nemlig også lige fundet en kjole derinde fra som jeg er faldet for.. Og andre har anbefalet så glæder mig til at høre om din lever op til kravene.. Blievr godt nok spændende :D

Kan godt forstå du glæder dig.. :lol:

0

Nogle der har prøvet **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**s?

Evt. nogle der har billeder af originalkjolen og dén de har købt.

Edited by SophiaT
0

Så har jeg også bestilt brudekjole fra Kina... Ihhh hvor er det spændende, kan næsten ikke vente med at se den i virkeligheden :)

post-51033-0-02084600-1330464904.jpg

Hvor sjovt. Lige den kjole var med i "finalen", da jeg skulle bestille kjole for 1 måned siden. Jeg endte dog med at tage en anden. Vil virkelig gerne vide, hvordan dit resultat blev.

0

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer