Posted April 19, 2012 · Report post Haha ja, det er faktisk rart at have den hængende derhjemme, ik´? Jeg kiggede også lidt ind til min, nu hænger den hos skrædderen til tilretning, og jeg saaaavner den. 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2012 · Report post Hej alle Vi har valgt at lukke denne tråd nu. Årsagen er, at der ligger links til og omtale af alt for mange virksomheder, der driver ulovlig forretning, blandt andet fordi de anvender ulovligt billedmateriale i forbindelse med salg af deres brudekjoler Dette vil vi ikke bidrage til her på Bryllupsklar. Vi er tilhængere af det frie marked og den frie handel på tværs af landegrænser, men det skal selvfølgelig foregå på lovlig vis. Så derfor vil vi fremover slette alle tråde, hvor der bliver linket til ulovlige virksomheder - danske som udenlandske. Jeg håber, at I kan se det rimelige i dette. Læs også gerne DENNE tråd om samme emne. 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites