Posted April 18, 2011 · Report post Jeg kan også støtte op om LB, jeg fik 3 fantastiske kjoler ! Det er også det firma, jeg har hørt bedst om. Turde ikke bestille fra et firma, jeg slet ikke havde hørt om. Er det ikke også LB, Miss Lena bruger? Hendes kjoler er da alt for skønne! Er for fristet til at købe alle mulige kjoler nu. Hvis disse kjoler bliver en succes, kan jeg sagtens se mig selv bestille en Miss Lena kjole i sort med masser af sort tyl. Bare for at have den til den næste gallaagtige fest 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2011 (edited) · Report post Jeg køber ikke kjoler ved LB - altså de her jeg har haft i tyl. Jeg fandt et andet firma, der er bedre fx med en rigtig god pasform og ekstra lag stof i korsagen etc (de sælger så kun flere ad gangen af samme kjole). LB er okay gode og kvaliteten er over middel. Dog er der jo i alle firmaer gode og dårligere syerske og gode syerske, så det er svært at opsætte en universalregel. Men som jeg vist har skrevet tit før, skal man ikke vælge det billigste... Og gerne betale ekstra for flere lag tyl, mere fylde, flere læg etc. Kinesere siger altid ja til det hele - der er ikke det de ikke kan klare. Men det er jo ikke virkeligheden - det er bare deres måde at være servicemindet på. Udfra de kjoler I har bestilt fx dem Malouski viser, er der fin chance for succes - dog er jeg næsten helt sikker på at perle/sten applikationen ikke bliver lige i øjet (bare mit gæt). Jeg havde nok selv valgt at få den uden sten og så selv købe en smuk applikation til at sy på. Edited April 18, 2011 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2011 · Report post Ok Nej, pris og kvalitet hænger jo ofte sammen. Er dog spændt uanset hvad på resultatet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2011 · Report post Jeg har jo som tidligere nævnt god erfaring med LB og kan ikke sætte en finger på deres perle/sten applikation som Miss-lena nævner. Har haft tre veninder ude at se dem som skal giftes næste år og de tør også godt bestille ved LB. Men det er klart at der er gode og knap så gode syersker og derfor vil der altid være noget der bliver mindre godt end andet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2011 (edited) · Report post Det er ikke generelt deres dekoration der er noget i vejen med. Jeg har selv haft smukt dekorerede kjoler derfra. Det jeg mener er netop den type som et vist på den ene kjole - altså med masser af bling på et lille område i et særligt mønster. Giver det mening? De bruger jo ofte pailletter o stedet for rigtige sten Men det er jo bare min erfaring Edited April 18, 2011 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2011 · Report post Det kan du tro den ser sådan her ud ej hvor er den bare fantastisk smuk, og meget speciel.... (synes forresten det er super fedt med en lidt naturlig model, og ikke åle slank som alle andre modeller, hehe ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2011 · Report post Det kan du tro den ser sådan her ud ej hvor er den bare fantastisk smuk, og meget speciel.... (synes forresten det er super fedt med en lidt naturlig model, og ikke åle slank som alle andre modeller, hehe ) Jeg er selv en PLUS size pige så har derfor gået efter de "store" kjoler, og det er altså ikke rigtig til at se på en åleslank, hvordan den vil se ud på en med yppige former.... Så jeg kan kun give dig helt ret.... Ja jeg håber den er lige så flot i virkeligheden er sååååå spændt.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2011 · Report post Lullebear: Nu må du snart få de billeder ind Cop og Isabellas mor : Noget nyt om jeres kjoler ?? Nej intet nyt, har mailet lidt med dem og den skulle komme inden 15 maj 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2011 · Report post Uh skrev til leverandøren af min kjole idag for at høre hvor langt de var, og de lover mig at den er hos mig senest d. 28. maj.... der er jo lææææænge til.... vente vente vente.... Til gengæld bliver H2Bs tøj leveret i morgen så er spændt på hvordan det ser ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2011 · Report post Jeg venter stadig på min kjole Jeg har rykket for den 2 gange, og da jeg bestilte den, angav jeg "brugsdagen" til at være den 1 maj. Hun svare hver gang at de er ved at ligge sidste hånd på kjolen, og at den bliver sendt inden for kort tid, men har da godt nok snart mine tvivl om, hvorvidt den nogensinde dukker op 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2011 · Report post Aj hvor træls Trine hvor har du bestilt din 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2011 · Report post Gennem ebay- hos en sælger der hedder xixi-bride. Men nu giver jeg hende indtil fredag, og så må jeg rykke hende igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2011 (edited) · Report post Er der andre end cri der har købt kjole hos www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com ? Edited April 28, 2011 by Line Back 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2011 · Report post Line jeg fandt nogle stykker på et amerikansk forum der havde købt der 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2011 · Report post Line jeg fandt nogle stykker på et amerikansk forum der havde købt der Og de havde været godt nok tilfreds med det? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2011 · Report post ja dem jeg har læst om har været tilfredse 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2011 · Report post ja dem jeg har læst om har været tilfredse Det lyder godt De har også nogle rigtig flotte kjoler derinde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2011 · Report post Jeg venter stadig på min kjole Jeg har rykket for den 2 gange, og da jeg bestilte den, angav jeg "brugsdagen" til at være den 1 maj. Hun svare hver gang at de er ved at ligge sidste hånd på kjolen, og at den bliver sendt inden for kort tid, men har da godt nok snart mine tvivl om, hvorvidt den nogensinde dukker op Jubiii. Har lige snakket med DHL, og min kjole kommer hjem til mig i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2011 · Report post Godt beyllupsdagen ikke var 1. maj - altså hvis den skal tilrettes lidt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 29, 2011 · Report post Trine Kristensen : VI VIL HA BILLEDESPAM 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2011 · Report post Trine Kristensen : VI VIL HA BILLEDESPAM Kommer nu, kommer nu Bør lige på forhånd sige at det er min egen skyld at kjolen er lyserød. Da jeg skulle vælge en farve fra butikkens farvekort, var jeg overbevist om at den valgte farve var ivoy Ellers ligner kjolen den jeg bestilte/den de havde på billedet. Syningerne er okay, stoffet meget tyndt og derfor gennemsigtigt, men pasformen er i orden. Dog er det ikke lige en kjole for mig, så tror den bliver kortet op og brugt som sommerkjole i stedet Her er lige et par billeder, men der burde være et skørt under hvis den skulle sidde ordentligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2011 · Report post Jer der har fået jeres kjoler hjem hvor lang tid gik der fra den blev sendt til i modtog? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2011 · Report post Cri: jeg bestilte rush order (+30 dollars) så det gik stærkt. Bestilte 27 feb. og fik pakken den 17 marts, så det var meget hurtigt. Det var DHL der leverede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2011 · Report post wow det var hurtigt.... hmm begynder at fortryde at jeg ikke gjorde det.... VIL HAVE MIN KJOLE hihi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2011 · Report post Hej alle! Dejligt med en ny "kjole fra østen 2011"-tråd, jeg var lige ved at få firkantede øjne af den gamle! Jeg har også bestilt min første kjole på nettet og går og venter! Jeg vandt sidste år et gavekort på ***Udelukket fra Bryllupsklar*** på 1000 kr, og den 10. april havde de - 25% på alle varer.. Også bestillingskjoler! Så jeg var smart og bestilte en brudekjole om kom af med 650 kr.! Jeg er overbevist om at ***Udelukket fra Bryllupsklar*** også bestiller deres kjoler hjem fra en skrædder i Kina, ud fra billederne at bedømme(og priserne ikke mindst). Jeg tog målene selv, da jeg bestilte kjolen impulsivt. Så jeg ser frem til kjolen med forbehold. Men hvis ikke den lige er mig, har jeg tænkt på at jeg genre vil bestille en anden kjole fra en kinaskrædder på ebay med mål taget af en professionel (og så bestiller jeg også kjolen senere, da jeg stadig ønsker at tabe mig inden den store dag). Min mor vil også have bestilt en kjole til sig selv til bryllupsfesten, og min H2B skal også have noget fra en kinaskrædder tænker jeg. Men jeg har som sagt aldrig bestilt en skræddersyet kjole over nettet før, så jeg følger lige med i denne tråd, for gode råd! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites