Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 indlæg i dette emne

Super, så venter jeg lige og ser hvordan du klarer den :) Hvor er det spændende!

Har du sendt dem mål eller bare prøvet kjolen herhjemme og så givet dem størrelsen?

Jeg skal også først giftes næste år, men med alle de gode erfaringer pigerne alligevel har herinde, så vil jeg da os prøve - i god tid- og se om ikk jeg kunne spare nogle penge :)

Jeg har kigget på weddingdress china.

Nogle erfaringer med den side og køb af replicaer, anyone?

Min kjole er derfra. God service og hurtigt svar ved mailkorrespondance. Du kan se min kjole, har lavet en tråd "min kinakjole på selve dagen". Det er en kopi af san patrick "clamor".

Den er bare SÅ flot! OG stort tillykke med brylluppet.

Bare ét spørgsmål mht bestilling, prøvede du kjolen i en butik og fandt ud af størrelsen eller sendte du dem dine mål? Og hvad med told osv? Ingen problemer?

Det blev lidt mere end ét spørgsmål... :)

På forhånd tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, så venter jeg lige og ser hvordan du klarer den :) Hvor er det spændende!

Har du sendt dem mål eller bare prøvet kjolen herhjemme og så givet dem størrelsen?

Jeg skal også først giftes næste år, men med alle de gode erfaringer pigerne alligevel har herinde, så vil jeg da os prøve - i god tid- og se om ikk jeg kunne spare nogle penge :)

Jeg har kigget på weddingdress china.

Nogle erfaringer med den side og køb af replicaer, anyone?

Min kjole er derfra. God service og hurtigt svar ved mailkorrespondance. Du kan se min kjole, har lavet en tråd "min kinakjole på selve dagen". Det er en kopi af san patrick "clamor".

jeg har fået min kjole i dag... sååååå fin..thumbsupsmileyanim.gif

jeg havde kun kigget på nettet og fandt den jeg bare forelskede mig i... har ikke prøvet den først, sendte bare mine mål og så lavede de den efter det

er så glad og så var den BILLIGthumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BILLEDER! Hvor er det fantastisk hvad kjoler kan gøre..

Dejligt du er glad for den.

Er bare lidt bekymret for det der med at sende mine mål. Har du sendt dem en mail så, eller skriver man dem i kommentar feltet når man bestiller? :unsure:

Og hvor er det skønt der findes sådan en side her, så vi kan hjælpe hinanden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er min kjole fra Kina.

jeg har skrevet igennem nettet for at få di info jeg behøvede, personen (Kathy) bede dig så skrive din mål pr. mail, man for en vejledning til hvor og hvordan dine mål skal tages, det skal siges at jeg ikke have set kjolen i butikker først... fandt den på nettet og forelskede mig i den i april loveshower.gifog bestilte den for 4 uger siden.

jeg bestilte dog min kjole lidt for stor, for jeg skal faktisk først bruge den om et år, men ved bare at det er den kjole jeg vil have, og det kan jo ske at jeg tager lidt på, hvem ved?? så den er bestilt lidt for stor, men så kan den syes ind!!

billede fra nettet kommer hercheerleader3.gifcheerleader3.gif

ljLy.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min kjole fra Kina.

jeg har skrevet igennem nettet for at få di info jeg behøvede, personen (Kathy) bede dig så skrive din mål pr. mail, man for en vejledning til hvor og hvordan dine mål skal tages, det skal siges at jeg ikke have set kjolen i butikker først... fandt den på nettet og forelskede mig i den i april loveshower.gifog bestilte den for 4 uger siden.

jeg bestilte dog min kjole lidt for stor, for jeg skal faktisk først bruge den om et år, men ved bare at det er den kjole jeg vil have, og det kan jo ske at jeg tager lidt på, hvem ved?? så den er bestilt lidt for stor, men så kan den syes ind!!

billede fra nettet kommer hercheerleader3.gifcheerleader3.gif

ljLy.jpg

Har forresten fundet ud af at det er den samme somme MetteHolm havde på for 14 dage siden, lidt sjovt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få min syet ind og lagt op (5 lag tyld hvor det yderste skal ligges op i livet da der er blonder for neden) + justeret ærmer da de er for stramme og sat to "hægter" så slæbet kan sættes op alt + justeret en af pigernes kjoler da den er skæv bagpå, alt det koster mig 1500 kr ved skrædder her hjemme, hvilket jeg syntes er billigt :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Blot til info :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at få min syet ind og lagt op (5 lag tyld hvor det yderste skal ligges op i livet da der er blonder for neden) + justeret ærmer da de er for stramme og sat to "hægter" så slæbet kan sættes op alt + justeret en af pigernes kjoler da den er skæv bagpå, alt det koster mig 1500 kr ved skrædder her hjemme, hvilket jeg syntes er billigt :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Blot til info :ilovebryllupsklar:

okay, ja det var da alligevel meget for de penge, så er jeg i hvertfald rolig, men jeg var nu også sikker på at det nok skulle gå

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Att: carinablicher.

Wow, hvor er den kjole flot. Det er lige sådan noget jeg har ledt efter. Hvor har du bestilt den? Jeg prøvede at gå ind på lofter.com, men det var vist noget helt andet. Må jeg spørge hvor meget du har givet for den og om den ligner billedet helt?

Mvh. Mille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Att: carinablicher.

Wow, hvor er den kjole flot. Det er lige sådan noget jeg har ledt efter. Hvor har du bestilt den? Jeg prøvede at gå ind på lofter.com, men det var vist noget helt andet. Må jeg spørge hvor meget du har givet for den og om den ligner billedet helt?

Mvh. Mille

mille

jeg har bestilt den på Ioffer.dk jeg gav lige knap 1600 inkl, fragt og ingen told og den er rigtig fin, jeg har så valgt at bestille den lidt for stor så den skal sys ind.

du kan finde den her maggie sottero Anniston

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har min mor ordnet min kjole. :cheerleader3:

Vi kunne nøjes med at lægge den ind ved hoften, de havde syet sådan nogle kæmpe ridebukse-lår.

Her er lidt billeder (se venligst lige bort fra mit ansigtsudtryk, jeg hader at få taget billeder på den måde).

Først et billede første gang jeg prøver den, man kan godt se den poser ved hoften/lårene:

Billede002.jpg?t=1311194885

Og så efter den er syet ind idag:

Billede007.jpg

Billede009.jpg

Billede004.jpg

Billede005.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Pille. :)

Du kan tror jeg har rost hende, hun var SÅ nervøs for at sætte nåle i den og sy i den, men som jeg sagde til hende: det er jo bare en kjole, det skal nok gå. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fin kjole til dig Cobra :-) Men gad vide, om du skal have stropløs bh på til den, for at man ikke kan se stropperne? :c166:

Det kan du tro jeg skal, jeg tog bare lige den bh som ville passe bedst fordi den var hvid og med halterneck. Men jeg har planer om at skulle ud og finde noget fint undertøj til den, og det inkluderer en stropløs bh. :)

Overvejer om det overhovedet skal være hvidt, jeg skulle jo også gerne bruge det igen, og hvidt er ikke lige min yndlingsfarve til undertøj.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Må man spørge hvor du købte den og hvor lang tid det tog at få den hjem?

Jeg købte den ved "wedding dress china . com" (altså bare ud i én køre ;) ) Super service. Havde mange gange kontakt med dem over mail, og de svarede hurtigt tilbage.

Jeg bestilte den midt februar og fik den leveret til døren d. 20. marts. Så super hurtig levering, men jeg slap også for tolden! Betalte alt i alt inkl. frag 1700,-

Hvor ER den bare smuk. :thumbsupsmileyanim: Tillykke med den fine kjole. Jeg har selv kig på en smuk plus size-venlig kjole i shoppen, som jeg kan få farvet "grape" (varm, mørk lilla), hvilket jeg har kæmpe optur over, for det har jeg haft svært ved at finde steder, der gør.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihaaa, så har jeg også bestilt en kjole... :thumbsupsmileyanim:

Har helt optur over det, MEN min H2B sys det var en dårlig idé... Ikke at han overhovedet har set kjolen, MEN jeg luftede ideen om kina-kjole... Generelt var han faktisk med på den, men han sys det var for tidligt... Hallo, der er kun lidt over et år til... Kan man være i for god tid? :griner:-

Og hvis det bare slet ikke er mig, jamen så må den sælges videre... :bunny_4:

Har givet 850 kr og hvis den fanges ved post-dk kommer der 350 kr oveni, det er skisme da til at leve med... :thumbsupsmileyanim:

Så nu venter jeg bare... :loveshower: Har ikke bestilt noget extra til den, udover at den er custom size...

Tænk sig at man kan blive så ØR i hovedet over at købe en kjole, nu håber jeg så bare at det er KJOLEN!

post-52754-0-80833500-1311952801.jpg

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer