Miss-Lena

BK- brudes trash the dress billeder

47 indlæg i dette emne

Jeg synes efterhånden der er taget en del trash the dress billeder af brude herinde fra. Og det er jo lidt sjovt at se det danske svar på dette gamle amerikanske fænomen. Jeg har valgt 3-5 billeder fra hver trashy-bride, jeg lige er faldet over. Mangler der nogle brude jeg har overset, så post endelig

Bernard77

Billeder taget sommer 2010

Fotograf:

bryllup-20.jpg

bryllup-86.jpg

bryllup-108.jpg

bryllup-158.jpg

bryllup-6.jpg

2103lone

Billeder taget sommer 2010

Fotograf: Lones børn på 11 og 14 år

phpDNyxdZAM.jpg

phpuVDvTSPM.jpg

phpukxqviPM.jpg

phpoFisIBPM.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej.

Jeg bliver nød til at stille et spørgsmål, blot af nysgeriehed.

Hvorfor kan i gode lide disse billeder? Jeg syntes de er skide flotte, men jeg forstår ik helt ideen med at få svinet sin kjole til og ødelagt hår og make up, måske jeg ik ved nok om det ... men får i taget billederne EFTER brylluppet?

Og HVORFOR egentlig?

For at blande de fine og "uslebet" med det hårde og rå ?

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Louise... Billederne tages efter brylluppet, så hår og make-up bliver ikke ødelagt. Nogle gange går kjolerne i stykker og andre gange ikke.

Det flotte i billederne er kontrast. Men det er jo en smagssag. Jeg kan ikke se det fede i billeder foran et egetræ og brudekjoler gemt i en kasse ovenpå skabet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louise... Billederne tages efter brylluppet, så hår og make-up bliver ikke ødelagt. Nogle gange går kjolerne i stykker og andre gange ikke.

Det flotte i billederne er kontrast. Men det er jo en smagssag. Jeg kan ikke se det fede i billeder foran et egetræ og brudekjoler gemt i en kasse ovenpå skabet

:thumbsupsmileyanim: tak for dit svar Lena :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes det er nogle flotte billeder og jeg kan godt forestille mig at faa taget nogle af slagsen. Jeg ville dog ikke have min kjole oedelagt, men det bliver den vel heller ikke noedvendigvis, hvis jeg ville noejes med at staa ude i en lavvandet flod...?

Der er kun ganske faa billeder af bruden alene fra vores bryllupsdag, hvilket der jo ikke er saa meget andet at goere ved end at faa taget trash the dress en anden god gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er nogen billeder som min mands svorger har taget af mig og min mand :)

Juli 2011

post-47482-0-51614900-1312813796.jpgpost-47482-0-97720800-1312813750.jpgpost-47482-0-44650200-1312813764.jpgpost-47482-0-47934800-1312813779.jpgpost-47482-0-57254300-1312813822.jpg

hvor er de gode. :cheerleader3: :cheerleader3:

Tak. Jeg synes også selv de er blevet rigtig fine :) Der er flere billeder i min planlægningstråd.

Skøn skøn datter du har :thumbsupsmileyanim: Og rigtig gode billeder du har fået taget :cheerleader3:

Redigeret af Linette160711
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer