ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

25 dage tilbage og der er endnu en masse der skal ordnes...

Men mest af alt, så frygter jeg at jeg ikke kan være i min kjole mere!!

En lille blobber har indfundet sig i min mave og er allerede pænt stor på trods af at jeg ikke er langt henne - vi har prøvet i snart 3 år, så er glad for det endelig er lykkes, nu håber vi bare at den bliver hvor den er!!!

Vi har tænkt os at fortælle det til familien på bryllupsdagen :a1221:

(shhhh hvis du kender mig IRL så intet på face)

0

Annonce ♥

Sikke en skøn og hyggelig tråd du har.

Bliver nød til at følge med det sidste stykke tid:)

Stort tillykke med graviditeten- hvorlangt er du henne?

Er du mon ved at være klar til jeres store dag:)

Hilsner fra Christina

0

Sikke en skøn og hyggelig tråd du har.

Bliver nød til at følge med det sidste stykke tid:)

Stort tillykke med graviditeten- hvorlangt er du henne?

Er du mon ved at være klar til jeres store dag:)

Hilsner fra Christina

Jeg er slet ikke klar til den store dag - er langt bag ud med alle mine DIY projekter og hele huset skal også lige ryddes ordenlig op osv osv osv..

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men det er ikke langt for de kunne ikke se et foster i sidste uge, kun en blommesæk. så skal scanne igen i morgen og hvis der ikke er noget at se der, så fjerner de det.. SSå kryds fingre for mig

0

Annonce ♥

Jeg er slet ikke klar til den store dag - er langt bag ud med alle mine DIY projekter og hele huset skal også lige ryddes ordenlig op osv osv osv..

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men det er ikke langt for de kunne ikke se et foster i sidste uge, kun en blommesæk. så skal scanne igen i morgen og hvis der ikke er noget at se der, så fjerner de det.. SSå kryds fingre for mig

Aw, vi krydser fingre for dig.

0

Så kom jeg også igennem din tråd - bedre sent end aldrig :)

Hvor ser det hele godt ud og lyder bare så spændende. Er vild med konceptet bryllup på budget - ville så gerne jeg kunne det ;)

Og hey hvilken dejlig overraskelse at støde på til sidst - du er gravid ;) STORT TILLYKKE med det, dejligt det lykkes for jer. Glæder mig til at følge dig den sidste tid frem til brylluppet ;)

0

Annonce ♥

Puha jeg kunne godt bruge meree tid - synes det går alt for stærkt..

Men indtil videre er fotovæggen blevet færdig - pigernes brudepige buketter er færdig og det samme er knap huls-blomsterne..

Har idag fået lavet negle og i morgen skal der bages kransekage og lagkage bunde..

Teltene er blevet hentet og bliver sat op på søndag... Så tingene skrider hurtigt fremad....

0

Jo da her er de...

Ligger totalt underdrejet af kvalme og opkast, så en veninde har været forbi og hjælpe med det kreative, virkelig guld værd. Lægen har idag givet mig lov till at tage noget kvalmestillende, men kun til og med på lørdag da det ikke er det bedste ved graviditet.

Fik prøvet kjolen på igen i mandags, da min mave er vokset sig meget stort, men kan heldigvis stadig passe den!!!!

post-39557-0-23940700-1342033401.jpg

Edited by ung mor
0

Ohhhh no- bare overhovedet ikke det fedeste tidspunkt at have kvalme og opkast på? Er det hele mon pga. graviditeten eller er der (mange) nervøse nerver gemt i maven også?:0)

Hvordan ser din planlægning ellers ud - er du godt med, eller har du været dårlig længe?

Krydser virkelig fingre for at kvalme og opkast forsvinder inden lørdag X

0