ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 posts in this topic

Ohhhh no- bare overhovedet ikke det fedeste tidspunkt at have kvalme og opkast på? Er det hele mon pga. graviditeten eller er der (mange) nervøse nerver gemt i maven også?:0)

Hvordan ser din planlægning ellers ud - er du godt med, eller har du været dårlig længe?

Krydser virkelig fingre for at kvalme og opkast forsvinder inden lørdag X

Jeg er slet ikke nervøs, det skyldes simpelthen graviditeten - ikke særlig godt planlagt... Håber virkelig det stilner af og ellers må jeg sy en pose fast på brudekjolen :fløjt:

0

Annonce ♥

Ja, så kom jeg igennem din tråd og ser at brylluppet er allerede nu på lørdag. Så jeg håber da du har fået det noget bedre nug og har tjek på det hele. Stort tillykke med graviditeten.

0

Gik lige noget galt med den først post.. Det hel kom ikke med , så sletter den mår jeg kommer hjem på laptoppen.

Så fik jeg læste din tråd og jeg vil gerne starte med at sige Stort tillykke med det kommende bryllup og den bette i maven

Dernæst.. Hold nu op hvor er dine Tøser skønne..

Jeg synes det er fedt Tema i har valgt jer og flot i har holdt Budgettet :-)

Men hensyn til din Kvalme kan du evt. prøve at gå på apotekte og købe et Seaband.. de skulle være gode mod Kvalme.

Jeg håber selvfølgelig det når og stilne af inden dagen, men ellers er Mandler og kiks også et godt råd

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥