Citronmåne

Københavner Bryllup 03Sep2011

160 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for jeres søde hilsner - vi havde en fantastisk dag! Jeg er stadig helt træt, og af en eller anden grund lidt 'nærig' med at dele pt, jeg prøver vidst at trække følelsen så længe som muligt.

Jeg følte mig som verdens smukkeste menneske hele dagen....og må indrømme det går lidt ned af bakke med den følelse pt ;)

Dog skal I ikke snydes for et billede - men da jeg pt. er på iPad og ikke kan få den til at uploade må jeg trække pinen lidt til i aften...

KH C

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh Camilla hvor lyder det dejligt! Jeg var i den anden ende af byen kl 14 i lørdags, så jeg GLÆDER mig til et sneak-peak :) :) :)

Det er helt fantastisk at høre at I havde den bedste dag, og glæder mig vildt meget til at høre hvordan receptionen gik, om Ocean Club levede op til forventningerne og hvordan dagen i det hele taget forløb!

Men tag dig nu bare tiden til at fordøje alle indtrykkene lidt endnu - jeg får alligevel ikke det store overskud til at følge med før på den anden side af weekenden :) :)

Stort kram Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde piger - så er der billeder. Det bliver i flere indlæg da de ikke kan være i ét...

Alle billeder er taget af Christian Zahle, som får mine VARMESTE anbefalinger. Verdens rareste mand, super professionel - og vi havde billederne redigeret søndag kl. 11.27!

Ikke mere snak - de taler for sig selv:

post-44520-0-77257600-1315427056.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW. Flotte billeder. kan specielt godt lide det sidste du har postet loveshower.gif

Er spændt på at læse din beretning og på at høre om du fik dansekjolen i brug?! Jeg selv har slet ikke tænkt i de baner, så håber måske lidt at høre at den ikke har været nødvendig. rolleyes.gif

Men nyd du din nye status lidt endnu. Venter gerne på en skøn beretning, med masser af billeder. loveflag.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer