Citronmåne

Københavner Bryllup 03Sep2011

160 posts in this topic

Anne: Angående tasken, så er den købt i Glitter i Nørrebrocenteret (det er jo ret tæt på dig også tænker jeg).

Jeg ved slet ikke hvad der sker for 3 uger - eller...om tre uger er jeg gift, har ændret efternavn og er nok temmelig træt og måske lidt 'tom' indeni fordi det hele gik så stærkt. Jeg prøver at nyde hver dag og hver forberedelse, men nurh det er svært, for jeg glæder mig så meget! Oveni det hele er der kommet et bud på lejligheden, og vi skal tage stilling til om vi vil gå noget mere ned i pris end vi havde håbet på/tør vi lade være sådan som det pt. ser ud med økonomi - ARGH!

Mine brudesko - jeg er slet slet ikke sådan helt vild over nogen af dem. Da jeg startede tænkte jeg 'kjolen er laaang, der er ikke mange der ser dem'. Tre par sko efter tænker jeg 'hvorfor fanden gik jeg ikke lidt mere op i de sko? Nu står jeg med tre par som slet ikke er super - og kunne for de tres pris have fået et par FEDE sko!'. :td:

Sommer2012: Selvfølgelig må du spørge mht. pris :wink: Fotografen (Christian Zahle) koster 6.500 og stylist (Charlotte Elsted) koster 1800 (+ transport, uden prøveopsætning/prøve make up) - det er såvidt jeg lige husker.

Apropos fototgraf, så mødtes vi med ham for ca en uge siden - og vi har det bedste indtryk af ham! Han virker super professionel, hel nede på jorden - og vigtigst af alt: han giver sin ærlige mening om ideer og muligheder. Han kom selv med nogle rigtig gode ideer - og 'lovede' at det aldrig regner når han laver bryllups shoots (nu har jeg helt sikker djengset det ved at skrive det herinde :wink: )

God søndag aften herfra :biggrin:

Mange tak for svaret....begge deres hjemmesider ser også professionelle ud. Jeg kunne bare godt savne priseksempler. Men det fik jeg så nu :thumbsupsmileyanim: Håber du finder en løsning, du bliver glad for med skoene (som jeg i øvrigt synes er pæne, men jeg kender godt den ærgrelse)...

0

Annonce ♥

Hej Camilla,

Vil egentlig bare høre, om du er ved at være klar til om 14 dage ?? :cheerleader3:

Kære Jeanette,

Det tror jeg...eller...ej, eller jo - Det er så meget lige om lidt og jeg forstår det ikke helt.

Er du klar?

KH C

0

ARGH har lige lavet lang opdatering - og nu er den væk :(

I dag har vi haft møde med præsten - han er så cool, der er et eller andet ved den mand der tiltaler mig helt vildt! Vi fik valgt følgende salmer/sang:

1) Nu titte til hinanden

2) Du kom med alt det der var dig (elsker historien bag)

3) I blev skabt som mand og kvinde

4) Det er så yndigt at følges ad

Meget traditionelt, lige bortset fra nr. 2 - Stefanskirken er heldigvis én af dem der tillader denne sang. Vi har prøvet at være utraditionelle, men hver gang syne vi alligevel det virker forkert for os - ikke ment at det er forkert hvis vi var til et andet bryllup, men til vores bryllup passer dette vidst bedst :rolleyes: Da 'Du kom med alt det der var dig' ikke indgår i salmebogen, ender vi alligevel med at lave kirkehæfter (det havde jeg forsvoret at vi skulle) - men Thomas har netop lavet dem, og laver et prøveprint på onsdag, SØDE mand :loveshower:

Violinisten er på plads (min gamle bedste ven)- HURRA for at det lykkes. Det var meningen at det skulle være en overraskelse til Thomas fra mig...men jeg kan ikke holde mund når jeg synes jeg har fået en fantastisk ide. Så nu er det vores hemmelighed, og en lille gave til gæsterne i kirken. Hvis han vil (det tror jeg) kommer han til at spille 'Nothing else matters' med Metallica, fordi: teksten er smuk (den bliver dog ikke sunget), det lyder sååå fedt på violin...og så fordi vi ikke kan komme i tanke om nogen andre sange :cowsleep:

Wow hvor jeg dog glæder mig til om 12 dage! Men først skal vi til bryllup på lørdag hos min allerbedste drengeven - GLÆDER mig, for jeg ved at det bliver skævt på den fede måde.

Hvem sagde at bryllupssæconen er på sit højeste forår/sommer :wink:

0

Annonce ♥

ARGH har lige lavet lang opdatering - og nu er den væk :(

I dag har vi haft møde med præsten - han er så cool, der er et eller andet ved den mand der tiltaler mig helt vildt! Vi fik valgt følgende salmer/sang:

1) Nu titte til hinanden

2) Du kom med alt det der var dig (elsker historien bag)

3) I blev skabt som mand og kvinde

4) Det er så yndigt at følges ad

Meget traditionelt, lige bortset fra nr. 2 - Stefanskirken er heldigvis én af dem der tillader denne sang. Vi har prøvet at være utraditionelle, men hver gang syne vi alligevel det virker forkert for os - ikke ment at det er forkert hvis vi var til et andet bryllup, men til vores bryllup passer dette vidst bedst :rolleyes: Da 'Du kom med alt det der var dig' ikke indgår i salmebogen, ender vi alligevel med at lave kirkehæfter (det havde jeg forsvoret at vi skulle) - men Thomas har netop lavet dem, og laver et prøveprint på onsdag, SØDE mand :loveshower:

Violinisten er på plads (min gamle bedste ven)- HURRA for at det lykkes. Det var meningen at det skulle være en overraskelse til Thomas fra mig...men jeg kan ikke holde mund når jeg synes jeg har fået en fantastisk ide. Så nu er det vores hemmelighed, og en lille gave til gæsterne i kirken. Hvis han vil (det tror jeg) kommer han til at spille 'Nothing else matters' med Metallica, fordi: teksten er smuk (den bliver dog ikke sunget), det lyder sååå fedt på violin...og så fordi vi ikke kan komme i tanke om nogen andre sange :cowsleep:

Wow hvor jeg dog glæder mig til om 12 dage! Men først skal vi til bryllup på lørdag hos min allerbedste drengeven - GLÆDER mig, for jeg ved at det bliver skævt på den fede måde.

Hvem sagde at bryllupssæconen er på sit højeste forår/sommer :wink:

Ihh Camilla :loveshower: Sikke nogle dejlige salmer. Jeg er jo lidt af en "salme-nørd" (hvilket er en gammel kirkesanger-skade, tror jeg) og jeg synes det er genialt valgt med nu titte til hinanden :cheerleader3: Den er bare så sød og så glad!

Vildt fedt med violinisten - det vil jeg VIRKELIG gerne høre! :thumbsupsmileyanim: Herligt med lidt rock'n'roll til sådan en ellers lidt halv-traditionel vielse! Skal han så spille lige efter vielsesritualet? Ihhh jeg må se om jeg kan komme forbi og snige mig ind på bagerste række :rolleyes:

Hav en fab bryllupsfest i weekenden og nyd bare i fulde drag at det snart er jeres tur, at I for now bare kan slappe af og læne jer tilbage og glæde jer til det er jer, der er centrum for al den kærlighed, der er til sådan en fest :a1221:

KH Anne

0

Hej Camilla,

Vil egentlig bare høre, om du er ved at være klar til om 14 dage ?? :cheerleader3:

Kære Jeanette,

Det tror jeg...eller...ej, eller jo - Det er så meget lige om lidt og jeg forstår det ikke helt.

Er du klar?

KH C

Kæreste Camilla,

Jeg har det på nøjagtig samme måde :cheerleader3:

Uh, vi var ude ved præsten i dag ..

Der blev det liiiige lidt mere virkeligt :)

Min kære H2B sagde også: Det er ikke på lørdag, MEN på NÆSTE lørdag !

Det kommer sgu tæt på :)

Men vi er ved at være klar .. Mangler kun at få printet og foldet/samlet vores bordhæfter og kirkehæfter, men det bliver sgu også en del timer der skal smides efter det :)

0

Ååårh æv, var lige blevet virkelig 'lun' på Metallica til violin i kirken - men vi er ret umusikalske, og vidste jo så ikke at det ikke virker så godt når der kun er en violin... Heldigvis sender min søde violinist nogle forslag vi kan vælge imellem (hurra for at han ved hvor lidt jeg ved om musik :blush: ).

Anne, du er meget velkommen til at komme til 'generalprøve' i Stefanskirken - det er kl. 13 :wink:

0

Annonce ♥

Hej Camilla.

Så lykkedes det mig - endelig - at læse din tråd fra ende til anden. Må sige jeres menu ser meget lækker ud. Hvis jeg ikke tilfældigvis bliver poltret næste lørdag (har en fornemmelse af at det er den lørdag), kunne det være man - lige som Anne - skulle snige sig ind i Stefans kirken omkring kl 13 whistling.gif

Er gået totalt i bryllupsmode. Der er bryllup i hele mit hovede hele tiden - hele dagen. Jeg arbejder med at træne børn til daglig og nogle gange går træningen helt i stå fordi de spørger ind til brylluppet oops.gif Og min frokost er jeg osse evigheder om at få spist, da jeg gerne fortæller om den store dag og forberedelserne til alle der spørger, og vi har lige fået et par nye kollegaer såååå...... haha.gif

0

Hej Camilla.

Så lykkedes det mig - endelig - at læse din tråd fra ende til anden. Må sige jeres menu ser meget lækker ud. Hvis jeg ikke tilfældigvis bliver poltret næste lørdag (har en fornemmelse af at det er den lørdag), kunne det være man - lige som Anne - skulle snige sig ind i Stefans kirken omkring kl 13 whistling.gif

Er gået totalt i bryllupsmode. Der er bryllup i hele mit hovede hele tiden - hele dagen. Jeg arbejder med at træne børn til daglig og nogle gange går træningen helt i stå fordi de spørger ind til brylluppet oops.gif Og min frokost er jeg osse evigheder om at få spist, da jeg gerne fortæller om den store dag og forberedelserne til alle der spørger, og vi har lige fået et par nye kollegaer såååå...... haha.gif

Ej, det er da imponerende at du læste det hele - det er vidst sådan lidt i perioder jeg har været aktiv.

Jeg kender aaalt for godt det der med, at så snart der er nogen der spørger 'har I tjek på brylluppet' så vælter det ud - og jeg er faktisk ikke sikker på at alle spørger fordi de oprigtig talt vil høre om mine indkøb af sko, neglelak, overvejelser om hvordan f..... vi skal få nedkølet 36 flasker champagne når nu bryllupskagerne fylder et helt køleskab (nogen ideer?).

Men ja, det er skønt at få lov at snakke og fortælle. Det er sjovt som man lever i en lille bobbel hvor meget drejer sig om bryllup. Det er lidt som da jeg var gravid, mine tanker kredsede hele tiden om den der lille fis som lå inde i maven (uden yderligere sammenligning iøvrigt - altid en baby fremfor et bryllup i min verden)....men der er jo også skønne baby-fora hvor man kan snakke om hvor mange romkugler og poser lakrids der er indtaget inden frokost den dag.

Ups, sidespring!

I dag har jeg været inde og få ordnet øjenbryn - var SÅ flov over at komme, for jeg har ladet dem vokse ud, så de kan blive rettet rigtig til. Har faktisk været lidt flov over at gå ud den sidste uge med sådan nogle Ole Ernst øjenbryn. Men nu er de fine og lige, og liidt for mørke. Men det skal de jo altid være de første dage...

Derudover har jeg fået købt - endnu - en neglelak. Jeg synes det er så svært at finde ud af hvad farve den skal være...så jeg shopper videre :shopping: i god tro om at jeg d. 03Sep2011 er en drøm til at lægge neglelak på (bruger det mest til festivitas).

Og så har jeg fået købt en lipgloss i 'moderigtig' neutral farve, sikkerhedsnåle, hvid tråd + nåle hvis nu der ryger en knap eller lign (der er vidst iøvrigt ingen knapper i kjolen, men altså...det skal man vel have med).

Det eneste jeg mangler pt. er noget lækkert 'nattøj' - jeg skal nemlig have noget så frækt som sådan en 'gummi-klister-BH' på...det er ikke særlig frækt! Kiggede lidt i Magasin, men synes ikke jeg kan finde noget der virker for mig...måske er det bedre bare at være 'nude'...?

Det må jeg se på, der er jo masser af tid!

0

Uhh altså Camilla! Om en uge er det jeres dag - hvor er det vildt :loveboard:

Det lyder til at du er ved at være rigtigt godt med - udover de sidste par spontane :shopping: - ture (men disse skal vel også med, skal de ikke??)

Personligt har jeg fået akut sko-krise og er lidt i panik over at de sko jeg har købt slet slet ikke er gode at have på, når alt kommer til alt :blink: Så mig på vej ned i Illum og Magasin og se hvad jeg kan finde... Hvem sagde sidste-øjebliks panik-indkøb??? OG jeg som troede jeg kunne undgå disse.... :biggrin:

Har du nogle fridage i denne uge hvor du kan lade mentalt op? Håber du får en fantastisk uge med masser af dejlige bryllupsforberedelser :bearhug: Dem skal man jo også huske at nyde, ikke?

0

1 uge tilbage!

Håber det går godt med planlægningen og der er styr på det sidste?

Nyd de sidste dage op til brylluppet, de er også værd at nyde og glæde sig over den forestående begivenhed.

Glæder mig til at se din beretning snart. Jeres feststed ser bare super fedt ud!

0

Annonce ♥

Denne weekend har været total bryllups-weekend, men ikke vores eget men derimod er min bedste ven blevet gift :loveshower: Det har været en fantastisk måde at komme i stemning på - årh hvor var alt smukt, og bruden slog benene væk under mig! I blondekjole med slæb (mindede lidt om min på nogle punkter og så alligevel ikke) - og nu er jeg sgu lidt bekymret for på lørdag, for jeg tudede jo hele dagen i går, hvordan skal det så ikke gå på lørdag.... :boohoo: Jeg er desværre sådan en der ikke er smuk når tårerne trille, men hagen bævrer og jeg kan ikke sige noget...så det skal nok blive godt :tunge:

Hmm, og så har jeg altså shoppet et par sko mere :unsure: De kommer forhåbentlig med posten en af dagene i denne uge...hehehe.

Og inspireret af vejret i går har jeg også købt en af de berygtede Lisbeth Dahl paraplyer, den ligger nede på posthuset og venter.

Nøj hvor er jeg træt, da vi kom hjem sov Jeppe efter at være blevet ma forkælet af mine forældre, så jeg prøvede tage en lur på sofaen...men jeg var helt oppe at køre og kunne slet ikke falde i søvn. Så nu er jeg segnefærdig, så må hellere i seng hvis jeg skal se bare lidt ud som om jeg arbejder i morgen på arbejdet (shit det er svært at holde fokus for tiden).

Jeg har fri torsdag-fredag, men tror desværre ikke det bliver til afslapningsdage....synes der er en del der hænger, men jeg kan ikke sætte fingeren på hvad. OG så har jeg fri hele ugen efter brylluppet hvor jeg bare skal nyde, slappe af og holde Jepsen hjemme en dag eller to eller tre eller.... :heart: Årh, elsker at være sammen med den lille fis. Skal I se ham? - I får lige et billede :rolleyes:

Og I kan tro jeg nyder dagene - har virkelig besluttet at jeg ikke vil være utålmodig, for det er lige om lidt - og pludselig er jeg på den anden side som Fru Markert :7himmel:

post-44520-0-96328100-1314561115.jpg

post-44520-0-47836400-1314561724.jpeg

0

Tickeren siger 5 dage :loveshower: Men er det ikke nærmest 4, man tæller vel ikke lørdag med, og i dag er jo gået...

I dag har jeg købt en dansekjole - just in case. Regner ikke med at bruge den, men er blevet lidt stresset af alle jer herinde der har dansekjole og elsker at have haft den. Jeg fandt den i Vero Moda i dag, 375 kr. Så ingen skade sket hvis ikke den bliver brugt. Den ser ret plastik-agtig ud på billedet, men det synes jeg ikke den gør i virkeligheden...men måske er den lidt mormor, og lidt kort? Hmm, nu er den sådan og jeg køber ikke andre. Jeg lader være med at tage prismærket af, så hvis ikke jeg skal bruge den kan jeg jo gå ned og få pengene tilbage :shopping:

Pictures? Here comes: (se lige bort fra mærkelig kropsstilling, vasketøj etc - vi har ikke sådan et spejl hvor man lige kan stå og se godt ud mens man tager et billede :wink: ).

Tjulahop herfra

post-44520-0-37659500-1314651344.jpg

post-44520-0-60995300-1314651356.jpeg

0

Annonce ♥

Kære Camilla. :)

Vil lige sørge for at ønske jer en FANTASTISK dag om bare 2 dage!! :) :) det kan være jeg sniger mig til glo-bryllup hvis det passer ind i lørdagens program - og så GLÆDER jeg mig til at se dig i din smukke kjole!

Sender dig i hvert fald masser af dejlig bryllups-karma fra nabolaget!

Kh Anne

0

Annonce ♥