26 feb 2011

Pia & Anders 26. februar 2011

221 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Velkommen til min beretning! :cheerleader3:

God fornøjelse med læsningen, tøser - Jeg håber, at mine billeder får jer til at glæde jer ENDNU mere til jeres eget bryllup! :loveboard:

I øvrigt en kæmpe tak til vores fantastiske fotograf, Christian Zahle, og ligeledes tak til min dygtige stylist, Ann Lykke!

For hurtigere overblik:

Dagene op til brylluppet... (kun tekst)

Receptionslokale: Før/Efter (se forvandlingen her)

Middagslokalet: Før/Efter (se forvandlingen her)

Lidt andet kreativt... (toiletkurve osv.)

Aftenen før dagen... (kun tekst)

Godmorgen - Så er det i dag! (inkl. hæsligt morgenbillede)

Style me pretty! (fra morgengrim til babe-zilla!)

Klar til afgang... (se vores "dyt" her)

Inden brudens ankomst... (billeder fra kirken)

Indgang i kirken! (billede-spam!)

Vielsen (fuldstændig sindsyg billede-spam!!!)

Udgang som Hr. og Fru. (billede-spam fortsætter...)

Riskastning! (ris, ris og mere ris)

Walk in the wind... (billeder fra første location)

Love is in the air... (billeder fra første location)

Let's walk some more... (billeder fra første location)

Tosse vs Romantik! (billeder fra anden location)

Jump!!!!!! (billeder fra anden location)

Råt er godt! (billeder fra tredje location)

Tur på togskinner... (billeder fra tredje location)

Tilbage til gæster og varme... (billeder fra festlokalet)

Paparazzi! (par- og familiebilleder)

Buketten! (billeder af buketten)

Gaver! (billeder fra gaveudpakningen)

Middagen... (billeder fra middagen)

Diskobil (tekst + billede af hr. Diskobil)

Taler... (kun tekst)

Kagetid! (billeder fra kageudskæringen)

Bryllupskagen! (billede af bryllupskagen)

Brudevalsen (billeder fra brudevalsen)

Buketten kastes... (billeder fra buketkastningen)

Good times! (billeder fra festen)

Godnat... (billede fra festens sidste dans)

Romantisk mand... (se billede af hvad han gjorde!)

Bryllupsvideo! (find link til video fra brylluppet her)

Fraklip! (billeder med uheldige udtryk, som ikke nåede med i beretningen i første omgang)

"Bryllupsrejse"... :rolleyes: (hihi...)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene op til brylluppet...

Vi havde sindsygt meget at tage os til i dagene op til brylluppet! Ikke nok med at vi skulle pynte vores feststed op, men vi fandt også pludselig ud af, at vi alligevel manglede at købe en hel del ting - Og så skulle vi selvfølgelig også lige lave muffins dagen FØR brylluppet! :blink: Nå, men det gik, haha! Til trods for stress og mangel på søvn, mad og drikke, så gik det hele! Faktisk fik vi spist ude om fredagen - I ved, sådan sidste aften som kærester :loveboard: Godt nok var det et pizzaria, da det var begrænset, hvor langt vi kunne tage væk fra vores ufærdige festlokale... :rolleyes: Men de havde nu en rigtig hyggelig stemning og restaurantlignende lokaler :) Og et sidste billede som kærester fik vi også taget, men det vil jeg spare jer for, da vi virkelig ligner noget, der er løgn! :griner:-

Fredag omkring midnat blev vi så endelig færdig med vores lokale - Dog fik vi ikke foldet servietter til bordene, men det havde vi heldigvis nogle tjenertøser, der kunne ordne om lørdagen, inden gæsterne ankom :) Jeg var ikke 100% tilfreds med alt oppyntning, men det havde krævet mere tid, flere penge og en hel del mere overskud at få min tilfredshed derop - Og nok en mindre perfektionistisk personlighed også :fløjt: :rolleyes: Hahaha! Ej, alt i alt var jeg egentlig ret tilfreds :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Receptionslokalet: Før/Efter

Dette lokale var helt sikkert det, som jeg gerne ville have brugt flere kræfter på, hvis vi havde haft tiden osv., men det var ikke det primære lokale (i vores øjne), og det blev alligevel ok! Ja, alt oppyntning ville hjælpe på lokalet altså! :tunge:

Lokalet: Før

5502627256_a3cc4f1624_z.jpg

5502028805_aee685ae91_z.jpg

Lokalet: Efter

5502021287_fca98f44ea_z.jpg

5502615610_21d162804b_z.jpg

5502614034_8a5c2cf120_z.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslokalet: Før/Efter

Nu bliver jeg altså lidt selvglad... For, århh, jeg var bare SÅ meget tilfreds med det her lokale! KÆMPE, KÆMPE forvandling i mine øjne! Jeg synes, at det blev SÅ hyggeligt og gav SÅDAN en dejlig varm stemning - Arhh, men altså! LIIIIGE efter mit hoved! Juhuuuuu! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Weeeee! Yaaaaaay!

PS. Jeg skal lige tilføje, at de chaircovers er mit bedste bryllupskøb (bortset fra kjolen :wink: )! Lokalet havde ikke været det samme uden dem!!!

Lokalet: Før

5502625610_c0fb4a6281_z.jpg

5502033379_6295b6f071_z.jpg

5502623194_4a0defafc7_z.jpg

5502030941_56bdd9b8f7_z.jpg

Lokalet: Efter (De 2 første billeder har vi selv taget, resten er stemningsbilleder fra fotografen)

5502601106_1908d0a257_z.jpg

5502599388_0cc779fda2_z.jpg

5502594672_895e3a4a5f_z.jpg

5502001507_e7a89856c9_z.jpg

5501999361_928e0989ae_z.jpg

5502589108_f44df9e6ee_z.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt andet kreativt...

I får lige lidt mere kreativitet herfra - Ikke så meget, bare en smule :wink:

Gangen: Før

5502621066_5aa2a81720_z.jpg

Gangen: Efter

5502597590_6585b9d27f_z.jpg

Toiletkurve: Damer

5502016891_318c48b547_z.jpg

Toiletkurve: Mænd

5502018681_e3fe22fa86_z.jpg

Toiletkurvene var et KÆMPE hit! Specielt tøserne var gået amok i deres kurv, og var rigtig glade for de dufte (deo + parfume), der var blevet valgt! Nogle havde også taget plaster på deres arme, som de gik rundt med hele aftenen - Vi havde købt sådan nogle "Hello Kitty" nogen, så det var bare super, at folk kunne more sig med det! :thumbsupsmileyanim: Gutterne var vist også rimelig glade for deres blad, og nogle havde brugt det tømmermænd-kit, som vi havde lagt i, for det var væk, da vi skulle rydde op om søndagen! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det blevet sindssygt flot! Kan du ikke give lidt fif til 'indpakningen' af billederne på væggene??

Og forresten, stort tillykke med dagen, jeg glæder mig til at læse videre :cheerleader3:

Tak! :)

Vi brugte bare 2 lagener til hvert billede (man kan købe dem super billigt i Ikea), og så bandt vi noget overskydende stof om det yderste lagen for at holde det sammen. Super enkelt, men vildt effektivt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftenen før dagen...

Da vi var færdige med at gøre feststedet top lækkert, var det på tide at gå hver til sit og få noget søvn. Anders fulgte mig hjem til min far, og da han gik, føltes det pludselig bare så tomt. Jeg skulle sove ALENE! Ingen putte-buddy den nat! :( Snøøøft!

Da jeg endelig lå i sengen, var klokken blevet 00.40! Jeg havde begyndene sommerfugle i maven, men søvnen tog straks fat, og da jeg vågnede næste morgen var kl. 6.30 - Sølle 6 timers søvn blev det til :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godmorgen - Så er det i dag!

Som sagt vågnede jeg kl. 6.30 om morgenen, og jeg var mildelst talt IKKE udsovet! Men op skulle jeg, og når jeg tænker over det, så kunne jeg nok heller ikke sove længere, hvis jeg havde villet. Så i bad med mig, så jeg kunne blive fin og pæn til dagen :thumbsupsmileyanim:

Min mor kom med bagerbrød ved 8-tiden, så vi lige kunne nå at sidde og hygge lidt med det, inden min stylist kom omkring kl. 8.30. Jeg fik min far til at tage et morgenbillede af mig og min mor, men ingen af os ser særlige heldige ud, haha! I får dog billedet alligevel :tunge:

Den hurtige Zilla kan se, at jeg er MEGET træt her! :lol:

post-44016-0-65458700-1299426423.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee beretning!! :cheerleader3:

Hvor blev middagslokalet bare flot. Al selvtilfredshed er velberettiget i dette tilfælde :wink: Og du har ret. De stolebetræk løfter virkelig projektet til nye højder. Ligner et slot.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Style me pretty!

Stylisten kom lige omkring kl. 8.30, og der var jeg begyndt at mærke lidt til sommerfuglene i maven igen :loveboard: Jeg var dog overraskende rolig! Det eneste der afslørede evt. nerver, var, at mit ansigt begyndte at blusse lidt op :blink: What!? Ja, så har jeg oplevet det med, for det er da helt sikkert første gang, at det er sket, haha! Godt at make-up kan trylle det væk :wink:

Jeg havde ingen fotograf til at følge mig om morgenen, selvom det kunne have været superfedt! Så i stedet fik min kære far fotograftjansen, og så har jeg leget lidt med billederne i photoshop, bare fordi jeg ikke kan lade være :rolleyes: Men husk, jeg er altså ingen prof!

Jeg lader billederne tale for sig selv...

5502010525_032cb2ba3d_z.jpg

5502012389_e0170b30cd_z.jpg

5502925672_1c89b72ed4_z.jpg

5502616344_6c6c0afbef_z.jpg

5502617582_64d3e94f16_z.jpg

5502605126_a546198af8_z.jpg

FÆRDIG! :thumbsupsmileyanim:

5502606426_049174f8a5_z.jpg

Først en times tid inden vi skulle giftes, begyndte jeg at få nerver på og kunne mærke lidt tårer presse på! Tårene blev dog indenfor - Ikke fordi jeg ikke ville dem, men måske de bare ikke ville ødelægge make-uppen :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, hvor er du yndig - jeg synes virkelig du har fundet en helt perfekt frisure til at indramme dit ansigt. Smukt!

Jeg burde lave elevplaner, men kan ikke lade være med at sidde klistret til skærmen og vente på nyt i din beretning :rolleyes:

Redigeret af Stinchen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) Hvor har du fundet de guldfarvede stolebetræk?

Tak :) Jeg har købt dem HER - Men du skal vide, at de ikke er billige, selvom jeg selv købte dem, da der var 20% rabat på. De er dog alle pengene værd efter min mening, og ikke én er gået i stykker efter brylluppet, så jeg har gemt dem alle, omend de er noget krøllede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, hvor er du yndig - jeg synes virkelig du har fundet en helt perfekt frisure til at indramme dit ansigt. Smukt!

Jeg burde lave elevplaner, men kan ikke lade være med at sidde klistret til skærmen og vente på nyt i din beretning :rolleyes:

Smuk, smuk, smuk :)

Årrh, hvor er I søde! Taaarrrk! :blush::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :) Hvor har du fundet de guldfarvede stolebetræk?

Tak :) Jeg har købt dem HER - Men du skal vide, at de ikke er billige, selvom jeg selv købte dem, da der var 20% rabat på. De er dog alle pengene værd efter min mening, og ikke én er gået i stykker efter brylluppet, så jeg har gemt dem alle, omend de er noget krøllede :)

Takker for linket :) de er ikke helt billige som du skriver men flotte er de ...... Det kommer med i overvejelserne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer