Meggers

Må vi se jeres vielsesringe?

65 posts in this topic

Vi ledte meget længe men kunne ikke rigtig finde noget der var os. Vi endte med at designe dem selv og de blev smukt udført at Ragnar R. Jørgensen.

Min tegning:

Vielsesringeide900.jpg

Færdige ringe, brillanterne blev flyttet ned i halefjerene, hvilket gav en smuk afslutning på halefjerene. De er lavet af 14k guld med 2 phoenix der holder rubinen.

rrj.jpg

(overstående foto: Søren Jonesen)

23.jpg

24.jpg

25.jpg

hvor er de smukke, flotte detaljer, anderledes med en rød diamant. Jeg er vild med at man kan se diamanten hele vejen igennem ringen.

26.jpg

0

Annonce ♥

Jeg havde helt glemt denne tråd - vi har også valgt nogle andre ringe end først antaget og har nu fået dem hjem

:a1221:

Der står et M i hans ring og et D i min på indersiden, så man kan mærke det med tommelfingeren altid :loveshower:

post-68266-0-69589100-1405354310_thumb.p

0

Annonce ♥

Jeg er så glad for, at jeg gjorde meget ud af at finde den helt rigtige ring, og jeg måtte da også en tur til Svendborg for at få den. Billedet her er af lignende ring men i sølv, hvor jeg har fået lavet min i hvidguld. Min mand har en titaniumsring, da han ikke ville have en guldring

post-68716-0-97026500-1407318476_thumb.j

Edited by Charlotte Nielsen
0

Annonce ♥

Vores er helt traditionelle.

Meget smukke ringe i har. Hvor bred er din ring, hvis jeg må spørge om det?

Godt spørgsmål..... Finder lige en lineal.

3 mm.

Så det er ikke, fordi den fylder så meget, men den passer til min håndstørrelse. Desuden er jeg ikke en person, som har gået med ring før min forlovelsesring (som var en anden end denne), så jeg synes, det er vigtigt, at når man skal have den på resten af sit liv, at den ikke fylder for meget, er klassisk, og frem for alt: behagelig at have på! Og det er denne lige præcis :)

Jeg havde først fundet en, som var lidt smallere, men når den kom op ved siden af min mands (som skal have den størrelse pga, han har kæmpe hænder), så så den bare så klejn ud, så vi endte med en takt bredere ring til mig end den, vi oprindeligt havde fundet til mig.

Tænkte nok, at den var 3 mm :) Grunden til jeg spurgte er fordi, jeg er selv har øje på en ring der er 3 mm, som minder om din, bare i hvidguld, men jeg har været lidt nervøs for om den blev for smal og så, så jeg lige dit billede her og det ser jo helt perfekt ud og en utrolig smuk ring di har. :loveshower:

Kan der graveres i den, når den er så smal?

0

Vores er helt klassiske guldringe. Mit krav har hele tiden været at det skulle være en forholdsvis simpel og enkel ring ( som runder), og ikke en der fyldte for meget.

Planen er at der med tiden skal flere sten i :tunge:

post-56973-0-69070700-1411265515_thumb.j

Edited by Rikke aka rapanden
0

Vi har længe kigget efter vielsesringe, vi ville have noget lidt anderledes end de traditionelle så vi endte med at få dem designet.

Hvor er din ring fin, hvor har du købt den? Og hvad har den kostet.. Den ligner meget det jeg går og drømmer om..

0

Tænkte nok, at den var 3 mm :) Grunden til jeg spurgte er fordi, jeg er selv har øje på en ring der er 3 mm, som minder om din, bare i hvidguld, men jeg har været lidt nervøs for om den blev for smal og så, så jeg lige dit billede her og det ser jo helt perfekt ud og en utrolig smuk ring di har. :loveshower:

Kan der graveres i den, når den er så smal?

Intet problem med gravering! Kommer selvfølgelig an på, om det skal være en hel roman :tunge:

Men jeg har da graveret min mands navn og vielsesdato i min. Det kunne også godt ha' været der i nummeret mindre.

- og tak! Jeg er også bare vild med min :)

Perfekt :cheerleader3: så kan jeg godt, kigge på en ring i samme bredde :)

Og tak for svar :biggrin:

0

Annonce ♥

Vil da også være med her - selvom der er gået 3 år siden brylluppet :)

Jeg har fået min ring specialdesignet. Vores bryllupsdato er indpræget i romertal i guldet og der er 13 diamanter i kanten (vi blev gift i 2013).

Når vi engang får børn skal der indsættes diamanter mellem romertallene (jeg tænker lyserød for en pige og grøn for en dreng <3 ).

Den er præcis som jeg ønskede og elsker den :)

ring.JPG

0

Det er nogle vildt flotte "bud"  :-))

Vi har valgt nogle meget praktiske og enkle ringe der ikke koster en formue. De er lavet af titanium og stål og så er der diamanter i min.

Det er der tre grunde til:

1. Det er de tre stærkeste materialer der findes - et fint symbol på at vores kærlighed "stærkt som stål" :-)
  2. Min H2B arbejder som specialarbejder i det grønne - dvs. han er ude hele dagen lang og arbejder med maskiner osv. og jeg er hundetræner i fritiden. Så vores ringe skal kunne tåle at vi arbejder med dem på. Og hvidguld og sølv (som er mine "favoritter") er simpelthen for bløde. De ville blive ridsede, skæve og skulle slibes / pudses op hele tiden.
  3. Prisen :-)) Vi er ikke interesseret i at vælte budgettet pga. ringene.

Vi skulle lige blive enig om hvilken ring det skulle være. For jeg ville have en blank smal - og han en mat bred :-) Så det blev en midt imellem smal og bred. og så er den med mat titanium i midten og en smal stribe mat stål i hver side. Stållet er lysere end titanium så de gør det ud for det "blanke" plus at der så er hele 6 små diamanter i min :-)

Indvendig bliver de så graveret ♥ 13.8.16 ♥ - ikke noget med navne  - vi ved jo godt hvem vi er gift med :-))

De er bestilt i dag hos Fredberg.com. Vi lånte fire sæt hjem til gennemsyn så vi kunne se dem i "real life" og et prøvesæt med alle størrelser fra 49-75, så vi i en uge kunne prøve os frem til hvilken ring der passede bedst på forskellige tider på dagen.Super smart. Kan helt klart anbefales.

cr03-68-ts606_1.jpg

0

Skal vi ikke have liv i denne tråd igen? :)

Jeg vil gerne flashe vores vielsesringe, som vi har fået hjem i går. Jeg er så glad for dem! :a1221:

De er i hvidguld, og der er 10 stk. små brillianter i min ring. De var sat ned med 60%, så jeg klager ikke :lol:

NURAN-Vielsesringe-Ensfarvet-m.-10-x-001-ct-Brillianter-A3327.w610.h610.fill.jpg

Edited by Sunburst
0