ThereseF

Flade og PÆNE brudesko???

19 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brides and brides to be!! :cheerleader3:

Jeg er en høj pige på 178 cm, og min kæreste er kun 2-3 cm højere end mig, derfor vil jeg rigtig gerne finde nogle smukke, feminine brudesko, enten med meget lille hæl, eller gerne helt flade, da jeg ellers føler jeg vil stå som et stort hvidt skrummel ved siden af ham! ()()

Er der derfor nogen af jer smukke tøser som kender et sted på nettet, eller en butik hvor man kan finde sådan nogle sko???

Det behøver jo slet ikke at være ment som brudesko, bare de er feminine, i f.eks. sølv, guld, hvid eller blå og gerne med lidt bling af en art ;). Har svært ved at finde brudesko som jeg kan lide, syntes jo de smukkeste altid står med 5 cm hæl eller mere, hvilket jeg også elsker, men bare ikke på den store dag..

Jeg bor i Herning i midtjylland, så butikker ikke alt for langt væk ville selvfølgelig være at foretrække..

Håber der er nogle brude som er i samme "sko" som mig, hehe.. Eller som har været, men som fandt en løsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. :)

Jeg kender absolut problemet! Jeg er godt nok "kun" 175, men kæresten er tilgengæld ikke højere end 170... Så flade sko, skulle der til!!!! Det blev så ikke nemmere af at jeg VILLE have hvide (eller ivory) sko, for så stædig er jeg!!!

Jeg ledte virkelig længe, og nåede at blive rigtig modløs, men så fandt jeg de her:

post-43333-0-24295600-1299699373.jpg

Som så bliver mine brudesko. :) Synes de er supersøde, hælen er vel max ½ cm. Kvaliteten synes jeg også virker fin, det er dog ikke læder indvendigt... De er fra Elegantsteps.co.uk :) Den side har iøvrigt også sko inddelt efter højde, så hvis du ikke lige falder for de samme sko som mig, så er der da chance for at du kan finde nogle andre derinde. :)

Held og lykke fra en anden høj brud! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Kender det bare alt for godt :boohoo:

Jeg er 183 cm høj og bruger en str 41 - og fik jeg nævnt at jeg er utrolig kræsen??? Det er BARE ikke nemt :blink:

Jeg har heldigvis en dejlig høj forlovede, så jeg vil gerne have lidt hæl på men ikke alt for høj max 4 cm - lidt hæl er bare godt for ens holdning. Men i min søgning er jeg faldet over flere hjemmesider, og mange deler dem op efter højde:

www.girlsofelegance.co.uk/

www.my-wedding-wishes.co.uk/

www.bridalshoesuk.co.uk/

Og så den side Meggers fortæller om (Synes forresten at det er fantastiske flotte sko)

Der er rigtig mange steder og jeg har ikke rigtig erfaring med nogen af dem, og mange af skoene er gengangere, men der er lidt forskelle, så det er værd at tage et kig og det bedste af det hele er man kan lave konkret søgninger på højde ved dem alle sammen - ellers kan du lave en google søgning og det hjælper altså at også lave en søgning på engelsk.

Jeg fandt lige dem her inde på www.girlsofelegance.co.uk, hvis det var noget?: (hæl 0,8 cm)

Held og lykke med jagten :)

post-39733-0-82997000-1299704006.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh.. Kender det bare alt for godt :boohoo:

Jeg er 183 cm høj og bruger en str 41 - og fik jeg nævnt at jeg er utrolig kræsen??? Det er BARE ikke nemt :blink:

Jeg har heldigvis en dejlig høj forlovede, så jeg vil gerne have lidt hæl på men ikke alt for høj max 4 cm - lidt hæl er bare godt for ens holdning. Men i min søgning er jeg faldet over flere hjemmesider, og mange deler dem op efter højde:

www.girlsofelegance.co.uk/

www.my-wedding-wishes.co.uk/

www.bridalshoesuk.co.uk/

Og så den side Meggers fortæller om (Synes forresten at det er fantastiske flotte sko)

Der er rigtig mange steder og jeg har ikke rigtig erfaring med nogen af dem, og mange af skoene er gengangere, men der er lidt forskelle, så det er værd at tage et kig og det bedste af det hele er man kan lave konkret søgninger på højde ved dem alle sammen - ellers kan du lave en google søgning og det hjælper altså at også lave en søgning på engelsk.

Jeg fandt lige dem her inde på www.girlsofelegance.co.uk, hvis det var noget?: (hæl 0,8 cm)

Held og lykke med jagten :)

Tak :kiss: Elegantsteps.co.uk har forresten en super service, synes jeg :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW, det der med at man får flottere holdning, hvis man har lidt hæl på... Jeg er enig, men jeg synes også at der kan gøres meget for holdningen ved at træne skuldre og bryst, så man vænner sig til at holde ryggen rank uden at det er fordi man skubber ryggen op med hælene. We can do it! GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er godt nok ikke så høj (hihi, 163 cm), men jeg skal også have flade sko på. Jeg havde købt dem som reserve-sko, når mine fusser blev trætte af høje sko, men nu er jeg gravid, og de bliver derfor første valg. Jeg endte med et par flade Billi Bi i guld (har desværre ingen billeder). Jeg elsker Billi Bi og ved, at jeg går super godt i dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forresten, kender i adresssen på elegantsteps i UK. Skal nemlig der over om et par uger...

Synes ikke jeg kunne se den på HP...

På min kasse fra dem står der:

Elegant Steps

46 Christchurch Road

Oxton Village

Wirral, CH43 5SF

Men jeg tør ikke love om det er dér butikken er, eller om det er et lager, de sender fra... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har købt sko fra england, passede de bare perfekt? Jeg ville nok være en anelse bekymret over om str så virkelig passede når skoen kom..

Mine passede IKKE perfekt, så jeg var ude i en irriterende (og dyr!) løsning, hvor jeg købte skoene i to størrelser... Det var så min plan at jeg ville sende den ene størrelse retur (elegantsteps tager skoene retur indenfor 14 dage, mener jeg det er) men jeg var/er så meget i tvivl om størrelserne at jeg beholder begge par, og sælger det ene, når jeg er sikker - måske først efter brylluppet.

Det hører så også med til historien at jeg købte første par sko en størrelse større end jeg plejer at købe sko i, fordi jeg netop var bange for at de ikke ville passe og tænkte "hellere for stor end for lille". Hvis jeg havde købt den "lille" størrelse først, så tror jeg næsten, at jeg bare havde beholdt dem, de virker umiddelbart ok.

Det er et sats med sko over nettet, men der kan også gøres meget med såler og puder og plastre. :wink:

Tak meggers, var der evt en mail man kunne skrive til ?

Jeps: mail@elegantsteps.co.uk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer