Sign in to follow this  
Followers 0
mia77

Kirke dilemma

21 posts in this topic

What to do?

Vores ønske/drømme kirke er blevet ledig. Det er ikke en hvilken som helst kirke - Gråsten slotskirke - det bliver ikke mere prinsesseagtigt. :loveflag: Den smukkeste kirke og smukkeste slotspark. Der er bare lige et lille problem!!!!!!!!!!!

Vi har sendt invitationer ud til i alt 48 gæster, med vielse i den anden kirke, der ligger i samme område af landet. Men en kedelig og ikke særlig romantisk kirke lige ud til en stor landevej........

Så spørgsmålet er nu - kan vi godt ændre vielses stedet ved at ringe eller sende et kort ud med ændringene? Eller er vi nødt til at "bide i det sure æble" og acceptere at det er for sent - nu hvor invitationerne er sendt ud?????

Er spændt på at høre Din mening.......

post-30190-0-52834900-1300217608.jpg

0

Annonce ♥

What to do?

Vores ønske/drømme kirke er blevet ledig. Det er ikke en hvilken som helst kirke - Gråsten slotskirke - det bliver ikke mere prinsesseagtigt. :loveflag: Den smukkeste kirke og smukkeste slotspark. Der er bare lige et lille problem!!!!!!!!!!!

Vi har sendt invitationer ud til i alt 48 gæster, med vielse i den anden kirke, der ligger i samme område af landet. Men en kedelig og ikke særlig romantisk kirke lige ud til en stor landevej........

Så spørgsmålet er nu - kan vi godt ændre vielses stedet ved at ringe eller sende et kort ud med ændringene? Eller er vi nødt til at "bide i det sure æble" og acceptere at det er for sent - nu hvor invitationerne er sendt ud?????

Er spændt på at høre Din mening.......

Synes da sagtens at i kan ændre det. Især når det er samme dag, og hvor det ikke er alt for langt fra den anden kirke gør det jo ikke rigtig nogen forskel for gæsterne hvor det er henne.

Hvis i kan få drømmen opfyldt så skal i da det :)

Men hvor længe er der til at i skal giftes? hvis folk ikke en gang har svaret endnu er det jo ikke er problem overhoved,

0

Det kan I da sagtens nå at få ændret! - Det er da meget bedre at I får den kirke I ønsker end at invitationerne passer. Det kan folk da også godt forstå.

Men sørg for at få det meldt rigtig klart ud så der ikke er forvirring på dagen!

0

Annonce ♥

Det synes jeg godt at du kan.

vi står med et problem det ligner lidt. Vi har sendt invitationer ud, hvor vi efter et par uger bliver kontaktet af kirken

som desværre må meddele at vi ikke kan blive gift i denne kirke, på grund af ombygning. De har så reserveret nabo kirken til os.

heldigvis er det en hyggelig kirke.

Følg hjertet.. Tag den kirke I er mest til. gæsterne skal nok komme.

0

SAAAAAAAAAAAAGTEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS - det er jeres dag og hvis den er ledig saa tag da STRAKS den besluting og ikke mere spekuleren paa det :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Ring rundt eller... Hvis det skal vaere mere elegant, saa kunne I jo sende en besked ud i form af et post(kort) i samme stil som invitationen, hvor I goer opmaerksom paa aendringen.

Just do it :)

0

Annonce ♥

Jeg ville ændre med det vuns :rolleyes: det syntes jeg sagtens man kan. Ved os kunne vi ha fået drømmetiden (vi får en sen vielse) men den kunne vi ik ændre da det er et overraskelses bryllup, men havde det været alm bryllup havde jeg sendt et kort ud med ændret tid.

0

Annonce ♥

Holde med alle de andre - SELVFØLGELIG kan i det. :cheerleader3: :cheerleader3:

Men som en anden påpeger vil jeg nok også anbefale jer at sende kort ud og ikke kun overbringe det mundtlig, så undgår du forvirring på selve dagen.

og hvis jeg lige må knytte en kommentar til billede.. DET SER DA BARE SÅ VIDUNDERLIGT UD ()() Det er da bare det mest fantastiske sted i har fundet - skynd dig at booke :)

0

Annonce ♥

Jeg ville klart skifte. Ville sende et sødt kort rundt (for at være sikre på at folk kunne huske kirken og adressen og ikke blandede noget sammen) og skrive at I har fået mulighed for at blive viet i jeres drømme-kirke og kirken derfor er ændret :)

0

Jeg ville klart skifte. Ville sende et sødt kort rundt (for at være sikre på at folk kunne huske kirken og adressen og ikke blandede noget sammen) og skrive at I har fået mulighed for at blive viet i jeres drømme-kirke og kirken derfor er ændret :)

Helt enig! Send et lille kort ud, så der ikke opstår tvivl og forvirring :)

0

:thanks: Tusinde, tusinde tak for de skønne svar. Nu er vi da slet ikke i tvivl længere. :cheerleader3: Det bliver Gråsten slotskirke og vi sender et lille kort ud til gæsterne om ændret kirke......det bliver såååååååå godt. :heart:
0

Annonce ♥