cri

Plus piger, vil I ikke vise jeres kjoler

175 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg må lige smide en bemærkning om Glamour i Odense :wink: Jeg har købt min smukke smukke kjole der (er en str. 42, bare ikke i brudekjole;)

Og jeg fik fantastisk betjening og synes der var mange rigtig fine kjoler :) Så lidt ros til dem.

Indtil videre har jeg været til tilretning 2 gange - skal igen i næste uge, uden beregning da det er med i kjolens pris.

Og nej, ingen billeder før efter d. 12/5 :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej i alle dejlige tøser :loveshower:

Nu er det vist min tur til at tilføje et billed til denne dejlige tråd med nogle lækre plus piger, Jeg har tit haft denne tråd fremme fordi jeg har nogle gange tænkte at jeg ville ligne en hvalros i hvidt, og alle de dejlige billeder har bare gjort at jeg har tænkt det modsatte. så til kommende brude håber jeg at det her billed kan være til inspiration :heart::)

Knus jeanett

ps en str 48-50

post-48738-0-38121900-1336935043.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i alle dejlige tøser :loveshower:

Nu er det vist min tur til at tilføje et billed til denne dejlige tråd med nogle lækre plus piger, Jeg har tit haft denne tråd fremme fordi jeg har nogle gange tænkte at jeg ville ligne en hvalros i hvidt, og alle de dejlige billeder har bare gjort at jeg har tænkt det modsatte. så til kommende brude håber jeg at det her billed kan være til inspiration :heart::)

Knus jeanett

ps en str 48-50

post-48738-0-38121900-1336935043.jpg

Hvor ser du super smuk ud :loveshower: Hvor har du fundet din bolero (og pris?) - den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, sikke et par flotte kvinder, der lige har smidt fotos hérind - I er supersmukke, begge to! :thumbsupsmileyanim:

Synes simpelthen det er skønt at se så mange mange mange smukke brude, der alle har "lidt til gården og lidt til gaden" - og er så skønne og sexede og vidunderlige at se på! Ih, hvor må der være mange lykkelige brudgomme :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej i alle dejlige tøser :loveshower:

Nu er det vist min tur til at tilføje et billed til denne dejlige tråd med nogle lækre plus piger, Jeg har tit haft denne tråd fremme fordi jeg har nogle gange tænkte at jeg ville ligne en hvalros i hvidt, og alle de dejlige billeder har bare gjort at jeg har tænkt det modsatte. så til kommende brude håber jeg at det her billed kan være til inspiration :heart::)

Knus jeanett

ps en str 48-50

post-48738-0-38121900-1336935043.jpg

427906_10150861542052022_645477021_9640505_534624255_n.jpg

Her er min :a1221: str, vil jeg ikke ud med :blush:

Tak for en fantastisk tråd, jeg har kigget i mange mange gange :)

Hvor er I altså bare smukke piger! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du fin i den Tess :cheerleader3:

Tak :biggrin: Følte mig også som en prinsesse :c166:

Fine billeder, Tess. Kan se, du har været i Lilly. Der er både den kjole Shedevil endte i (og som ikke sad super godt på mig) og den, der var min lilly-favorit (billede 3+4) som i øvrigt sidder godt på dig, men de gør de nu alle, synes jeg. Hvilken en af dem blev det? Hvor heldigt, at du fik kjolen til den pris :thumbsupsmileyanim:

Jep, det var Lilly. Jeg endte med 3+4, det var den jeg havde det allerbedst i, jeg følte mig ikke nøgen - og den skjuler mange grimme bryst og arme deller :tunge: Jeg skal dog have en stola/sjal over, for jeg HADER mine delle-mormor arme, og vil ikke kunne slappe af, velvidende at de hænger ud over det hele.... :td:

Og ja, prisen var jo helt klart det bedst :bunny_4:

Ja her er jeg så.... Stroppen var dog bare en prøve, og skal ikke være der.. normalt er jeg en 46, men kjolen var af en eller anden grund kun 40/42 :blink: men ser nu stadig mig selv som plus, så håber det er ok at jeg flasher.... :b223:

post-47535-0-67658600-1334326534.png

WAUW! Hold nu kæft hvor er du smuk, Maria :thumbsupsmileyanim:

Hvis jeg havde kunnet få den kjole til den pris, så havde jeg også købt den med det samme, men den var til fuld pris, da jeg prøvede, så jeg skulle lige tænke, og så endte jeg i en anden.....men flot er den og jeg elsker hjerteudskæringen :loveshower: (og jep, jeg er også med på "jeg dækker lige armdellerne". I mit tilfælde nok med en bolero)

:blush: :blush:

Kom lige til at se, at jeg har fyldt jer med løgn :tunge:

Det er jo ikke kjolen på billed 3+4 jeg valgte, men kjolen på billed 5+6

Ved sgu da ikke lige hvordan jeg talte den dag - havde måske drukket af natpotten.... SORRY!

Redigeret af Tess80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg havde det helt på samme måde da jeg skulle finde min kjole, og var faktisk meget negativ på vej i bilen på vej til prøvning.

Jeg har været en str 50-52, men har tabt 25 kilo, men mit hovde har ikke fulgt med, og troede/tror stadig at jeg er meget større end jeg så er, for da jeg kom til Lilly, spørg hun had str jeg er og jeg siger, at jeg nok er 48 der omkring, men det var jeg altså ikke, jeg er blevet en str 44, den kjole jeg har valgt om som jeg ligger et billede på af, er en str 46, og er spændt helt ind, og den er stadig for stor, men de havde ikke en 44 hjemme, men vi har alligevel bestilt en 44 hjem til mig.

Jeg blev meget overraskede over hvor meget den rigtige kjole kan gøre for en, min kjole er god i min tajle og skujler min mave (synes jeg selv) og når jeg så får den rigtig str på, hjælper det nok endnu mere.

Jeg gik ud fra Lilly med en wow følse, for der var en kjole til mig!!!!!!!!!! Så der er selvfølgelig også en kjole til dig, og du bliver helt sikket super smuk.

Nu er det så uden mit smukke slør og tilbøhør til.

post-42506-0-39895200-1304399773.jpg

Hallo!!! Det er jo MIN kjole, kan du så hænge den tilbage :wink: Du ser bragende godt ud i den... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Beklager jeg mænger mig, men jeg er altså heller ikke noget lille nips, kjolen gør dog afsindig meget for mig.. Jeg er en str. 42 , men det meste af mit fedt er placeret på maven , så jeg har den klassiske strut mandevom, hvilken gjorde at jeg havde præcis samme tanker som jer, inden jeg skulle ind og prøve kjole.. Jeg var SÅ bange for at jeg ville ligne et telt i en løs kjole, og at min vom ville fremhæves i en tætsiddende.. Men hold nu op hvor blev alle mine tanker gjort til skamme.. Sikke en talje jeg pludselig fik, og ekspedienten i Lilly var SÅ sød.. Jeg havde det godt nok ikke så rart med at stå der med dæller, hængegajoler og strækmærker foran en ung smuk meget slank kvinde, men hun fik mig til at have det så godt, og sagde mange gange at jeg altså ikke var tyk, og at selvom man ikke var en str. 34, så garanterede hun man blev smuk i den rigtige kjole, og hvor havde hun dog ret..

Hold nu op hvor er i allesammen da bare hamrende smukke i jeres kjoler, mange af jer kan jeg slet ikke forstå bruger den str. i siger, for i ser slet slet ikke så store ud.. Husk nu, vi er allsammen smukke på hver vores måde :-)

post-56973-0-47665800-1337472498.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager jeg mænger mig, men jeg er altså heller ikke noget lille nips, kjolen gør dog afsindig meget for mig.. Jeg er en str. 42 , men det meste af mit fedt er placeret på maven , så jeg har den klassiske strut mandevom, hvilken gjorde at jeg havde præcis samme tanker som jer, inden jeg skulle ind og prøve kjole.. Jeg var SÅ bange for at jeg ville ligne et telt i en løs kjole, og at min vom ville fremhæves i en tætsiddende.. Men hold nu op hvor blev alle mine tanker gjort til skamme.. Sikke en talje jeg pludselig fik, og ekspedienten i Lilly var SÅ sød.. Jeg havde det godt nok ikke så rart med at stå der med dæller, hængegajoler og strækmærker foran en ung smuk meget slank kvinde, men hun fik mig til at have det så godt, og sagde mange gange at jeg altså ikke var tyk, og at selvom man ikke var en str. 34, så garanterede hun man blev smuk i den rigtige kjole, og hvor havde hun dog ret..

Hold nu op hvor er i allesammen da bare hamrende smukke i jeres kjoler, mange af jer kan jeg slet ikke forstå bruger den str. i siger, for i ser slet slet ikke så store ud.. Husk nu, vi er allsammen smukke på hver vores måde :-)

Hvor er du bare rigtig smuk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh tak piger hvor er i søde, i er jo også allesammen smukke i jeres kjoler.. Det er så vildt hvad den rigtige kjole kan gøre for ens form, for som sagt ser jeg en del slankere ud i min kjole, end i normalt tøj, og i andre ser jo slet heller ikke så store ud som i skriver i er.. Man vil jo næsten bo i sin kjole *Gg*

Jeg skal lige have den en tur til skrædder når vi kommer tættere på, skal lige have flyttet en knap på halternecken, så den kommer til at sidde ordenligt til ved mine små babser ( som kjolen får til at syne meget større, i LOVE it *Gg* ) , og så skal den lige lægges lidt op, så jeg ikke ender med at falde i den...

Og så ELSKER jeg mit slør , det er firkantet i stedet for rundt som mange er, og så kan det dække bedstemor armene , ahahahaha..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj, er selv en str. 50 og har fundet den smukkeste kjole, som vil gøre mig til en prinsesse på min bryllupsdag. Har valgt at jeg skal være bar omkring armene (selvom jeg dog ellers altid dækker dem til), da jeg synes at det ville være synd at putte ærmer på eller tage en lille jakke på. Folk må synes, hvad de vil om mine arme den dag, jeg er ligeglad grin.gif

Du skal nok finde en FLOT kjole til dig - du skal bare ud at prøve nogle stykker i den rigtige størrelse, så skal selvtilliden nok komme cheerleader3.gif

Hvor er den dog smuk til dig og neeeej.....ik tage noget over, ville være så synd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer