cri

Plus piger, vil I ikke vise jeres kjoler

175 indlæg i dette emne

Ej, den er flot, Pia81 - den sidder da supergodt - du ser både slank og flot ud! Uh, dejligt at få den hjem til dig selv - glæder mig til det bliver min tur! :c166:

tak var bare heller ikke i tvivl da jeg fik den på... selv min veninde der også er en plus pige som var med der oppe, sagde hold op hvorfor havde de ikke den da jeg skulle giftes... Er helt fortabt i den og har ellers prøvet mange kjoler se evt min planlægning det var også mange uheldige kjoler til en plus pige..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min helt vildt smukke kjole558683_10150745196024761_568399760_9207247_1053341893_n.jpgI552075_10150745195364761_568399760_9207245_1060421257_n.jpg

Hvor har du købt denne smukke drøm henne?

Har købt den i Luxux i Vester Hassing. Det var dog ikke en hun havde i butikken men en hun bestilte hjem til mig fra England :-) Jeg havde kun fortalt om hvad jeg kunne tænke mig og så fandt hun selv denne ved en af hendes leverandører. Og heldigt for hende og mig så var det den kjole jeg altid havde drømt om.

0

Del dette indlæg

Her er min helt vildt smukke kjole558683_10150745196024761_568399760_9207247_1053341893_n.jpgI552075_10150745195364761_568399760_9207245_1060421257_n.jpg

Har købt den i Luxux i Vester Hassing. Det var dog ikke en hun havde i butikken men en hun bestilte hjem til mig fra England :-) Jeg havde kun fortalt om hvad jeg kunne tænke mig og så fandt hun selv denne ved en af hendes leverandører. Og heldigt for hende og mig så var det den kjole jeg altid havde drømt om.

Åh, dén er virkelig også smuk. Men jeg tror ikke at jeg kan købe en kjole, der skal bestilles hjem. Jeg vil helst kunne købe én lige før brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Åh, dén er virkelig også smuk. Men jeg tror ikke at jeg kan købe en kjole, der skal bestilles hjem. Jeg vil helst kunne købe én lige før brylluppet :)

Min kom hjem i løbet af en uge da det var en de havde i England. Men hun har rigtig mange flotte kjoler i store størrelser og og også til rimelige penge synes jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kom hjem i løbet af en uge da det var en de havde i England. Men hun har rigtig mange flotte kjoler i store størrelser og og også til rimelige penge synes jeg.

Okay... jamen, så skal jeg måske alligevel kigge forbi - har nemlig set deres hjemmeside, men så stod der noget med at man helst skulle komme et halvt år før, så man havde god tid.... og jeg er jo i gang med at tabe mig, så jeg vil helst vente så længe så muligt, så jeg har tabt mig så meget som muligt.

0

Del dette indlæg

Er str. 56-58 i tøj, jeg bor i københavn, drømmer lidt om en kjole med ærmer, men vil gerne prøve lidt forskelligt, kender i nogle gode steder i byen?

Tja, jeg ville jo foreslå Glamour i Odense, men så skal du jo tage en togtur til det fynske :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fyn er heller ikke så tosset, har meget familie der, så kan man jo slå to fluer med et smæk :wink:

Og de har kjoler hjemme på lager, så du skal ikke vente månedsvis.... og de har op til størrelse 62, så tag til fyn og gå amok!!! Og husk at vi skal se billeder herinde :wink:

0

Del dette indlæg

Er str. 56-58 i tøj, jeg bor i københavn, drømmer lidt om en kjole med ærmer, men vil gerne prøve lidt forskelligt, kender i nogle gode steder i byen?

Jeg var rigtig glad for betjeningen i Lilly på strøget. Jeg endte med at købe min kjole (kan ikke huske om det blev str. 52?) hos Bentes Brudedesign - lidt speciel dame men der var da nogle flotte kjoler til store størrelser. Derudover havde jeg ABC brudekjoler på min liste. De har kina-kjoler og man kan få bestilt hjem efter specielle ønsker. Bare lige et par tip til store størrelser på sjælland :)

0

Del dette indlæg

fyn er heller ikke så tosset, har meget familie der, så kan man jo slå to fluer med et smæk :wink:

Og de har kjoler hjemme på lager, så du skal ikke vente månedsvis.... og de har op til størrelse 62, så tag til fyn og gå amok!!! Og husk at vi skal se billeder herinde :wink:

Jeg er normalt en str. 56 i tøj, I Glamour puttede hun mig i str. 58 kjoler og de var snævre nok, hun tilbød mig ikke større kjoler... Så har de virkelig så mange store kjoler på lager? Jeg var en str. 51 i Lilly... :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh åh - det lyder da ikke godt... Jeg har ikke selv været hos Glamour, skal først imorgen, men har fået dem anbefalet ... Så nu bliver jeg da noget nervøs....

Nej det skal du ikke være, du er jo mindre end mig... :)

Men jeg kunne også se skiltet med fx str. 60, hun tilbød bare ikke nogle kjoler i str. 60 til mig... Ellers en kæmpe butik og de var søde dernede, jeg kom til uden tidsbestilling... Og hun var sød til at hjælpe mig i kjolerne... :)

0

Del dette indlæg

Tror ikke de har kjoler i str. 60 i Glamour ? Jeg så da ihvertfald ikke nogen i de 15 mins, jeg var dernede, hehe. Der gik de "kun" op til str 58. Men okay ... nu vil jeg ikke briste nogen forhåbninger her, men jeg poster lige det jeg skrev i min tråd fra mit besøg i Glamour i mandags .... .. det var altså ikke nogen succesoplevelse - OVERHOVEDET, haha.

Glamour, Odense:

Nå, men igår var jeg så i en butik her i Odense, der hedder Glamour ..... billeder HELLER IKKE tilladt der, haha. Well.... Ligger nede i en kælder og da jeg kom ind tænkte jeg sådan lidt: uhm .... okay .... der var totalt mennesketomt .... og det var sådan lidt dunkelt i det med klinker på gulvet. Havde en anden veninde med og der kom en ældre mand hen til os og bød os velkommen. Åbenbart var han dagens ekspedient .... lol .... pænt kikset, må jeg sige.

Nå, men blev ledt ind bagved, hvor kjolerne hang og blev ledt ind i et lidt skummelt omklædningsrum med beskidt gulvtæppe og meget lavt til loftet og han fandt nogen kjoler og så kunne vi lissom sjusse os ind til størrelsen. Fair nok altså ..... men så kom der dessinger ift hvordan jeg måtte prøve kjolerne! De SKULLE over hovedet, for han solgte direkte fra bøjlerne og bestilte ikke hjem - det var købt som beset og de rettede self kjolerne til .... men de måtte self ikke blive snavset. Nå, men han smed den ene kjole efter den anden ind til mig og jeg havde (IGEN lissom i Nicolai) givet instrukser om hvilken type kjole, jeg var til. Hverken værre el bedre, så kom liige præcis den type kjoler, som jeg var til ikke ind til mig .... for sådan nogen havde han altså ik! lol. Han havde 1 kjole, som var sådan nogenlunde pæn .... men den var 2 numre for lille. Resten .... jeg siger jer .... aj, men altså .... det var ærgeligt, at man ikke måtte tage billeder .... de var SÅ GRIMME lol .... store pufærmer .... det tyl el hvad fanden man skal kalde det, der var indenunder .... totalt stift lissom det der er i neonfarver til fastelavn .... fyldt med perler og bling og aj men altså ..... COME ON! Der var ikke en sjæl dernede og kunne få tid hvornår jeg ville til prøvning.... så hvis der bliver købt hjem til direkte salg fra bøjle. ... hvis det så ikke blir solgt, blir der jo ikke bestilt mere hjem før det er solgt og så ligger manden inde med gamle varer .... og det var liiige hvad det var .... NEJ altså .... jeg sagde flere gange til ham, at jeg syns kjolerne mindede mig for meget om nogen, jeg kunne finde nede på den tyrkiske bazar :lol: lol ... var efter, at jeg lissom nåede et punkt hvor han blev ved med at finde de der rædsler frem, haha .... og han blev ved med at sige: "Vi skal nok finde en kjole til dig, så du kan blive en smuk brud" .... AJ det tror jeg så IKKE LIIIIGE vi skal :lol: .... dunno om han var vant til, at folk var sådan direkte .... men de var SÅ grimme .... og det var bare vildt kikset det hele, fordi han ikke ville gå med ind og hjælpe een i kjolerne, fordi han var en mand og ikke ville trænge sig på osv.

Nå, men vi var vel derinde i 15-20 mins og da vi kørte derfra sagde Dominique (veninden der var med): "Okay, I could tell from the minute we stepped in there, that there was nothing for you", haha. Manden på ca 60 el lign var sød og venlig nok, men alt var super kikset.

0

Del dette indlæg

Begynder lidt at miste håbet med kjolen.... tog chancen og bestilte en kina kjole, den er faktisk meget pæn, men corsagen kravler op, hver gang jeg bevæger mig en smule, så det ligner jeg har 4 bryster, knap så flaterende :td:

Synes at det er svært at finde noget, som jeg kan lide i min størrelse, det er lige så vigtigt at det er noget jeg har det behageligt i på sådan en dag. Er heller ikke så meget til de kjoler uden stropper eller ærmer, da jeg hurtigt synes at det kommer til at ligne man har en ekstra babs under armen. Er temmelig kræsen og krævende tror jeg :fløjt:

Skal i glamour på et tidspunkt, med min lillesøster, der bor på fyn, men med jeres beskrivelser lyder det lidt kikset, har ikke lyst til at ligne en stor marengs kage :boohoo: og heller ikke lyst til at betale 10.000kr for en kjole, jeg skal have på en dag. Er begyndt at overveje at sy selv, men nu må vi se, hvad det ender ud i.. suuk

Hvis i andre i størrelse 56+ har fundet eller finder noget pænt, må i endelig smide butiknavn videre og gerne billeder :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Åh åh - det lyder da ikke godt... Jeg har ikke selv været hos Glamour, skal først imorgen, men har fået dem anbefalet ... Så nu bliver jeg da noget nervøs....

Nej det skal du ikke være, du er jo mindre end mig... :)

Men jeg kunne også se skiltet med fx str. 60, hun tilbød bare ikke nogle kjoler i str. 60 til mig... Ellers en kæmpe butik og de var søde dernede, jeg kom til uden tidsbestilling... Og hun var sød til at hjælpe mig i kjolerne... :)

Tja....altså, jeg er jo str. 54/56 ... men ved jo ikke, hvad jeg er i brudekjoler...?! ER godt nok spændt og nervøs.... men glæder mig da også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikke de har kjoler i str. 60 i Glamour ? Jeg så da ihvertfald ikke nogen i de 15 mins, jeg var dernede, hehe. Der gik de "kun" op til str 58. Men okay ... nu vil jeg ikke briste nogen forhåbninger her, men jeg poster lige det jeg skrev i min tråd fra mit besøg i Glamour i mandags .... .. det var altså ikke nogen succesoplevelse - OVERHOVEDET, haha.

Glamour, Odense:

Nå, men igår var jeg så i en butik her i Odense, der hedder Glamour ..... billeder HELLER IKKE tilladt der, haha. Well.... Ligger nede i en kælder og da jeg kom ind tænkte jeg sådan lidt: uhm .... okay .... der var totalt mennesketomt .... og det var sådan lidt dunkelt i det med klinker på gulvet. Havde en anden veninde med og der kom en ældre mand hen til os og bød os velkommen. Åbenbart var han dagens ekspedient .... lol .... pænt kikset, må jeg sige.

Nå, men blev ledt ind bagved, hvor kjolerne hang og blev ledt ind i et lidt skummelt omklædningsrum med beskidt gulvtæppe og meget lavt til loftet og han fandt nogen kjoler og så kunne vi lissom sjusse os ind til størrelsen. Fair nok altså ..... men så kom der dessinger ift hvordan jeg måtte prøve kjolerne! De SKULLE over hovedet, for han solgte direkte fra bøjlerne og bestilte ikke hjem - det var købt som beset og de rettede self kjolerne til .... men de måtte self ikke blive snavset. Nå, men han smed den ene kjole efter den anden ind til mig og jeg havde (IGEN lissom i Nicolai) givet instrukser om hvilken type kjole, jeg var til. Hverken værre el bedre, så kom liige præcis den type kjoler, som jeg var til ikke ind til mig .... for sådan nogen havde han altså ik! lol. Han havde 1 kjole, som var sådan nogenlunde pæn .... men den var 2 numre for lille. Resten .... jeg siger jer .... aj, men altså .... det var ærgeligt, at man ikke måtte tage billeder .... de var SÅ GRIMME lol .... store pufærmer .... det tyl el hvad fanden man skal kalde det, der var indenunder .... totalt stift lissom det der er i neonfarver til fastelavn .... fyldt med perler og bling og aj men altså ..... COME ON! Der var ikke en sjæl dernede og kunne få tid hvornår jeg ville til prøvning.... så hvis der bliver købt hjem til direkte salg fra bøjle. ... hvis det så ikke blir solgt, blir der jo ikke bestilt mere hjem før det er solgt og så ligger manden inde med gamle varer .... og det var liiige hvad det var .... NEJ altså .... jeg sagde flere gange til ham, at jeg syns kjolerne mindede mig for meget om nogen, jeg kunne finde nede på den tyrkiske bazar :lol: lol ... var efter, at jeg lissom nåede et punkt hvor han blev ved med at finde de der rædsler frem, haha .... og han blev ved med at sige: "Vi skal nok finde en kjole til dig, så du kan blive en smuk brud" .... AJ det tror jeg så IKKE LIIIIGE vi skal :lol: .... dunno om han var vant til, at folk var sådan direkte .... men de var SÅ grimme .... og det var bare vildt kikset det hele, fordi han ikke ville gå med ind og hjælpe een i kjolerne, fordi han var en mand og ikke ville trænge sig på osv.

Nå, men vi var vel derinde i 15-20 mins og da vi kørte derfra sagde Dominique (veninden der var med): "Okay, I could tell from the minute we stepped in there, that there was nothing for you", haha. Manden på ca 60 el lign var sød og venlig nok, men alt var super kikset.

Maria, jeg læste nemlig om din oplevelse og det er medvirkende til, at jeg tager derover og kigger allerede nu - jeg havde nemlig sat alt min tiltro til at skulle købe en kjole i Glamour i sebtember/oktober.... men efter din historie, tænkte jeg, at jeg hellere måtte undersøge sagerne lidt før, så jeg ikke stod kjoleløs i november.... Uh, er godt nok både spændt og nervøs nu....

0

Del dette indlæg

Super fed tråd..

Jeg er også en + str omkring str.48..

Jeg har ledt kigged søgt osv.. jeg skal en smut til lilly og en tur til luxus i V.Hassing..

Og håber at finde noget helt specielt.. ikke for hvidt ikke for "normalt"

Hos V. Hassing fandt jeg en meget smuk galla kjole sidste år et rigtig kup kjole og sjal 500kr og min mutter stod og små tudede, fordi jeg var så fin....

Jeg tror de fleste af os + tøser er blevet mobbet provokeret og trådt på igemmen det meste af vores liv, vi ønsker jo det samme som size 0 pigerne på vores store dag.. Naturligvis har vi det svært med kjolen, for den lille djævel sidder på sulderen og siger dur ikke du er for fed.. Og vores tanker går i ring, tænk nu hvis de ikke har min str, tænk nu hvis jeg får blikket af ekspedienten... Men tøser vi er jo smukke, min vennindes mor sagde altid til mig, du skulle bo i afrika( et eller andet land dernede som jeg ikke kan huske)... der bliver pigerne solgt efter vægt, når de skal giftes... det gør jo bestemt ikke noget godt for selvtilliden!!!!

0

Del dette indlæg

God ide!! :) hehe .... vidste ikke, om du havde læst det eller ej .... men min oplevelse var absolut ikke særlig positiv. Altså ham manden var sød nok i butikken .... de kjoler de havde var bare slet slet ik noget, der faldt i min smag .... og syns generelt, at kvaliteten af kjolerne var elendig - de sad også totalt forkert på kroppen .... strammede slet ik ind de rigtige steder osv osv ....

Men altså .... tag afsted og få een på opleveren, hehe .... bare lov mig een ting!! Tab ikke modet, når du tar derfra, fordi du ikke syns du kunne finde noget overhovedet! Please bare lov mig det .... for andre kjolebutikker har bare SÅ mange flotte kjoler og jeg garanterer dig, at du nok skal finde een! :) Kan slet ik vente til jeg kan flashe min imorgen aften el søndag :D

0

Del dette indlæg

God ide!! :) hehe .... vidste ikke, om du havde læst det eller ej .... men min oplevelse var absolut ikke særlig positiv. Altså ham manden var sød nok i butikken .... de kjoler de havde var bare slet slet ik noget, der faldt i min smag .... og syns generelt, at kvaliteten af kjolerne var elendig - de sad også totalt forkert på kroppen .... strammede slet ik ind de rigtige steder osv osv .... Men altså .... tag afsted og få een på opleveren, hehe .... bare lov mig een ting!! Tab ikke modet, når du tar derfra, fordi du ikke syns du kunne finde noget overhovedet! Please bare lov mig det .... for andre kjolebutikker har bare SÅ mange flotte kjoler og jeg garanterer dig, at du nok skal finde een! :) Kan slet ik vente til jeg kan flashe min imorgen aften el søndag :D

Skal nok tage det hele med et gran salt... og ikke sætte mine forventninger op :wink:

Glææææder migtil du flasher din kjole herinde :c166: :c166: :c166: :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Begynder lidt at miste håbet med kjolen.... tog chancen og bestilte en kina kjole, den er faktisk meget pæn, men corsagen kravler op, hver gang jeg bevæger mig en smule, så det ligner

jeg har 4 bryster, knap så flaterende :td:

Synes at det er svært at finde noget, som jeg

kan lide i min størrelse, det er lige så vigtigt at

det er noget jeg har det behageligt i på sådan

en dag. Er heller ikke så meget til de kjoler

uden stropper eller ærmer, da jeg hurtigt synes

at det kommer til at ligne man har en ekstra

babs under armen. Er temmelig kræsen og

krævende tror jeg :fløjt

Skal i glamour på et tidspunkt, med min lillesøster, der bor på fyn, men med jeres beskrivelser lyder det lidt kikset, har ikke lyst til at ligne en stor marengs kage :boohoo: og heller ikke lyst til at betale 10.000kr for en kjole, jeg skal have på en dag. Er begyndt at overveje at

sy selv, men nu må vi se, hvad det ender ud i..

suuk

Hvis i andre i størrelse 56+ har fundet eller finder noget pænt, må i endelig smide butiknavn videre og gerne billeder :rolleyes:

Jeg er en str. 56, og jeg fandt kjolen i Lilly Vejle. Jeg var en str. 52 hos dem. Billeder fra min kjoleprøvning kan du se tidligere i denne tråd ;) Du skal ikke opgive, der er også en kjole til dig ;)

1

Del dette indlæg

Jeg ELSKER altså at jeg lidt ligner en marengs i min kjole! Og så strammer den SÅ meget ind i taljen og ihaaa, vil anbefale min kjole og Lilly til alle... Fuck da at Lilly er mainstream, og hvad så, hvis der findes andre derude i samme kjole... JEg synes, at man skal lede efter en kjole der passer til ens kropstype... Og så kostede min kjole kun 3600 kr... :biggrin:

Elsker at jeg stolede på Lillydamen og hoppede i den, at jeg turde prøve noget, som jeg aldrig havde troet var mig, for den var bare SÅ FLOT på... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg ELSKER altså at jeg lidt ligner en marengs i min kjole! Og så strammer den SÅ meget ind i taljen og ihaaa, vil anbefale min kjole og Lilly til alle... Fuck da at Lilly er mainstream, og hvad så, hvis der findes andre derude i samme kjole... JEg synes, at man skal lede efter en kjole der passer til ens kropstype... Og så kostede min kjole kun 3600 kr... :biggrin:

Elsker at jeg stolede på Lillydamen og hoppede i den, at jeg turde prøve noget, som jeg aldrig havde troet var mig, for den var bare SÅ FLOT på... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er enig. Jeg troede heller ikke, at jeg skulle have en traditionel kjole, men betjeningen i Lilly var sgu i top og jeg fik rykket på min idé om, hvilken slags kjole, jeg skulle have på :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Du ser virkelig godt ud i den kjole tess, jeg er helt vild med den nederste.

Om min kjole er fra lilly, kina eller hvor betyder ikke noget, vigtigste er at føle sig smuk.. og så har jeg et gavekort fra lilly liggende, på 1500kr, som jeg vandt på bryllupsmessen, så om det går til kjolen eller tilbehør, må tiden vise :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg er enig. Jeg troede heller ikke, at jeg skulle have en traditionel kjole, men betjeningen i Lilly var sgu i top og jeg fik rykket på min idé om, hvilken slags kjole, jeg skulle have på :thumbsupsmileyanim:

Iha, ja lige præcis! :loveboard:

De har virkelig god forstand på kundeservice!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer