Sign in to follow this  
Followers 0
mia77

Andre der har oplevet???

3 posts in this topic

Er der andre der oplevet, at familie og venner ikke virker begejstrede for I skal giftes?

Der er under 3 måneder til vores bryllup og jeg har virkelig glædet mig til det. Men som dagen nærmer sig bliver jeg mere og mere ked af det. Vores omgangskreds virker ikke til at glæde sig over vores bryllup. Måske er det bare mig der ser spøgelser, men især mine forædre virker ikke særlig begejstrede!!! De spørger aldrig til bryllupsforberedelserne og når vi selv fortæller om vores ideér og planer, så bliver det altid mødt med negative kommentarer og de virker meget tvivlende........slet ikke glade på mine vegne..... HUUG

Min H2B og jeg har været sammen i 7 år og har to skønne børn på 1 og 3 år sammen. Vores liv har været ret turbolent, idet min H2B har haft store problemer med sig selv. Sidste år fandt vi frem til, hvad der ligger bag. Han fik diagnosen ADHD og lider af en livslang depression. Min H2B flyttede på et opholdssted, så han kunne få profesionel hjælp til at takle sine problemer/lidelser/alkoholproblemer. Vi måtte kæmpe for kærligheden og det var hårdt for mig, da jeg stod alene med to små børn i 3 måneder. Der har i den forbindelse været mange op og nedture i vores forhold. Men ALDRIG har vi været ved at gå fra hinanden eller givet udtryk for, at det ikke dur mellem os.

Da min H2B flyttede hjem igen begyndte det hele at gå frem ad igen og vi har kun fået et endnu stærke forhold ud af det og et endnu tættere bånd sammen. Og jeg elsker virkelig min H2B meget.

Jeg tror mange tænker jeg er bedre tjent, med en sund og rask mand, der ikke giver problemer for børnene og mig i hverdagen. Men han er en fantastisk mand og far. Omsorgsfuld, pligtopfyldende, kærlig, anavarsbevidst og har virkelig kæmpet for at få sit liv/vores liv til at fungere.

Og det ved de ALLE og alle har set fremgangen. Og jeg har idag en endnu større kærlighed til min H2B og er slet ikke i tvivl om bryllupet.

Men det gør mig så ked af det og føle den manglende glæde på vores vegne - især fra mine forældre......hvordan kan jeg komme videre, så det ikke ødelægger min glæde over bryllupet helt????????

HJÆLP ZILLAS.................................Jeg vil SÅ gerne være en glad brud den 11. juni 2011. HUUG

0

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet, at de mener, at jeg er bedre tjent med en anden mand, men mange tænker, at jeg nok ville være bedre tjent med at vente..

Min mor har vendet sig til tanken tror jeg, men min far synes stadig jeg er hans lille pige, der lige er startet i folkeskole, og han er vist ikke helt klar til at skulle "give" sin lille datter væk til en "fremmed" han kun har kendt i 4 år.. Men så er det godt at han har nogle måneder endnu ;)

Det vigtigste er hvordan DU har det med at blive gift, og ikke hvad andre tænker :)

0

Du får allerførst lige sådan en her :bearhug:

At dine forældre ikke viser at de glæder sig til jeres bryllup bunder måske i nervøsitet over hvordan jeres fremtid vil blive. Du er deres datter og de vil dig helt sikkert det bedste.

Har du spugt dem direkte hvad de tænker om jeres bryllup? Giver du udtryk over for dem at du elsker din H2B højt, eller virker du ked af det når du er sammen med dem (fordi de ikke virker glade for at I skal giftes)? Hvordan var dit forhold til dem før I besluttede jer for at blive gift? I har jo trods alt været sammen i mange år og fået to børn sammen.

Jeg tror på at en rigtig god snak med dem om hvor meget du glæder dig, men hvor ked af det du er over deres negativitet, vil åbne deres øjne - og hvis du fortæller dem det som du skriver her, vil de også kunne forstå at det er det rigtige valg I har taget.

Jeg ønsker jer al lykke fremover og håber I får et dejligt bryllup, fyldt med glæde og kærlighed.

Mange hilsner

Connie

0