Posted March 18, 2011 (edited) · Report post Selvom jeg egentlig havde besluttet mig for at vente med at oprette denne tråd indtil der var 1 år til brylluppet, ja så er jeg her altså nu Jeg føler allerede jeg har så mange forskellige ideer og tanker og tænkte det måske kunne hjælpe lidt at oprette denne tråd for at samle det hele lidt Lidt om os Jeg hedder Line og er 35 år, min forlovede er 36 Vi arbejder begge i IT branchen dog nu hos to forskellige virksomheder Thomas er regionsdirektør og jeg er Unit assistent/koordinator Vi har mødt hinanden igennem min arbejdsplads da H2B også arbejdede der. Egentlig har vi kendt hinanden en del år, men jeg boede med en anden kæreste og H2B var gift. H2B blev skilt og da jeg havde valgt at flytte fra min kæreste få måneder tidligere opstod der sød musik Ingen af os var lykkelige i vores forhold og nu føler vi begge vi har mødt vores soulmate, Elsker den mand højt og ved bare vi skal være sammen til vi bliver gamle. Tilsammen har vi 4 dejlige Piger H2B har i forvejen to piger og jeg har en, sammen har vi så rosinen i pølseenden en skøn datter på snart 2 år. Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at opdatere denne tråd i starten men mon ikke det speeder op jo længere vi kommer hen imod THE DAY Vi skal giftes d.2 juni 2012 Planlægning: Bryllup: Kolt kirke kl. 14.00 Stedet for festen: Gl.Harlev forsamlingshus Kjolen: Tyldrøm som skal syes af min veninde og hendes svigermor Antal gæster: Ca. 50 Invitationer: er lavet Blomster/Borddekorationer: Ikke fundet Farve tema: Guld, creme Brudebuket: tror det bliver bonderoser Bryllupskørsel: Vi køre selv Musik: Bliver DJ Edited June 20, 2012 by Frk.Horup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2011 · Report post Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2011 · Report post Velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2011 · Report post Tak hvor er i søde Nå men jeg kan da lige skrive lidt om frieriet Vi har længe talt om vi gerne ville giftes men da vi også lige har købt hus som er ved at blive bygget er der jo nok at bruge penge på Derfor kom det også helt uventet for mig.. Vi skulle holde H2B fødselsdag og havde inviteret 22 venner til at komme og feste med os, jeg havde lavet alt maden selv og der var købt ind til den helt store gang sjusser. et par timer inden gæsterne skulle komme står jeg og gør mig klar, lettere stresset som man jo tit er et par timer før gæsterne ankommer. H2B kom ud på badeværelset og sad bare på toilettet og kiggede på mig, jeg kan huske jeg blev lettere irriteret og spurgte hvad der var siden han sad der og bare kiggede så hev han mig ind i stuen og sagde jeg skulle sætte mig ned, det gjorde jeg selvfølgelig stadig med tankerne på det mad der skulle anrettes og gøres klar lige om lidt jeg fik dog hurtigt tankerne andetsteds da han gik på knæ og sagde hvor højt han elskede mig og om jeg ville gøre ham til jordens lykkeligste mand og gifte mig med ham . jeg blev helt genert men fik da fremstammet et ja selvfølgelig vil jeg det og så satte han denne smukke brilliant ring på min finger er vild med den og egentlig var det meningen vi til brylluppet ville opradere ringen til en med dobbelt så stor sten, men tror vi er kommet frem til at det bliver for voldsomt, så jeg får en anden som jeg så evt. kan bære sammen med denne på højre ringefinger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 18, 2011 · Report post Velkommen til Du må da have svævet hele aftenen efter det frieri - hvad sagde gæsterne? Mange hilsner Connie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 20, 2011 · Report post Velkommen til Du må da have svævet hele aftenen efter det frieri - hvad sagde gæsterne? Mange hilsner Connie Ja det gjorde jeg også de jublede og sagde tillykkle og så drak vi lige et ekstra glas Asti 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2011 (edited) · Report post Hejsa! Tillykke med din tråd sjovt nok har jeg boet i Kolt din veninde skulle vel aldrig hedde Anne Dorthe? Edited March 21, 2011 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2011 · Report post Hejsa! Tillykke med din tråd sjovt nok har jeg boet i Kolt din veninde skulle vel aldrig hedde Anne Dorthe? Nej hvor skægt er du fra Århus Nej ingen veninde der hedder Anne Dorthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post Nå... nu er det vist ved at være tid til at så småt begynde på min bryllupstråd, der er jo trods alt nu kun lidt over et år til vi skal giftes syntes selv der er laaaaaaaaaaang tid til, men selvfølgelig godt at have noget at glæde sig til. Vi er ved at bygge hus i Bering- Kolt/hasselager Så vi har booket kirken som bliver kolt kirke kl. 14.00 på den måde er det ikke for tidligt men stadig tidligt nok til at vi kan nå at nyde noget dag inden vi skal til bords. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post Festen skal holdes i Gl.harlev forsamlingshus Et super hyggeligt lille forsamlingshus med en dejlig gårdhave til en forhåbentlig solskinsfyldt dag :fløjt: hvor man stort set kan få det som man vil have det, jeg regner med at bestille hele pakken hvor de står for mad, øl og vin og så medbringer jeg selv spiritus så vi kan få nogle dejlige cocktails senere Musiken bliver DJ jeg har endnu ikke bestemt mig for om jeg selv vil stå for bordpynten eller jeg skal lade dem stå for det, men jeg ved at farverne nok skal være guld, sort og creme farvet i får lige et billede af huset 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post Indtil videre er planen at min veninde og hendes svigermor (som er gammel dameskrædder) skal sy kjolen, er da lidt nervøs for om hun nu kan gøre det ordentlig, men det er nok bare fordi jeg overhovedet ikke selv kan sy og for mig virker det meget omståndigt at sy sådan en kjole Nå men vi har besluttet os for at vi skal ud og ha lidt inspiration og var ude og kigge forleden dag, jeg må indrømme jeg faldt lidt for en kjole jeg aldrig havde turdet tænke på jeg kunne bære da den var figursyet og jeg har lidt på sidebenene var jeg sikker på at jeg ville ligne en rullepølse, men denne her syntes jeg faktisk var rigtig fin (tag jer ikke af mit fjogede udtryk ) og bagfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post jeg er sikker på en ting, og det er at det skal være en tylkjole, egentlig var jeg mere til det her dog uden bånd om maven, men nu må vi se, i næste måned skal vi ud og prøve flere kjoler så jeg kan finde det helt rigtige som min veninde og hendes svigermor så forhåbentlig ikke ser nogen problemer i at sy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post Velkommen til Den kjole klæder dig virkelig godt! Du får en superflot figur i den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 · Report post Velkommen til Den kjole klæder dig virkelig godt! Du får en superflot figur i den Tak ja jeg får næsten helt talje, det er jeg ikke vant til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2011 · Report post Så har jeg bestilt karton og pynt til STD kort, regner med at sende dem ud engang i juli når der er ca 11 mdr til vores bryllup jeg har bestilt karton i creme, konvelutter i sort og små guld hjerter til at pynte med glæder mig til det kommer så jeg kan lave en demo og så skal jeg nok uploade billede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2011 (edited) · Report post Indtil videre er planen at min veninde og hendes svigermor (som er gammel dameskrædder) skal sy kjolen, er da lidt nervøs for om hun nu kan gøre det ordentlig, men det er nok bare fordi jeg overhovedet ikke selv kan sy og for mig virker det meget omståndigt at sy sådan en kjole Nå men vi har besluttet os for at vi skal ud og ha lidt inspiration og var ude og kigge forleden dag, jeg må indrømme jeg faldt lidt for en kjole jeg aldrig havde turdet tænke på jeg kunne bære da den var figursyet og jeg har lidt på sidebenene var jeg sikker på at jeg ville ligne en rullepølse, men denne her syntes jeg faktisk var rigtig fin (tag jer ikke af mit fjogede udtryk ) og bagfra Rigtig sød kjole Jeg er vild med det asymmetriske skørt og så sidder den godt på dig Edited May 22, 2011 by zamm 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2011 · Report post Tak ja er også selv vild med den men er sikker på jeg skal prøve maaaaaaange flere kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2011 · Report post Wauw hvor er den kjole bare for vild til dig!!!! Du ser jo fantastisk ud!! Det var faktisk også en gang planen af min søster skulle sy min kjole, men jeg faldt pladask for en færdig kjole, så det blev sådan i stedet for. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2011 · Report post Wauw hvor er den kjole bare for vild til dig!!!! Du ser jo fantastisk ud!! Det var faktisk også en gang planen af min søster skulle sy min kjole, men jeg faldt pladask for en færdig kjole, så det blev sådan i stedet for. Tak er også vild med den, tænkte faktisk på bare købe den, meeeen syntes også det var lidt vildt over et år før brylluppet Min veninde siger dog at de sagtens kan sy noget lignende, så måske det ender med at blive en af de første kjoler man har prøvet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2011 · Report post Skønt med én at følges med, glæder mig til at følge med i din planlægning Spændende med kjolen, det er da totalt fedt at få den syet præcis som du gerne vil ha' det. Jeg var til en helt masse bryllupper sidste år, og besluttede derfor at få syet en kjole der kunne gå til alle festerne (har en bekendt der er dameskrædder). Det var jeg simpelthen så glad for at jeg gjorde Det er en helt speciel følelse at ha' en kjole på som sidder liiiige præcis som man ønsker sig. Jeg har overvejet at få syet min brudekjole hos hende også, men det er bare noget andet med en brudekjole og jeg er bange for at jeg ikke vil kunne sige lige præcis hvad jeg mener under processen når det er en jeg kender, i forhold til hvis det var hos en skrædder som man ikke kender... Forstår du hvad jeg mener??? Det skal ihvertfald overvejes grundigt! Glæder mig ihvertfald til at se dit endelige resultat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2011 · Report post Tak skal du ha ja glæder mig også til at se hvad det ender med. jeg er ligesom dig også liiiiiiiiidt nervøs ved at skulle have syet en brudekjole, og nogen gange hælder jeg også til at købe den, jeg kender min veninde men kender ikke hendes svigermor særlig godt, og har kun de anbefalinger som min veninde giver mig, og i sidste ende er det jo en stor dag så kjolen SKAL bare være rigtig. jeg skal ud og prøve brudekjoler d.8 juni, så kan det være jeg ved lidt mere efter det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2011 · Report post Så fik vi endelig vores STD invitationer lavet færdig de er lavet i farverne guld,creme og sort, men tror ved nærmere eftertanke kun vores bryllup til den tid skal være i creme og guld , tror den sorte bliver for dyster og passer slet ikke ind i de farver der er i forsamlingshuset i får lige et lille billede af det færdige udkast regner med at vi deler dem ud som vi ser folk og sender til dem som vi ikke ser i nærmeste fremtid 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2011 (edited) · Report post Vender lige billedet engang Edited May 31, 2011 by Frk.Horup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2011 · Report post Tillykke med STD-invitationerne - super fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Juhuuu første milepæl ...1 år til vi skal giftes, nu føler jeg rigtig jeg kan begynde at tælle ned Vil starte med at sende STD invitationer ud imorgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites