Posted February 10, 2012 · Report post Nå nu begynder alting pludselig at tage fart igen, kan mærke det begyner at kriller i maven og man føler virkelig det kommer tætterer på Igår var vi ude at snakke med feststedet og vi har afalt jeg selv står for bryllupskagen (dessert) blomster dekorationer og velkomstdrink Menuen bliver Forret: kyllingestrimler på sprød bund af salat med bacon og karrydressing samt brød Hovedret: Oksemørbrad med små kartofler med groft salt i ovnen samt husets sauce og garniture i ovnen Dessert: Bryllupskage Natmad: Franske Hotdogs jeg har besluttet mig for 3 DYI projekter Bryllupskage borddekorationer brudebuket spammer jer lige med billeder af mine kommende projekter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 · Report post Bryllupskage har så købt dette pink fad og så skal hjertet nok være sort .. måske 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 · Report post borddekorationen jeg overvejer pt.. kan låne cylindervaser af fest stedet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2012 · Report post mulig brudebuket og så mindre til pigerne og en enkelt til gommen og hans best man 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post Super sød og enkel kage Og de druknede blomster er min favorit dekoration! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post ja og enkel er godt når man selv skal lave den Er der nogen der kan gennemskue om det er orkideer der er i glassene? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post Rigtig fedt design til bryllupskagen. simpelt, men meget effektfuld :cheerleader3: Jeg kan godt lige din druknede blomster ide, det skal vi nemlig også have på bordene. Det ligner umiddelbart orkidere, men jeg synes det er svært at se 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post ja tror også det er orkideer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post Synes kagen er super sjov og meget anderledes på den fede måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2012 · Report post Så er første måltagning overstået til brudepigekjolerne jeg selv har fået lov at vente til 1 april pga. vægttab, men så skal vi også bare igang første fitting for tøserne er om små 10 dage , kan næsten ikke vente, de bliver så fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2012 · Report post Var til første fitting på to af pigernes brudepigekjoler igår Ihh hvor bliver de fine der bliver ikke et øje tørt Alma var helt stille for en gangs skyld og var nok bange for at blive stukket af en af de mange nåle sætter lige et par billeder ind, kjolen er jo langt fra færdig men kan nok give en ide om hvordan de bliver 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2012 · Report post Så fint 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2012 · Report post Så fin en kjole.......de bliver da så fine..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2012 · Report post Tak skal i ha ja de bliver SÅ fine, kan slet ikke vente 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2012 · Report post Ihhhh 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2012 · Report post Åh, hvor er det en skøn kjole. Og VILDT fede "druknede blomster" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 13, 2012 · Report post Hvor blir de bare super fine!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2012 · Report post Tak hvor er i søde pigerne har været til 2 fitting og de bliver bare så fine, om 14 dage tager vi mål til min kjole men der er jo også under 3 mdr til jeg skal giftes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 25, 2012 · Report post hu hej hvor det går her hos dig. Brudepigekjolerne ser bare rigtig søde og fine ud... Glæder mig til at se din kjole.... Du bliver sååååå smuk. Angående vaserne, så ligner det orkider, som er i dem. Om ikke man kan købe nogle kunstige, og komme i, hvis det er 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 25, 2012 · Report post tak søde Gitte, glæder mig også til at komme igang med kjolen til mig selv nu Håber det går fremad for jer og i rykker frem på listen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 26, 2012 · Report post tak søde Gitte, glæder mig også til at komme igang med kjolen til mig selv nu Håber det går fremad for jer og i rykker frem på listen jamen vi bevæger os stille og roligt op af listen. Men øhhh min invitation til jeres bryllup må være blevet væk i posten, for har endnu ikke modtaget den :lol :lol 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2012 · Report post Virkelig søde brudepigekjoler. Men det bliver da spændende at komme igang med din egen snart Glæder mig til at følge med i processen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2012 · Report post ja nu kan jeg heller ikke vente mere hun er ved at lægge sidste hånd på alle 4 brudepige kjoler og vi starter efter påske men så er det altså også ved at være hvis du spørger en stresset brud har lige fået købt undertøj så det er klar til MIN første fitting 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2012 (edited) · Report post Så går vi igang med min kjole d.16 april, kan hellere ikke vente mere nu i mandags var jeg til bodouir session , hold op hvor var det grænseoverskridende, men han var super sød og jeg havde en veninde med som var rigtig god til at hjælpe med at at finde på gode ideer til billeder selvom jeg bestemt ikek har model mål følte jeg faktisk vi fik nogle fede billeder hvor vi fik fremhævet det gode og undgået de mindre gode ting ved min krop nu venter jeg spændt på at modtage de 5 billeder som jeg valgte ud og så skal jeg bare finde rammer, så er morgengaven i hus Edited April 12, 2012 by Frk.Horup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 12, 2012 · Report post Uhhhhh boudior billeder, lyder spændende, får vi billeder at se? På mandag på mandag på mandag skal kjolen startes :cheerleader3: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites