Gittepit

Kjolerne det IKKE blev

32 posts in this topic

Neeej FruBK, den sidste kjole er netop DEN det blev for mig :cheerleader3:

Hvordan er det nu man sætter billeder ind (dem jeg har er for store) -kan ikke finde guiden, men husker det er noget med enten paint eller Power Point? :blush:

KH C

0

Annonce ♥

Neeej FruBK, den sidste kjole er netop DEN det blev for mig :cheerleader3:

Hvordan er det nu man sætter billeder ind (dem jeg har er for store) -kan ikke finde guiden, men husker det er noget med enten paint eller Power Point? :blush:

KH C

Den er også rigtig fin, men se lige hvor mærkeligt den sad på min mave ;) Blonderne er SÅ flotte på den :)

Du laver dem mindre i paint ved at trykke "ctrl" og "w". Jeg uploader dem til photobucket.com, så bliver de automatisk den rette størrelse :)

0

1000 tak for hjælpen FruBK - det hjalp!

Justin Alexanders tea length kjole var den jeg gik efter helt til at starte med (nederste billede), men da mine girlies :b223: er rimelig små efter at have ammet meget sulten dreng, kunne jeg sleeet ikke fylde den ud = den skulle virkelig tilrettes meget!Der var sådan nogle mærkelige stivere i (hvilket jeg tror er godt hvis man er lidt mere 'fyldig' foroven). Chiffonkjolen var 'stil nr. 2' jeg gik efter, meeeeen....så prøvede jeg kjolen i midten, og den var klart min favorit sammen med den jeg endte med at købe.

KH Camilla

post-44520-0-90201800-1308650953.jpg

post-44520-0-69534400-1308651000.jpg

post-44520-0-08384300-1308651368.jpg

Edited by Citronmåne
0

Annonce ♥

hold da op hvor ser I bare flotte ud :thumbsupsmileyanim: jeg kan slet ikke fatte hvor svært det må have været at skulle vælge en bestemt kjole ud...jeg ville da selv have dem alle sammen :cheerleader3: I er fantastisk smukke :balloons:

Edited by futte25
0