Bettina&Mark

Bettina og Marks drømmebryllup

152 posts in this topic

Så har jeg også fået købt vores topfigur :) Brud der slæber gommen :) (250 kr )

Og har købt sokker/strømper til Mark, med brudepar, og med "klip her" til 69kr inkl porto :)

Og købt de smukkestehårnåle til mig selv :) ( 149 kr for 6 stk.

post-42682-0-02361800-1301507761.jpg

0

Annonce ♥

Det kalder jeg sku hurtig levering :) Bestilte hårnåle i går aftes, og allerede idag (formmiddag) Lå i i postkassen.. Wow... Og de er endnu mere SMUKKE i virkeligheden end på billedet :thumbsupsmileyanim:

0

Ihhhh.. Nogen gange er man da bare så heldig at det skulle forbydes :thumbsupsmileyanim: Vi skulle ved et tilfælde et smut til Ribe og hente noget satin bånd til bordkortene.. Og så gik vi da lige en tur gennem gågaden, for kunne jo være der var noget :thumbsupsmileyanim: ( ville kigge lidt sko til mark, til bryllup, han er jo en kæmpe på 1.98.. og bruger str 47.. så det er evig altid svært at finde par sko han kan bruge.. ) Men så ved et tilfælde faldt vi over en butik i gågden der både sælger tasker og sko, og der havde restsalg af herresko til 100 kr

( WHAT ! ! ! ! !) Det var jo BILLIGT så det basker, men mark mente fra starten der ikke var nogen der ville passe ham..... Men æd dine ord knægt ;) JEg fandt sku et par til ham.

Så han blev jo lykkeligt :)

Ville lige dele denne lille glæde/optur med jer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så er gæstebogen sørme kommet

Er faktisk positiv overrasket Det var H2B det fik lov til at vælge en, da jeg også synes han skal være en del af det osv..

Det eneste jeg fik af vide fra H2B var at den var hvid/creame.. og enkel... ( lød lidt kedelig..)

Men den er sååååååå fin, så det har han gjort godt

Så nu skal jeg bare have fundet et sød digt Eller sjov til starten..

Får self lige et billede af den og H2B :) Han kan jo godt når det skal være :)

post-42682-0-92506400-1302781067.jpg

0

Sikke et dejligt vejr det er idag :) Og har været rigtig produktiv :)

Fundet æsker til toilet-kurve, plus indholdet, mangler dog en voks til mændene ;) Skal bare lige sættes pænt op i dem :shooter: Ikke god til sådan noget..

Fået købt noget lækkert chokolade til kaffen, og skal self liiiiiiiiige smage et par, for at være HELT sikker at de smager godt :griner:- ( Købt 4 dåser.. :)

Forresten også fået købt smooking til svigerfar, så nu bliver han også smækker lækker :bunny_4:

Kommer billeder, når jeg har fået taget nogle som ikke er for store :)

0

Billeder :)

Den til damerne er stadigvæk for stor, så den må i liiige bruge fantasien til ;) Ved damerne er der også make up, hårlak, bind og tamponer.

Mangler at købe nogle tyggegummi, og hårnåle :)

Kondom( lidt sjovt med 1 2 3, alle kan jo have brug for hjælp :) )

Mmmmmm! chokoladen var lækker !

post-42682-0-64995700-1303140877.jpg

0

Annonce ♥

NU går tiden efterhånden stærkt :) 120 tilbage :) :)

Mangler sååååå meget endnu...

Men skal have en rigtig hyggelig dag sammen med H2B og svigermor i morgen :) Købe tøj til H2B :) Så er det en ting mindre at tænke på :)

0

Hej Dato-søster :cheerleader3:

Glæder mig til at fælge din planlægning :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Ihhh, hvor sjovt :balloons: Nu hvor jeg ved jeg har en dato-søster, vil jeg helt sikkert også følge med i din planlægning.. Og muligvis finde inspiration :loveboard:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ihhh, hvor sjovt :balloons: Nu hvor jeg ved jeg har en dato-søster, vil jeg helt sikkert også følge med i din planlægning.. Og muligvis finde inspiration :loveboard:

:cheerleader3: Du siger bare til hvis du skal bruge nogle skabeloner eller noget ..

Deler hellere end gerne med min dato-søster :thumbsupsmileyanim:

0

:cheerleader3: Du siger bare til hvis du skal bruge nogle skabeloner eller noget ..

Deler hellere end gerne med min dato-søster :thumbsupsmileyanim:

:iloveyou: Du er jo bare for skøn :)

0

Nhå var jo langs og se på tøj idag til H2B... Men det er ikke nemt når han er lang som en flagstang.. bredskuldret.. tynde ben.. men han fik da prøvet lidt tøj, og der blev bestillt hjem i de rigtige str til ham, så vi skal langs og prøve igen næste uge.. Han ser lækker lækker ud i det :)

0

Har længe siden besluttet mig for at ville have lavet eyelash extensin til den store dag.. Smuk fra morgenstunden :) Og havde egentlig fundet en i nærheden af hvor jeg bor, men hun tager 499kr for... Men sidst hun gjorde det var det godt :) Men har nu fundet en i Rødekro som jeg skal ned og have lavet eyelash extension ved.. hun tager 200kr :) Så håber det dliver lige så godt som ved hende den anden..da 300kr er mange penge at spare :)Og glæder mig til at få smukke bambi øjene igen :) :) :)

0

Annonce ♥

Nhå... Var jo langs og fået lavet eyelash extension idag... og er slet IKKE tilfreds.. Men da jeg prøvede at forklare hende der havde lavet dem lukkede hun helt af, og sagde sådan blev de altid lavet.. Men så ved jeg jo det til en anden gang.. Og kun skal bruge hende i Ribe :)

0

Annonce ♥

Og idag var mark inde og prøve det tøj de havde bestilt hjem til.. Uhhhh, han ser jo KANON godt ud... Mmm.... Det klæder ham helt vildt godt :) Så nu hænger det i skabet ved svigermor og venter på at det bliver sep :) :)

0

jamen, de var spredt slet ikke samlet. I den ene side var de lange og den anden side kort.. Prøvede at forklare hende jeg ikke var tilfreds men nyttede ikke rigtig noget.. Men så jeg da prøvet det :)

Hende i ribe, hun får dem til at se næsten helt "ægte" ud med mascara efekt..

0