Bettina&Mark

Bettina og Marks drømmebryllup

152 posts in this topic

Annonce ♥

Bare for sjov :iloveyou: Var inde på en hjemmeside der hedder countdown :)

Været sammen med H2B i 2444 dage :) :) Og 110 dage til bryllup :loveflag:

Synes det var lidt sjovt.. Og tænkte jeg ville dele den med jer :) Kan også tælle timer, minuter, sekunder :)countdown

0

Har lige bestile lidt "lir" til brylluppet :) Faldt over personalized napkins. :)

bestillt dem i lilla, med sølv :) Regner med at de skal bruges til kagen :) En lille fræk detalje ;)

B brudepar M

Bettina & Mark

3.9.2011

Gælder mig til at få dem hjem :)

post-42682-0-31911500-1307570250.jpg

0

Annonce ♥

Så er kjolen købt ! ! ! ! ! ! ! ! ! :) :) :) :) :loveboard: Og er fuldstændig forelsket i den :) Slet ikke hvad jeg gik og troede i mit lille hovde som den skulle være. Men den er helt perfekt :) :) :)

Skulle give 3000kr for kjolen

og 880kr for skørtet.

Mangler lige at købe et slør, men regner´med at kunne finde et på ebay? Eller??

Og et par sko, da dem jeg bestillte på trendsales var alt for små.. Og de vil ikke bytte dem..

Men er super glad. :) :) Tog ca 45 min, fik prøvet 5 kjoler :) ( Fik dog ikke taget nogen billeder, glemte det :S )

0

Annonce ♥

Har længe siden besluttet mig for at ville have lavet eyelash extensin til den store dag.. Smuk fra morgenstunden Og havde egentlig fundet en i nærheden af hvor jeg bor, men hun tager 499kr for... Men sidst hun gjorde det var det godt Men har nu fundet en i Rødekro som jeg skal ned og have lavet eyelash extension ved.. hun tager 200kr :) Så håber det dliver lige så godt som ved hende den anden..da 300kr er mange penge at spare :)Og glæder mig til at få smukke bambi øjene igen

WOW... Kan godt se at jeg er vant til københavner-priser for jeg skal give 995 kr for det!!

Så er kjolen købt ! ! ! ! ! ! ! ! ! :) :) :) :) :loveboard: Og er fuldstændig forelsket i den :) Slet ikke hvad jeg gik og troede i mit lille hovde som den skulle være. Men den er helt perfekt :) :) :) Skulle give 3000kr for kjolenog 880kr for skørtet.Mangler lige at købe et slør, men regner´med at kunne finde et på ebay? Eller??Og et par sko, da dem jeg bestillte på trendsales var alt for små.. Og de vil ikke bytte dem..Men er super glad. :) :) Tog ca 45 min, fik prøvet 5 kjoler :) ( Fik dog ikke taget nogen billeder, glemte det :S )

Spændende.. Vil også se hvilken du har valgt.. ligger den ikke på Lillys hjemmeside?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Heh ved det godt... Men som min mor sagde til mig, så har ejg en god undskylding for at vende til lilly en ekstra gang ;)

Kigger lige :) :) Er ikke helt sikker på slør det lige er mig ;)

0

Nu går tiden efterhånden hurtigere og hurtigere.. Puuuh...

En lille oversigt over hvad vi mangler og hvad er gjort :)

FÆRDIG

MANGLER

Brudekjole

Stylist

Fotograf

Feststed

Farvetema

Chokolade/ Kaffe

Gommens tøj

Sko til gommen

Brudepiger

Forlover

Kirke

Gæstebog

Indbydelser

Bordkort

Riveslør

strømpebånd ;)

Kørsel

Ringe

Menu ( kommet helt i tvivl om det nu er det vi ville have..)

brudesko

Kogekone

Amatør videofotograf

Takkekort

Slør

Musik

At tabe mig 5 kg

Fotoalbum

Lige hvad jeg kan komme i tanke om pt......

0

Ville da lige fortælle om min "dag" med kjolekøb :)

Det hele startede med at H2B og jeg tog til ribe og fik noget lækkert morgenmad. Og så i change og shoppe lidt lækkert undertøj til prøvning af kjole ;) For at se lækker ud, må man osse føle sig lækker :)

Så kørte vi hjem til mine forældre, og jeg fik skifttet undertøj :fløjt:

Og så gik turen eller til Aabenraa til Lilly, H2B satte os af ved posthuset (lægger liiiiiige op til banegården og lilly :biggrin: ) Og så kørte han af sted igen, han skulle hjælpe svigermor i haven :biggrin:

Vi kom ind i butikken, lidt før den aftalte tid, så hun bad os om at vente et øjeblik mens hun blev færdig med den kunde hun havde, men vi skulle være mere end velkommen til at gå og kigge på kjoler imens :thanks:

Efter 10-15 min var hun færdig med den anden brud, og så var det min tur weeeeeeee (har altid hadet, at skulle proppes i alt muligt og så skulle vises frem og diskutere min krop... Og går ALDRIG med kjole normalt..) Men min mor og hende fra lilly, var yderst tålmodige og søde :) Vi fandt frem til 6 mulige kjoler, fik 4 og jeg var forelsket, meeeeeeeen der var jo 2 mere, så fik prøvet den 5, men blev hurtig enig med mig selv om at det KUN kunne gå for langsom med at få nr 4 på igen :) :) :heart: Og så stod jeg ellers der i mine egne drømme i næsten 20 min med denne dejlige kjole :) Og så satte hun et lille slør på mig, puuuh, liiiige i det øjeblik måtte det godt være den 3/9 dagen efter :fløjt: Så jeg hurtig kunne komme iden igen ;)

Så snakkede vi lidt priser på kjole og skørt osv. Og jeg kom i mit eget tøj igen, og vi gik ud til kassen og fik lavet papire osv, og jeg betalte. Og vi aftalte at når jeg fik købt sko skulle vi lave ny tid så jeg kunne prøve den igen med skoene. Og hvis den skulle lægges op eller ned eller ind osv så ville jeg få det uden beregning, kunne ikke være bedre :)

Da vi var færdige og havde sagt møjn ;) Så tog mor og jeg en tur igennem gågaden, og fik brugt lidt flere penge, H2B mødte os ca midtvejs i gåden, og jeg gav mad på kebabcorner.. Derefter hoppede vi i føtex, og igen igen brugte penge :fløjt: og på vejen hjem lagde vi lige vejen forbi 7th11 og fik en cooler ;) En super fantatisk dag :)

0

Annonce ♥