Bettina&Mark

Bettina og Marks drømmebryllup

152 posts in this topic

Så er det skisme SNART bryllupet skal stå :) :)

er som sådan ikke nervøs, men spændt og sommerfugle i maven om det hele kommer til at gå som det skal.

Men glæder mig til at ved alteret og sige JA ! ! Til H2B :)

Mangler kun et par småting :

Handle madvarer.

Bestille brudebutekt

Bestille knaphulsblomster

Bestille blomster til brudepigerne.

Møde med præsten og "generalprøve" :)

Lære at danse brudevals ;)

Pynte forsamlingshus :)

Og i morgen skal vi ud sammen med fotograf og finde steder hvor vi skal fotograferes :) :)

Ihhhh nu går tiden stærk ! ! ! !

0

Annonce ♥

Uh hvor er det bare spændende med i morgen!

Hvis jeg ikke kommer forbi i morgen, så vil jeg lige ønske jer al held og lykke med i morgen! Vejret ser ud til at skulle blive super så er sikker ¨på at det hele nok skal blive rigtig godt.

Stort tillykke med næsten at være ægtefolk :)

Nyd nu den sidste dag sammen som kærester!

0

Annonce ♥

Uh hvor er det bare spændende med i morgen!

Hvis jeg ikke kommer forbi i morgen, så vil jeg lige ønske jer al held og lykke med i morgen! Vejret ser ud til at skulle blive super så er sikker ¨på at det hele nok skal blive rigtig godt.

Stort tillykke med næsten at være ægtefolk :)

Nyd nu den sidste dag sammen som kærester!

Mange tak :)

Vi tager simpelhen lige en date her om ikke så længe inden jeg skal hjem til mine forældre :) Så hyggeligt :)

0

Kære Bettina & Mark.

Et stort Tillykke med Bryllupet i morgen ()()

I vil være i mine tanker.

Husk nu at nyde dagen 100% for den går bare så hurtigt :heart:

Bryllups Knus Fra Susan.

Årh :) Har hele dagen idag gået og sagt til mig selv, at huske at nyde, og ikke stresse, :) Men GLÆDER mig, helt uvirkeligt at det allereede er i morgen.. Synes pludselig tiden er gået meget meget stærkt.. hihi

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fredag :

Vi startede tidligt, med at kører drikkevarer over i forsamlingshuset, og var forbi mine forældre og hente min dejlige mor som havde lovet at hjælpe os med at pynte forsamlingshuset, og borddækning. Hvilket jo bare blever SUPER flot :)

Mens min mor og jeg flyttede borde, stole og pyntede lå Mark og kørte frem og tilbage mellem forsamlingshuset og vores lejlighed med mad/vin/øl/vand osv. Ca kl 14 var vi færdige med det hele, og mor blev kørt hjem. Vi tog ind til byen og købte de sidste varer, havde en smule travlt da lige pludselig blev vores telefoner kimet ned,..

Først min mor der udspurgte hvornår vi var færdige i forsamlingshuset.. Og svigerfar det "pænt" ventede i vores gårdsplads :)

Mark og svigerfar blev sendt en sidste gang over i forsamlingshuset, og forbi mine forældre med et par ting, hvor de osse fik nøglen til forsamlingshuset, den kunne de da liiiiiiiiiiiige aflevere i brugsen for os, så kokken kunne hente den der.. Mark lagde ikke noget i det, jeg derimod synes det var da noget underligt noget, kunne Mark da selv have gjordt når han alligevel var derovere.. Nå men fred med det.. Vi havde jo osse planer :)

Mark, svigerfar og mig tog ud og spise, og rigtig hyggede os, en god måde at "slutte" på mente vi..

Jeg havde fået besked på hjemmefra mine forældre at jeg først måtte komme når de ringede, for de havde liiiiiiiiige en ting eller to de skulle nå inden jeg kom.. Hihi.. De ringer lidt i 19 og siger det er ok hvis jeg kommer nu..

Jeg nærmest løber ned i bilen, for at komme afsted, har jo set frem til at vi alle rigtig skulle hygge sammen på min "sidste dag i friheden" :griner:- Når lige at dreje ind på deres grønne p-plads, da min far kommer løbende ud af køkkendøren og sløber mig ind i køkkenet, hvor jeg får besked på at jeg skal BLIVE...

Tænker hva fanden er der galt med manden.. MEn hører så pludselig en massen banken/hameren og grin.. Og ind kommer mine 2 onkler, og 2 moster grinende.. De får så mine forældre og søskende lokket med ud for at se hvad de har lavet, mens jeg pænt må vente i køkkent.. Tænker de opdager nok ikke hvis jeg lige smutter med, men men men min onkel fanger mig og siger, jeg bare må vente til i morgen, og vogter døren indtil de andre kommer ind igen.. Ihh altså...

Min mor havde lavet lækker butterdejstand med ost og skinke med salat til dem/os.. Og kaffe og kage :) Så sad vi der alle og hyggede os i et par timer, det var bare så LÆKKERT ! :) Og min faster kom efter arbejde og hyggede lidt.. De tog hjem lidt over midnat :)

Da det "bare" var os igen, lakerede vi negle, mine 2 yngste søskende fremviste at de havde øvet sig på at danse, i tilfælde af at nogen skulle byde dem op til dans om lørdagen, så sødt :):loveshower:

0

Lørdag : The Big Day :loveshower:

Faldt først i søvn 03 natten til lørdag, og vågnede igen 06, fyldt med spænding..

KL 8, havde vi aftalt at der skulle alle hygge med morgenmad, da min søster sku på job kl 9-12.. og jeg skulle ind til ribe og få sat hår hos en venide 9.30.

Da jeg kom tilbage fra ribe, var tiden 10.40.. Og synes lige pludselig tiden gik meget laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsom.. Men vi hyggede, min søster havde sat hår på min mor, lillesøster, og så skulle jeg ordne hendes hår.. Og inden længe var klokken 12.. og så svigerfars bil komme, så fløj jeg op på mit gamle værelse, Mark og svigerfar skulle komme med brudebuket, blomsterpiger blomster og knaphulsblomster.. De kørte først 12.45 igen,... så fik lidt stress, for jeg manglede at få lagt make up og komme i tøjet..

Mor hjalp mig i kjolen, og mine søskende stod og smågræd, årh... :)

Min far havde uden min viden været ude og købe jakkesæt, med macthende vest til min kjole.. :thumbsupsmileyanim: Han var bare så lækker

13.15 kørte min mor og 3 søskende afsted mod ribe.. og min far og mig gik ud for at vente på ham chufføren der skulle hente os.. MEN MEN MEN MEN 13.52 var han stadig ikke kommet ( skulle være i kirken 14.00, tager ca 15 min at kører derind..) Så mig og min far fløj fluks i min søsters bil og kørte MEGET for stærkt til ribe, hvor mine søskende tog og spærede en p-plads tæt på kirken til os :)

Far og mig tog det nu meget i stiv arm, og tog det stille og roligt, jo ingen grund til at stesse eller flippe ud pga det.. :)

Så er det ved at være nu.. kan godt mærke min plus er sn smule høj.. Min far tager fat i mig og ser, han nok skal holde godt fast :)

De store døre åbnes, mine søskende går først ind.. Og da den første er ½ vejs oppe går vi ind.. En underlig føles at gå der op af kirkegulvet og vide om lidt er man gift, smilede og grinede hele vejen op ( far, sagde at hvis jeg fortrød, så skulle han nok løfte kjolen mens vi løb ud af kirken.. hihih)

Kommer op til alteret og kigger på mine SMUKKE SMUKKE mand, og blir glad, så vil jeg sætte mig, men min far stod på kjolen, så grinede vi alle igen.. hihi...

Da vi sad oppe ved alteret (min far og jeg) kom han igen med en kommentar om at hvis jeg ikke ville så, var det altså ved at være nu,, )

Efter vi har sagt JA til hinanden, og går ud i våbenhuset for at give hånd til alle gæster osv, er vi jo godt klar over hvad der venter os.. RIS... Så jeg så smart som jeg er går bag Mark og nærmest skubber ham ud i risen hihihi.. Lige indtil der kommer en og hæler en HEL pose ned mellem brysterne på mig..

Marks kammerat Jens, havde hørt at bilen der skulle køreres os aldrig kom, så hentede han sin Golf cabriole.. Og mens vi var inde i kirken og få taget billeder, pyntede venner og familie bilen med blomster, slør, og dåser på sløb, simpelhent så fin, meget meget meget bedre end den bil vi havde bestillt! !

Og ELSKER Jens for at lægge bil til, han nød det bestemt osse, hver gang han så nogen mennesker eller der kom biler sænkede han farten, dyttede som en tosset og fik os til at vinke som de kongelige, en FANTATISK kørertur fra Ribe til Arnum :)

Da vi kommer til Arnum har mine forældre sat en KÆMPE ranke op med hjerte med vores navne, årh så fint, blev helt rørt :)

Vi kom ind i forsamlingshuset og fik drinks osv, så skar vi kagen for, hvilket var noget af det sjoveste vi havde lavet hele dagen, og MUMS

KL 18, gik vi til bords.. MASSER af lækker mad, fantatiske taler, sange og indslag. 23.10 gik vi ca fra bordet, for at få kaffe og frisk luft.. 23.50 dansede vi brudevals :loveshower: Mark fik klippet sokker og boxershorts og mit slør blev klippet og revet :)

Vi dansede alle indtil 01.20 ca.. Det gode musik og baner af sprut gjorde det hele fantatisk, og folk var afslappet :)

Efter gammel venskab skal ej forgå og natmad, tyndede der en del ud i menneskerne, men vi var da nogen der forsatte festen :) kl 03 ca begyndte vi at ryde lidt op og samle dåser osv. og lukkede den store sal, men baren var stadig åben.. Vi var ca 10 tilbage der sad og hyggede os.. ca en time senere kørte svigerfar de første til gram, hvor de skulle sove.. da han kom tilbage kørte han os til gram, vi skulle overnatte på den gamle slots kro i BRUDEsuiten :)

Kom ind, smed hurtig tøjet og håbede ud i badet sammen, der var spa brusekabine.. Mmmmm.. Og så ind og lægge i en prinsesse himmelseng :) ( ca kl 05.30 kom vi i seng)

0

Søndag :

07.45 stod vi op og gjorde os klar til at få morgenmad. Vores vennepar havde også overnattet samme sted som os. De var så så søde og stå op sammen med os og spise morgenmad :)

Så gik turen til arnum, hvor vi fyldte bilen med alle drikkevare, mad, blomster. gaver osv.. Satte borde og stole på plads :)

Så gik turen hjem af, kørte med vores vennepar da vores bil var proppet..

Da bilen var blevet tømt, og alt var blevet slæbt på plads, så tog vores vennepar til tyskland og handle..

Vi smed os i sofaen og småhyggede lidt, pludselig hørte vi en masse dytten, min søster stod ned på vejen, hvor hun havde skrevet med kridt " nygifte! Dyt 3 gang".. hihi.. hun blev og hyggede lidt :) Mark var rundt ved naboer og give vin ud, har så meget i overskud, og de blev glade :)

Så hoppede vi i seng, jeg vågnede først 17.30 ca,, hvor ejg så gik i gang med at lave mad, da vi havde budt mine forædre til rester,..

mens de var og hygge med os, kom 2 af mine veninder og hyggede med os. :) ;or og far blev og hyggede med os til sent :)

0

ALT i ALT en perfekt weekend og dag :)

Elsker min skønne mand :)

Elsker vores familie. :)

Elsker vores dejlige venner :)

BIlleder skulle gerne komme i morgen.. Fotografen har taget 495 billeder, hold da helt op :) :)

0

Annonce ♥