CecilieJ

8. oktober 2011

320 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak tak tak Ladies! Og ja, flere af den slags dage, flere perfekte kjoleprøvninger, flere "buschauffør-gav-hånd"-moments:)

Lea, dejlig at høre fra en som kender mig, at den også passer til mig som person; det er jo lige det jeg faldt for i første omgang.

icon_hug.giftil jer

(har lige lysnet billederne lidt)

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer lige i tanke om, at jeg godt kunne uploade lidt af de detaljer vi har fået på plads de seneste dage:

Mine sko blev de her i stedet for:

post-47959-0-71127500-1314288997.jpg

Flag som skal stå på bordene: Australien, New Zealand, Chile, Argentina, Spanien, Kenya, Sydafrika, U.S.A. og Ecuador.:

post-47959-0-31887700-1314288998.jpg

Favourbokse:

post-47959-0-81830700-1314288998.jpg

Bordkort (med forskellige billeder, alle fra det land bordet udgør):

post-47959-0-32759800-1314288999.jpg

Rejsebillet til gæsterne, når de ankommer:

post-47959-0-92922800-1314288999.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg bliver jo helt rødmosset i kinderne. Tak for alle de søde beskeder og endda med piftende smileyloveshower.gif Det er altså dejligt at høre, at I kan li' det.

Jeg har fået lavet gæstebog...

post-47959-0-64834300-1314522684.jpg

post-47959-0-72128600-1314522165.jpg

...og kuverter til opgaverne

post-47959-0-90216400-1314522169.jpg

Jeg er simpelthen så utålmodig i øjeblikket. 41 dage tilbage, og de snegler sig bare afsted. Men om lidt er det september, og SÅ begynder det at tage kegler...forhåbentlig. Der skal i hvert fald ske alt muligt i løbet af måneden, så jeg er trods alt glad for at være i god tid med DIY. Jeg har i øvrigt fået lavet alle bordkortene, og de er blevet rigtigt fine. Herligt at have så mange billeder at pynte festen med, jeg bliver altid så glad af at kigge på dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.....kjolen er så smuk og den er fantastisk til dig.....du ser ud til at føle dig hjemme i den.... :thumbsupsmileyanim:

Fedt tema....hvor er det gennemført....en fornøjelse at komme som gæst til sådan noget..... :loveshower:

Så må jeg da også lige sige...FLOTTE sko.....hi hi hi dem skal jeg selv have på i creme..... :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke du har fået rykket på tingene lige pludseligt, men der er selvfølgelig heller ikke så lang tid tilbage, uuuuh :tunge:

Kjolen er super smuk og elsker at se alle de tema ting du har fået på plads. Er bare blevet så gennemført lækkert :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAUV! hvor du rykker nu :respekt:

Kjolen er mega flot til dig - og du stråler virkelig i den. Det er uden tvivl den HELT rigtige kjole til dig :thumbsupsmileyanim: Men jeg måtte grine lidt da jeg læste dine tvivl og tanker inden kjoleprøvningen :griner:- Kender det SÅ godt - heldigvis viste det sig jo at være HELT ubegrundet :c166:

Dine DIY detaljer er SÅ fede! Er mega mega vild med dine bordkort! Simpelthen så originalt og simpelt på samme tid :BKSTREET:

Det bliver SÅ fedt, det her bryllup! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.....kjolen er så smuk og den er fantastisk til dig.....du ser ud til at føle dig hjemme i den.... :thumbsupsmileyanim:

Fedt tema....hvor er det gennemført....en fornøjelse at komme som gæst til sådan noget..... :loveshower:

Så må jeg da også lige sige...FLOTTE sko.....hi hi hi dem skal jeg selv have på i creme..... :c166:

De røde kinder fortsætter... tak:) Jeg håber virkelig også, at gæsterne tager godt imod det. Jeg tror det. Det er i hvert fald "os". Og skoene ja, jeg fandt dem på tilbud og synes umiddelbart de er rigtigt gode at have på. Og så har jeg tænkt mig at tage mørkeblå neglelak på...you know...something blue...

Hold da op en smuk kjole, den klæder dig virkelig godt.

Tak. Det er dejligt at høre at du (I) kalder den smuk. Jeg er ikke født med god stil, så jeg bliver lidt i tvivl engang imellem. Men nu VED jeg bare at denne her kjole hører til mig.

Sikke du har fået rykket på tingene lige pludseligt, men der er selvfølgelig heller ikke så lang tid tilbage, uuuuh :tunge:

Kjolen er super smuk og elsker at se alle de tema ting du har fået på plads. Er bare blevet så gennemført lækkert :a1221:

Tak tak tak søde Sunspirit. Jeg har virkelig fået lavet sager den seneste uge. Det er dejligt. Det er hverken helt lige eller fancy, men alligevel synes jeg bare det er blevet så meget det vi ønsker. Håber de gæster har pakke kuffertenbiggrin.gif

WAUV! hvor du rykker nu :respekt:

Kjolen er mega flot til dig - og du stråler virkelig i den. Det er uden tvivl den HELT rigtige kjole til dig :thumbsupsmileyanim: Men jeg måtte grine lidt da jeg læste dine tvivl og tanker inden kjoleprøvningen :griner:- Kender det SÅ godt - heldigvis viste det sig jo at være HELT ubegrundet :c166:

Dine DIY detaljer er SÅ fede! Er mega mega vild med dine bordkort! Simpelthen så originalt og simpelt på samme tid :BKSTREET:

Det bliver SÅ fedt, det her bryllup! :cheerleader3:

Åh ja, den kjoletvivl. Hvorfor tvivler man så meget på sig selv? Jeg var simpelthen lettet på et højere niveau, da jeg endelig fik den på, og kunne se at mine kinder helt af sig selv blev æbleagtige pga. det store smil.

Tak for creditten på DIY. Det varmer; især kan jeg jo godt føle mig sådan lidt "ikke all in", fordi det netop er ret simpelt. Men faktum er, at jeg kan simpelthen ikke overskue at sidde og skære 75 æsker og måle det ene og det andet - og så er jeg heller ikke så skrap på computeren, som jeg troede. Jeg har DYB respekt for jer som får det gjort, og føler mig bare taknemmelig for Ceciliepils æsker og alle vores dejlige rejsebilleder. Om ikke andet er det da i hvert fald personligt og måske en smule nyt og noget gæsterne ikke havde ventet.

Tak for beskederne i det hele taget. Jeg vender tilbage, når der er nyt. Forhåbentlig snart med en endelig menu og måske billeder fra prøvemiddag....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm. lidt er der da sket.

Vi har fået navnet på præsten, og jeg har skrevet til ham. Han virker rigtigt sød, men det lader desværre ikke til at vi kan få lov at få solosang, når vi går ind og ud af kirken. Øv, vi havde ellers fundet de perfekte sange til formålet og kontakt til en super sangerinde (har jeg ladet mig fortælle). Vi må se, om vi ikke kan få det ind i ceremonien på en anden måde.

I går øvede vi brudevals. Heldigvis har mine svogers kæreste gået til dans, og hendes søster er sådan een der stiller op i konkurrencer, så de kom forbi til brudevals og landskamp. Meget imod vores forventning gik det faktisk ret smertefritcheerleader3.gif. Hvis man indbygger sådan lidt konkurrence med, at dén der først træder forkert, har tabt, så blir det lidt sjovere. OG man får sin forlovede til at se meget koncentreret ud i sit smukke ansigt. Nu øver vi lige de næste 4 uger, og så kommer dansesmølferne tilbage og finpudser. Jamen altså...

Har også lært at man IKKE skal være i SÅ god til med bordkort, for der er lige dukket en ekstra kæreste op i familien, og nu har jeg store problemer med USA-bordet...og når man har problemer med ét bord, så har det med at sprede sig. Oh my...! Forhåbentlig får jeg svar på om moster kommer i morgen, og så kan jeg lægge puslespillet om, og forhåbentlig nøjes med at redde få bordkort.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - og i lige måde Line. Det er supervildt! Og så er det endda en kort måned ;) Hvor jeg dog glæder mig.

Vi havde vores bryllupsbillede-fotograf til middag i går, han er jo min ekstra onkel. Åh, han er så sej. Gik en tur ned til kirken og rundt på Bryggen for at finde locations. Hurtigt havde han sneget sig ind i en opgang og fundet et vindue som kunne åbnes på anden sal, så nu har han planlagt at stille os og alle gæsterne fra kirken op nedenfor og tage et billede af hele flokken. SÅ god en ide. Han er jo gæst til festen, men sagde..."nu har jeg jo kameraet med, så jeg tager jo nok også lidt billede i løbet af dagen". Hurra! Man kan jo ikke få for mange billeder, vi vil bare ikke have at han føler sig på arbejde, når han jo er med som onkel gæst. Men det lyder jo som om, at vi har to fotografer...det er hans gave til os. TAK, siger jeg barecheerleader3.gif

Tralalala....30 dage....hvor blir det crazyloveshower.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det 4 uger. Vildt vildt vildt!!! Det er altså nedtælling der vil noget.

Blev klippet og fik lige lysnet den lidt mørke bund af garnet i går. Åh det var nice, jeg er noget så tilfreds med min frisør.

Bagefter kom søge G med hårblomsten, som hun har lavet af mors brudekjole. Dejligt. Den var helt perfekt i størrelsen og rigtigt fin. Tjek. Og jeg har fået fingrene i 80 små poser tyggegummi, så nu er favouræskerne også færdige.

Gæstelisten er endelig. En ekstra er kommet til, men desværre er 2 faldet fra pgs. sygdom.

Hvad mangler der så...:

- Menuen

- Præsten (sange osv)

- Et par bordkort

- opgaver til bordene

- At få noget sol og holde mig i form

- Prøvemiddag og valg af vin (kan jeg nok godt liiige overskue)

- En kasse til props og gøre kamera klar

...det er sgu da meget godt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer