Malouski

Told

22 indlæg i dette emne

Jeg bestilte efterhånden for laaaang tid siden et par fantastiske håndsyede tasker fra USA.

De blev afsendt d. 4. marts og er stadig ikke dukket op, og jeg begynder ærligt talt snart at blive lidt bekymret.

Der var ikke track & trace-nummer til forsendelsen, så jeg kan ikke spore den.

Min største frygt er, at de er havnet i Langtbortistan og aldrig dukker op i DK, men muligheden for at de sidder fast i tolden, skal man jo heller ikke kimse af. Med alle mine bestilte pakkenelliker har jeg ellers været heldig indtil videre og har således ikke erfaring med, hvor længe sådan nogle grimme, emsige toldere holder på ens ting...

Er der nogen derude, der har erfaring med det? Og er der nogen steder, jeg kan ringe hen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt når du bestiller noget som bliver sendt igennem tolden, og de ikke kan se hvad det er/hvad værdien på det er, sender de normalt et brev til dig om at du skal sende en kopi af faktureren, og så beregner de told ud fra den, og du får så tilsendt dine ting. Tror at det plejer at tage 3-4 dage fra du har sendt den afsted til du får besked.

Så tyder ikke rigtig på at de ligger hos tolderne, så burde du ha fået besked.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt når du bestiller noget som bliver sendt igennem tolden, og de ikke kan se hvad det er/hvad værdien på det er, sender de normalt et brev til dig om at du skal sende en kopi af faktureren, og så beregner de told ud fra den, og du får så tilsendt dine ting. Tror at det plejer at tage 3-4 dage fra du har sendt den afsted til du får besked.

Så tyder ikke rigtig på at de ligger hos tolderne, så burde du ha fået besked.

Åh, nej :boohoo:

Told havde jeg faktisk affundet mig med.. men borte er jo slet ikke til at bære...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt når du bestiller noget som bliver sendt igennem tolden, og de ikke kan se hvad det er/hvad værdien på det er, sender de normalt et brev til dig om at du skal sende en kopi af faktureren, og så beregner de told ud fra den, og du får så tilsendt dine ting. Tror at det plejer at tage 3-4 dage fra du har sendt den afsted til du får besked.

Så tyder ikke rigtig på at de ligger hos tolderne, så burde du ha fået besked.

Åh, nej :boohoo:

Told havde jeg faktisk affundet mig med.. men borte er jo slet ikke til at bære...

:boohoo: :boohoo: :boohoo:

Aiiiiihhhhhhh, hvor jeg ikke kan klare tanken om at vores tasker er i Uzbekistan eller andre steder end i DK - og hvis de svedige toldere pt. overgramser dem ... :shooter:

Kan det virkelig ikke trackes? Garterlady havde saadan et nummer, hun sendte mig, som jeg tror er obligatorisk..? eller har du spurgt vores taskeheltinde?

Aaah, hvad skal vi stille op? :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaah.. jeg gik bare ud fra, at der ikke var track & trace, da jeg ikke fik det oplyst, da hun afsendte det (den slags plejer jo at komme helt automatisk). Jeg prøver at skrive til hende.

Ok.. op til en måned. Der er håb endnu så. Krydser fingre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaah.. jeg gik bare ud fra, at der ikke var track & trace, da jeg ikke fik det oplyst, da hun afsendte det (den slags plejer jo at komme helt automatisk). Jeg prøver at skrive til hende.

Ok.. op til en måned. Der er håb endnu så. Krydser fingre.

Ok, super at du skriver til hende. Jeg tror paa en maade, at hun har et nummer, saa vi kan slaa det op... Sig til, hvis jeg skal goere noget :kiss:

En maaned i tolden.... det er jo italienske tilstande, men giver haab

(mangler meget krydsefingrende shopaholic)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Vil bare sige at der er håb endnu... jeg har prøvet at ha en pakke liggede i en mdr i tolden og 14 dage i posten fra USA... så i alt 1,5 mdr... :angry:

så vent og se... :)

smil fra dutte

PS. jeg vil gerne se et billede når den kommer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa...

Vil bare sige at der er håb endnu... jeg har prøvet at ha en pakke liggede i en mdr i tolden og 14 dage i posten fra USA... så i alt 1,5 mdr... :angry:

så vent og se... :)

smil fra dutte

PS. jeg vil gerne se et billede når den kommer...

Åh, jeg håber du har ret :)

Jeg har dog talt med min sælger, der er så super serviceminded, at hun simpelthen sender mig et par nye tasker, såfremt de ikke er dukket op om en lille måneds tid - uden omkostninger.

Skal nok opdatere tråden her med billede, når jeg endelig har my precious :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vente, vente, vente.... :fløjt:

Det er godt, at vi har den soede saelger, saa vi ikke mister haabet om our precious paa bryllupsdagen :)

Hun er min heltinde!

Vil bare så gerne have de tasker i hus nu. Har lyst til at skrive til hende allerede nu "de kommer ikke, send nye". Ak, må nok alligevel hellere vente lidt endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vente, vente, vente.... :fløjt:

Det er godt, at vi har den soede saelger, saa vi ikke mister haabet om our precious paa bryllupsdagen :)

Hun er min heltinde!

Vil bare så gerne have de tasker i hus nu. Har lyst til at skrive til hende allerede nu "de kommer ikke, send nye". Ak, må nok alligevel hellere vente lidt endnu.

Jeg taenkte lige det samme idag, foer Dutte skrev! Hvornaar kan vi mon tillade os at skrive saadan... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vente, vente, vente.... :fløjt:

Det er godt, at vi har den soede saelger, saa vi ikke mister haabet om our precious paa bryllupsdagen :)

Hun er min heltinde!

Vil bare så gerne have de tasker i hus nu. Har lyst til at skrive til hende allerede nu "de kommer ikke, send nye". Ak, må nok alligevel hellere vente lidt endnu.

Jeg taenkte lige det samme idag, foer Dutte skrev! Hvornaar kan vi mon tillade os at skrive saadan... :fløjt:

Jeg aftalte jo i sidste uge, at vi lige så an i en måned (som jeg dog synes er lidt længe, men ville også være lidt large - hun sender jo trods alt en helt ny pakke, når det er), så omkring d. 23. april (uh min 3. mdr's milepæl :cheerleader3: ) Håber det kommer til at passe med dit besøg i DK. Ellers må jeg eftersende til Italien eller noget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vente, vente, vente.... :fløjt:

Det er godt, at vi har den soede saelger, saa vi ikke mister haabet om our precious paa bryllupsdagen :)

Hun er min heltinde!

Vil bare så gerne have de tasker i hus nu. Har lyst til at skrive til hende allerede nu "de kommer ikke, send nye". Ak, må nok alligevel hellere vente lidt endnu.

Jeg taenkte lige det samme idag, foer Dutte skrev! Hvornaar kan vi mon tillade os at skrive saadan... :fløjt:

Jeg aftalte jo i sidste uge, at vi lige så an i en måned (som jeg dog synes er lidt længe, men ville også være lidt large - hun sender jo trods alt en helt ny pakke, når det er), så omkring d. 23. april (uh min 3. mdr's milepæl :cheerleader3: ) Håber det kommer til at passe med dit besøg i DK. Ellers må jeg eftersende til Italien eller noget...

Ja, det er lidt laenge, men nok mest hvis man er zilla :lol:

et er fair nok, nu hun vil sende nye... Bum bum, det burde passe for tager foerst tilbage 12. maj, men ellers kan min mor tage den med herned... hun kommer jo ogsaa en uge foer. Du maa bare sende et billede af skoenhederne :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vente, vente, vente.... :fløjt:

Det er godt, at vi har den soede saelger, saa vi ikke mister haabet om our precious paa bryllupsdagen :)

Hun er min heltinde!

Vil bare så gerne have de tasker i hus nu. Har lyst til at skrive til hende allerede nu "de kommer ikke, send nye". Ak, må nok alligevel hellere vente lidt endnu.

Jeg taenkte lige det samme idag, foer Dutte skrev! Hvornaar kan vi mon tillade os at skrive saadan... :fløjt:

Jeg aftalte jo i sidste uge, at vi lige så an i en måned (som jeg dog synes er lidt længe, men ville også være lidt large - hun sender jo trods alt en helt ny pakke, når det er), så omkring d. 23. april (uh min 3. mdr's milepæl :cheerleader3: ) Håber det kommer til at passe med dit besøg i DK. Ellers må jeg eftersende til Italien eller noget...

Ja, det er lidt laenge, men nok mest hvis man er zilla :lol:

et er fair nok, nu hun vil sende nye... Bum bum, det burde passe for tager foerst tilbage 12. maj, men ellers kan min mor tage den med herned... hun kommer jo ogsaa en uge foer. Du maa bare sende et billede af skoenhederne :7himmel:

Jeg lover at spamme :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har jo sendt dem ekspres d. 4., så kan dårligt forestille mig, at det er almindelig forsinkelse på forsendelsen.

Første gang hun sendte til mig, fik jeg pakken 3-4 dage efter.

Ja, så enten told eller også er den blevet hapset af nogen...

Men lad os da håbe, den dukker op - helst uden toldregning :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har du skrevet til sælgeren og fortalt at du ikke har modtaget pakken endnu?

eller til postdanmark, nogen gange kan de se om der er kommet en pakke til danmark.

Har prøvet det samme det var bare fra england. og der gik 4 måneder inden jeg fik pakken. men både post danmark og sælger var meget søde til at hjælpe. tilsidst sendte sælgeren en ny pakke med ny varer. Ved ikke hvad der er sket med den første pakke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer