TrineG

Tim & Trine, 6. august 2011!!!

280 indlæg i dette emne

Bumtibum... Egentlig er jeg slet ikke ny herinde, men tror først den er feset ind nu at vi faktisk skal giftes! :blink: Jeg har brugt en del tid på det seneste på at læse jer andres planlægningstråde, og en masse beretninger fra de store dage, og derfor fik jeg da også lyst til at oprette en! :thumbsupsmileyanim:

Frieriet! 6. august 2010

Der var ikke spor romantik i det! Tim og jeg var flyttet fra København til Holbæk en lille måned før og holdt os en slags improviseret housewarming. Omkring kl 2 var Tim ved at være lettere stegt, og trængte vist til at komme i seng og jeg gik med ind. Han skulle jo puttes! :blush:

Han havde bukserne nede om kræene og for sjov væltede jeg ham om på sengen, han trak mig med i faldet, og vi var knuste af grin. Pludselig slog det mig at jeg aldrig ville møde nogen som ham, og det da var ham jeg ville giftes med. Så det ploppede ud af mig "Vil du gifte dig med mig???".. Tim blev meget ædru og meget stille et sekund. "Mener du det???".. Hvortil jeg svarede "Ja sgu!!!".. Og så var vi forlovede. Meget uromantisk og meget os!!! Vores forhold startede på den mest mudrede Roskilde festival ever, og det har lissom lagt stilen! :wink:

Valg af kirke

Valg af feststed

Lidt om os

Sko

Første kjole

Ringene

Kjoletvivl!!!

Billedspam af indbydelserne!

KJOLEN!

Polterabendberetning!

Første bryllupsbillede! :D

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fastlægning af datoen:

Vi var vidt omkring. Tror hurtigt vi var enige om at vi ville giftes i august. Da vi blev kærester på en fredag den 13., synes jeg det kunne være sjovt at blive gift den 13. august også. Det ville Tim dog ikke da han fantastiske søster har fødselsdag den 14. august, og han gad ikke at de to ting lissom blev blandet sammen. Godt så, hvad med den 20. august? Joh, den var fin. Liiiiige indtil Trine tjekkede DMI, og så at der var større chance for godt vejr den 6. end den 20. (Det skal siges at vi på det tidspunkt snakkede om en havefest).. Og da så det gik op for os, at det var præcis et år efter mit meget uromantiske frieri :biggrin: var det jo bare sådan det skulle være! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt der allerede er nogen der følger med! :thumbsupsmileyanim: Her kommer historien om valg af vielsessted!

Først skulle det besluttes om vi ville giftes i kirke, på rådhus eller noget helt andet. Tim er noget nær ateist mens jeg er sådan relativt troende, i hvert fald når man sammenligner med de fleste andre. Der er ingen bordbøn eller andet, men det spirituelle betyder noget for mig. Men samtidig ville jeg da ikke have Tim skulle giftes i kirke hvis det var ham imod. Vi talte om rådhus, men det synes Tim var kedeligt. Så talte vi om haver, strande, parker osv., men en dag hvor vi havde været i Regstrup (en lille by 7 km. fra Holbæk) hos min veninde, kørte vi forbi den sødeste lille totårnede kirke. Den måtte vi lige se nærmere på, og vi faldt (begge to!!!) pladask for den. Det var Tveje Merløse kirke, og dagen efter ringede jeg og bestilte. Så nu var det helt sikkert at vi skulle vies i Tveje Merløse kirke den 6. august 2011 kl. 14:30. :iloveyou:

Et lille billede af kirken.

post-44356-0-10999400-1300983929.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor hyggeligt der allerede er nogen der følger med! :thumbsupsmileyanim: Her kommer historien om valg af vielsessted!

Først skulle det besluttes om vi ville giftes i kirke, på rådhus eller noget helt andet. Tim er noget nær ateist mens jeg er sådan relativt troende, i hvert fald når man sammenligner med de fleste andre. Der er ingen bordbøn eller andet, men det spirituelle betyder noget for mig. Men samtidig ville jeg da ikke have Tim skulle giftes i kirke hvis det var ham imod. Vi talte om rådhus, men det synes Tim var kedeligt. Så talte vi om haver, strande, parker osv., men en dag hvor vi havde været i Regstrup (en lille by 7 km. fra Holbæk) hos min veninde, kørte vi forbi den sødeste lille totårnede kirke. Den måtte vi lige se nærmere på, og vi faldt (begge to!!!) pladask for den. Det var Tveje Merløse kirke, og dagen efter ringede jeg og bestilte. Så nu var det helt sikkert at vi skulle vies i Tveje Merløse kirke den 6. august 2011 kl. 14:30. :iloveyou:

Et lille billede af kirken.

Den kirke har jeg kørt forbi mange gang når jeg skulle til Holbæk fra Stenlille.

Har dog aldrig være inde og se den, men har altid synes det er en rigtig flot kirke når man ser den udefra.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ glad for at vi valgte den kirke. Det er faktisk også den vi bor tættest på selvom vi bor i Holbæk. Vi bor i udkantan, og Holbæk er snart smeltet sammen med Tveje Merløse, sp et eller andet sted er det bare super passende når nu vi starter et nyt liv herude sammen!

Nå... :back2topic:

Lokaler!!! Puha, det var ikke nemt. Allerførst ville vi gerne holde en havefest med grill og det hele! Vi foretrækker en afslappet fest, og jeg, som er en udpræget drengepige, havde ingen drømme om slotte og prinsesse for en dag eller noget. Men lidt zilla er man jo alligevel, for jeg kom pludselig i tanker om at det jo meget muligt regner på vores bryllupsdag. :blink: Derfor begyndte vi at se på lokaler rundt omkring, men det var sgu dyrt. Det eneste vi IKKE overvejede var selskabslokalerne herude i Bernts Have hvor vi bor. Selskabslokaler er jo altid kedelige og grimme, og har grim kunst på væggene. En dag var vi ude og gå en tur, og kom forbi lokalerne hvor der tilfældigvis var bryllup den dag. Vi sneg os til at kigge ind ad havedøren, og så var lokalerne bare så fine! De er helt nyrenoverede (fik vi at vide bagefter) og lyse og lækre med masser af muligheder for at pynte op efter egne hoveder. Mandag aftalte vi med varmemesteren at han lige j´kunne lukke os ind så vi kunne kigge rigtigt, og så bookede vi det på stedet. 1.800 kr. for heeeeele weekenden. Langt under budget, men super super fedt! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skrivende stund er status som følger:

Der er styr på kirke, lokaler, mad (en god vens bror der er uddannet konditor, men ofte laver mad til fester. Hvilket betyder at han også kan lave kagen som der så også er styr på! :thumbsupsmileyanim: ) og gæsteliste. Indbydelserne skal sendes til trykkeren i sidste uge (indforstået at det nåede vi ikke, så det bliver vel først i næste uge :shooter: ) og så bare ud så hurtigt som muligt. Forlover, toastmaster og brudepige er valgt (og alle spurgt og sagt stort ja tak! :bearhug: ). Og fra nu af lover jeg at holde jer løbende opdateret! Kjolen er også valgt og vi skal ind og hente den mandag, hvilket bliver kæmpe! :biggrin: Tak til jer der har læst med, og glæder mig til mange hyggelige timer med jer herinde! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink:

Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA-

Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink:

Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA-

Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:

Hihi.. Nej, der har jeg ikke været inde, men skal da klart derind og kigge for hyggens skyld! :griner:- Ligger den ved stationen eller hvordan? Synes slet ikke jeg har været forbi den, men jeg har jo heller ikke boet i Holbæk så længe, så indtil videre holder jeg mig til de store veje for ikke at fare vild. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag står den på brandhygge med min yndlingsveninde, som også er min brudepige. Hendes kæreste læser til eksamen og min h2b skal til noget fredagshalløj med sit arbejde i kbh, så den står bare på bryllupspludder og pizza hele eftermiddagen og aftenen. Det bliver fedt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink:

Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA-

Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:

Hihi.. Nej, der har jeg ikke været inde, men skal da klart derind og kigge for hyggens skyld! :griner:- Ligger den ved stationen eller hvordan? Synes slet ikke jeg har været forbi den, men jeg har jo heller ikke boet i Holbæk så længe, så indtil videre holder jeg mig til de store veje for ikke at fare vild. :blush:

Hmm nu er jeg heller ikke så kendt der, for det er kun mine forældre der bor uden for Holbæk.. (jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor stationen ligger :blush: ) men lige overfor posthuset (det er også deromkring der er rådhus og politistation og sådan noget) der er nogle parkeringspladser, og hvis man går den vej ind mod hovedgaden (der hvor alle butikkerne ligger) så kommer man lige forbi butikken der ligger på et hjørne.

Det der også var ekstra lækkert den dag jeg var der, var at der var en masse hysteriske konfirmander derinde for at prøve vovede strut-konfikjoler :rolleyes:

- Behøver jeg at sige det var en slem oplevelse!?!??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder dælme hyggeligt!! :thumbsupsmileyanim:

Tror jeg bestemt også det bliver! :thumbsupsmileyanim:

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink: Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA- Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:
Hihi.. Nej, der har jeg ikke været inde, men skal da klart derind og kigge for hyggens skyld! :griner:- Ligger den ved stationen eller hvordan? Synes slet ikke jeg har været forbi den, men jeg har jo heller ikke boet i Holbæk så længe, så indtil videre holder jeg mig til de store veje for ikke at fare vild. :blush:
Hmm nu er jeg heller ikke så kendt der, for det er kun mine forældre der bor uden for Holbæk.. (jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor stationen ligger :blush: ) men lige overfor posthuset (det er også deromkring der er rådhus og politistation og sådan noget) der er nogle parkeringspladser, og hvis man går den vej ind mod hovedgaden (der hvor alle butikkerne ligger) så kommer man lige forbi butikken der ligger på et hjørne.Det der også var ekstra lækkert den dag jeg var der, var at der var en masse hysteriske konfirmander derinde for at prøve vovede strut-konfikjoler :rolleyes: - Behøver jeg at sige det var en slem oplevelse!?!??

Bumtibum... Kan det være den der hedder Silverfox Designs? Den lå på et hjørne før lidt nede af gaden med alle butikkerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder dælme hyggeligt!! :thumbsupsmileyanim:

Tror jeg bestemt også det bliver! :thumbsupsmileyanim:

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink: Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA- Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:
Hihi.. Nej, der har jeg ikke været inde, men skal da klart derind og kigge for hyggens skyld! :griner:- Ligger den ved stationen eller hvordan? Synes slet ikke jeg har været forbi den, men jeg har jo heller ikke boet i Holbæk så længe, så indtil videre holder jeg mig til de store veje for ikke at fare vild. :blush:
Hmm nu er jeg heller ikke så kendt der, for det er kun mine forældre der bor uden for Holbæk.. (jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor stationen ligger :blush: ) men lige overfor posthuset (det er også deromkring der er rådhus og politistation og sådan noget) der er nogle parkeringspladser, og hvis man går den vej ind mod hovedgaden (der hvor alle butikkerne ligger) så kommer man lige forbi butikken der ligger på et hjørne.Det der også var ekstra lækkert den dag jeg var der, var at der var en masse hysteriske konfirmander derinde for at prøve vovede strut-konfikjoler :rolleyes: - Behøver jeg at sige det var en slem oplevelse!?!??

Bumtibum... Kan det være den der hedder Silverfox Designs? Den lå på et hjørne før lidt nede af gaden med alle butikkerne.

Det lyder bestemt som den :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder dælme hyggeligt!! :thumbsupsmileyanim:

Tror jeg bestemt også det bliver! :thumbsupsmileyanim:

Kom lige i tanke om når nu du er fra Holbæk... Har du været inde i den festkjole/brudekjole butik der ligger oppe tæt ved posthuset? :blink: Wow der er nogle vilde rædselskjoler -HAHA- Jeg skal ikke kunne sige om de har noget brugbart, jeg var bare lige derinde for sjov med min mor - blev lidt skræmt :lol:
Hihi.. Nej, der har jeg ikke været inde, men skal da klart derind og kigge for hyggens skyld! :griner:- Ligger den ved stationen eller hvordan? Synes slet ikke jeg har været forbi den, men jeg har jo heller ikke boet i Holbæk så længe, så indtil videre holder jeg mig til de store veje for ikke at fare vild. :blush:
Hmm nu er jeg heller ikke så kendt der, for det er kun mine forældre der bor uden for Holbæk.. (jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor stationen ligger :blush: ) men lige overfor posthuset (det er også deromkring der er rådhus og politistation og sådan noget) der er nogle parkeringspladser, og hvis man går den vej ind mod hovedgaden (der hvor alle butikkerne ligger) så kommer man lige forbi butikken der ligger på et hjørne.Det der også var ekstra lækkert den dag jeg var der, var at der var en masse hysteriske konfirmander derinde for at prøve vovede strut-konfikjoler :rolleyes: - Behøver jeg at sige det var en slem oplevelse!?!??

Bumtibum... Kan det være den der hedder Silverfox Designs? Den lå på et hjørne før lidt nede af gaden med alle butikkerne.

Det lyder bestemt som den :biggrin:

Hihi, den er heller ikke liiiige noget for mig. Min veninde købte faktisk sin brudekjole derinde, men det var også 4 forskellige kjoler sat sammen. Hver for sig var de ikke kønne, men resultatet blev godt! Jeg var brudepige for hende, og købte også min kjole derinde, og da så den kom var den for kort!!!!!! Så jeg skal IKKE derinde igen!!! :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer