sofie b

Mandens tøj

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var med ude at købe mandens tøj! Han har tidligere arbejdet i tøjbutik, så har meget sine egne holdninger til stil og kvalitet!

Heldigvis var vi helt enige! :)

Jakkesættet (Hugo Boss) er købt i Magasin og det andet i Mister Isaksen (i Odense)!

Tror det sammenlagt kostede 6000 kr.

post-45419-0-11696600-1301944764.jpg

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt hele outfittet i Troelstrup i Kbh. Jeg blev noget overrasket over hvor meget det løb op i... MEN h2b har så også et lækkert sort jakkesæt i en fed kvalitet, som han også kan bruge bagefter. Jeg synes det vildeste var, at vest og slips i "sølvgråt" kostede over 1000 kr.!!! Til gengæld fandt vi skoene billigt i Bianco - så alt i alt omkring de 11.000 for hans tøj. Jeg havde budgetteret med 8...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt en på eBay i går der solgte skræddersyede jakkesæt for 79 pund så det blev bestilt til h2b

Du må da gerne lige vende tilbage med kvalitet og billeder når i har fået det:)

Det skal jeg nok, fik igår mail om at stoffet nu var klippet til at og var sendt over til syersken. Fantastisk service synes jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mandes tøj har koste 0 kr.

Vi har et vennepar som blev gift i 09, og det tøj manden havde på, låner min mand.

Vi snakket om tøj den ene dag vi var sammen med dem, og de siger så at de havde stadig mandes tøj hængene, og det havde kun været brugt den ene dag, det skulle kun en tur til rens, og det måtte min mand godt låne, vi har så været nede og prøve det, og hold da kæft hvor var han lækker i det sæt, og det passet som det var syet til ham.

Min mand har det med tøj, at det skal ikke koster ret meget, og han kunne ikke drømme om at købe for mere end 1500-2000, hvis jeg tvang ham til det, og jeg var sådan hmmm gad vide hvad jeg får ham i, og jeg havde bestemt at han ikke ville få lov til at står for det selv, medmindre han havde hans forlover med, for der er han bare for nærri.

Vi har det fint med han låner, for vi kendet dem ikke dengang de blev gift, og vores andre gæster kender dem ikke, så ikke noget de ved er lånt.

Og det bedste er at det passer så fint til min kjole, men det ved manden jo så ikke, hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu er det jo lige oppe over vi skal bruge vores;O)

men efter den 16 april sælger jeg gerne ;O)

manden min skal have en smuk lækker habit skjorte på med ekstre bredde ærme kant. også er kraven super smuk til dt puffede slips jeg har fundet. han skal så også have en råhvid vest på, og hans jakkesæt.

han bliver sååå fin så fin

699,- for skjorten

400,- for slips

599,- vesten

sådet var ikke så dyrt igen.

han får så om morgenen knapperne til tøjet:O)

SKAL HAN IKKE HAVE BUKSER PÅ? HVIS NEJ, MÅ JEG SÅ KOMME MED I KIRKEN OG KIGGE??? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mandes tøj har koste 0 kr.

Vi har et vennepar som blev gift i 09, og det tøj manden havde på, låner min mand.

Vi snakket om tøj den ene dag vi var sammen med dem, og de siger så at de havde stadig mandes tøj hængene, og det havde kun været brugt den ene dag, det skulle kun en tur til rens, og det måtte min mand godt låne, vi har så været nede og prøve det, og hold da kæft hvor var han lækker i det sæt, og det passet som det var syet til ham.

Min mand har det med tøj, at det skal ikke koster ret meget, og han kunne ikke drømme om at købe for mere end 1500-2000, hvis jeg tvang ham til det, og jeg var sådan hmmm gad vide hvad jeg får ham i, og jeg havde bestemt at han ikke ville få lov til at står for det selv, medmindre han havde hans forlover med, for der er han bare for nærri.

Vi har det fint med han låner, for vi kendet dem ikke dengang de blev gift, og vores andre gæster kender dem ikke, så ikke noget de ved er lånt.

Og det bedste er at det passer så fint til min kjole, men det ved manden jo så ikke, hihi

nice- han lyder lidt som min htb.. har sagt han skal tage min svigermor med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ude i flere muligheder. Jeg var mest til en habit med lækker vest og kravat til, men så var vi oppe på 3500-4500 kr. Men min kæreste ville ha' pingvin. Vi var ude at se på nogle leje pingvinder, men synes bare ikke de sad pænt. Han er høj og slank så nok mest til den italieske slim model. Så sagde en af hans kollegaer at de var da samme str. og at han bare havde hans tøj fra brylluppet hængende (dog er han blevet skilt igen) En lækker sort habit med blanke striber, ivory skjorte og ivory/creme vest og kravat. Og det sad bare perfekt! Han skulle ha' 1000 kr. for det og så har vi haft det til rens for 300 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nåede mandens tøj frem..... og hold da op hvor er det bare flot :cheerleader3: han bliver bare sååååå fin....

Har ikke lige billeder af det, men det sidder rigtig flot på ham.... Skal nok komme med billeder når jeg til brylluppet har set hele outfittet ;) men 79 pund for det sæt er dælme flot.

Vi er hele vejen blev hold ajour med hvor langt de var i processen og det blev leveret med FedEx 3 dage efter det blev afsendt fra Dubai

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg tror min kæreste vil have et sæt tøj, som ikke er for dyrt....han er slet ikke til dyre ting når det gælder tøj...

Tror vi sætter budget til ca. 3000 kr. og det ender nok med et sort jakkesæt af en art...synes slet ikke veste og sådan noget er pænt...men ak smag og behag... :)

Nu må vi se om han finder ud af at købe med nogle af de andre herrer der skal med... eller om jeg skal hjælpe ham...han vil ihvertfald have min godkendelse inden han køber ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fik sit lækre jakkesæt billigt - for 1000 kr hos Lilly's VIP-butik. Jakkesættet er i blank skinnende stof. Skjorten med knækflip kostede 100 kr samme sted.

Kravat og lommeklud blev købt på eBay til både gom og brudesvend for ca. 200 kr. Vesten blev også købt på eBay for ca 80 kr. Og de hvide laksko blev købt på nettet fra USA sammen med brudesvendens sko. De to par sko endte med at koste ca 600 kr tilsammen inkl told... Så min mand blev rigtig lækker for billige penge. :cheerleader3:

Og jeg synes bestemt kvaliteten på både jakkesæt og tilbehør er rigtig fin.

670_0710L_152...jpg

Redigeret af EB81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fik sit lækre jakkesæt billigt - for 1000 kr hos Lilly's VIP-butik. Jakkesættet er i blank skinnende stof. Skjorten med knækflip kostede 100 kr samme sted.

Kravat og lommeklud blev købt på eBay til både gom og brudesvend for ca. 200 kr. Vesten blev også købt på eBay for ca 80 kr. Og de hvide laksko blev købt på nettet fra USA sammen med brudesvendens sko. De to par sko endte med at koste ca 600 kr tilsammen inkl told... Så min mand blev rigtig lækker for billige penge. :cheerleader3:

Og jeg synes bestemt kvaliteten på både jakkesæt og tilbehør er rigtig fin.

670_0710L_152...jpg

Hvad er lillys vip butik?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror da lige jeg vil overveje at holde øje med Lilly om de holder udsalg i Vejle her til Oktober for så ku jeg måske få en tid sidst på måneden så jeg har en kjole ca. 5 mdr. før den store dag....ku være lækkert at få noget godt til billige penge :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B blev fornærmet igår da jeg sagde jeg forventer han køber et nyt jakkesæt.

Han er glad for det han har, med rødt foer. Jeg ved ikke hvorfor det røde foer er så vigtigt for ham. :rolleyes:

Jeg synes bare det ser lidt... gammeldags ud, og hvis jeg skal ud og bruge flere 1000 kr på en kjole, så kan han da også godt ofre et nyt jakkesæt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand fik sit lækre jakkesæt billigt - for 1000 kr hos Lilly's VIP-butik. Jakkesættet er i blank skinnende stof. Skjorten med knækflip kostede 100 kr samme sted.

Kravat og lommeklud blev købt på eBay til både gom og brudesvend for ca. 200 kr. Vesten blev også købt på eBay for ca 80 kr. Og de hvide laksko blev købt på nettet fra USA sammen med brudesvendens sko. De to par sko endte med at koste ca 600 kr tilsammen inkl told... Så min mand blev rigtig lækker for billige penge. :cheerleader3:

Og jeg synes bestemt kvaliteten på både jakkesæt og tilbehør er rigtig fin.

670_0710L_152...jpg

WOW - Siger jeg bare..

Ja sikke et smukt par i er :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer