muslinger

Bryllupskage servering

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

vi skal giftes kl 13. og ca kl 14 er der fælles foto foran kirken.

ca. kl 15 - 15.30 skære vi kagen for:O) vi har valgt at folk skal nyde kagen på tom mave og så går vi til bords kl 18.- 18.30 så har folk også samlet appatitten igen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er blevet enige om, at vores bryllupskage skal serveres mens vi er der, og da vi skal fotograferes umiddelbart efter vielsen, og planen er at vi skal starte på den store menu kl. 18.00 bliver kagen først serveret til kaffen efter maden. Dog ved jeg ikke om det bliver før eller efter brudevalsen..

Grunden til vi gerne vil skære kagen for, er at den bliver så fin og flot udenpå, men når man så skærer den op er der farvet bunde osv. indeni. Så den er rigtig farverig :rolleyes: - vi skal bare være anderledes min mand og jeg :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skære bryllupskage når vi har danset brudevals :thumbsupsmileyanim:

Hvis man ikke serverer den om eftermiddagen anbefaler vi altid at man serverer kagen og kaffen inden brudevalsen. Derved kan brudevalsen være startskuddet for den efterfølgende dans (og dem der vil kan gå tilbage til kaffen). Man har nogle gange oplevelsen af at man lige har fået folk ud på gulvet efter brudevalsen. Så skal de ind og have kaffe. Så får man dem ud igen. Så går der en time eller to og så er der natmad (hvor man altid dæmper musikken noget).

Ofte vil der også skulle ryddes nogle borde inden brudevalsen (og dans) og det sker ofte mens gæsterne sidder og drikker kaffe i et andet lokale eller i den resterende del af lokalet. Det eneste der kan være er jo bare at det kræver at personalet er klar med kaffen m.v. tidsnok.

Ved at kalkulere med kage og kaffe før brudevalsen har man også "et ekstra skud i bøssen" hvis tidsplanen skrider.

Samtidig giver denne plan en mulighed for at skyde det til efter brudevalsen hvis tiden er løbet løbsk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have den til dessert, har selv været til bryllup og ået den til reception men på det tidspunkt er jeg selv småskoven og trænger mere til mad end kage, så derfor bliver det dessert hos os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer