Malouski

Frederiksberg Skrædderi

8 indlæg i dette emne

Jeg har fået anbefalet Frederiksberg Skrædder og har bestilt tid hos med min kjole om et par måneder, men jeg aner simpelthen intet om, hvad de tager for en oplægning af længden. Regner ikke med, at der skal laves så meget mere, da den sad helt perfekt øverst.

Men er der nogen af jer derude, der vil dele med mig, hvor meget I måtte af med til skrædderen for tilretning af jeres kjole. For jeg er fuldstændig på bar bund med, hvor meget jeg ca. skal sætte til side lige på den konto... Snakker vi 500, 2000, 5000?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været derinde. Jeg skal give 2800 for oplægning (der er en blonde for neden der skal flyttes, så det er lidt tidskrævende), indlægning, ophæng til slæb og dansestrop - det kan måske give dig en pris idé. Fik forresten 10 %. Har lidt på fornemmelsen at de er pricy men ved hvad de har med at gøre - har kun hørt godt fra andre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok. Tak for svar :-)

Ja, havde hørt, at de ikke lige var i den billige ende.

Overvejer om jeg skal lade en venindes veninde (rigtig dygtig) lægge den op, når det nu er det eneste, der skal gøres.

Og så på den anden side så er det meget rart at vide, at det bliver gjort professionelt - og at man har mulighed for at klage, hvis de mod forventning kvajer sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også anbefalet Frederiksberg Skrædderi der, hvor jeg købte min kjole, jeg kontaktede dem for at høre hvad de skulle have for, at lægge den ind i sidesømmene. Umiddelbart skulle jeg regne med 2000-5000. I butikken havde fået at vide, at der måske skulle tages lidt ind under armene, men da kjolen kom hjem var det mellem 6-10 cm hele vejen ned langs siden. Da jeg hørte prisen kontaktede jeg butikken igen, for jeg synes det var dårlig vejledning, at jeg pludselig skulle regne med så stor en ekstraudgift, når vi havde talt om det da jeg købte kjolen.

I butikken foreslog mig at kontakte "Syposen" i Allerød, da det også var en af deres samarbejdspartnere. Det gjorde jeg og hun skulle have 500,- for samme arbejde :cheerleader3:

Prøv at kontakte Frederiksberg Skrædderi og spørg om du må komme forbi med din kjole og få et tilbud på hvad de skal have for at lægge den op. Derefter kan du jo høre en anden skrædder.

En af grundende til at Frederiksberg Skrædderi er dyr er deres husleje, som jo er væsentligt højere end i Allerød.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også anbefalet Frederiksberg Skrædderi der, hvor jeg købte min kjole, jeg kontaktede dem for at høre hvad de skulle have for, at lægge den ind i sidesømmene. Umiddelbart skulle jeg regne med 2000-5000. I butikken havde fået at vide, at der måske skulle tages lidt ind under armene, men da kjolen kom hjem var det mellem 6-10 cm hele vejen ned langs siden. Da jeg hørte prisen kontaktede jeg butikken igen, for jeg synes det var dårlig vejledning, at jeg pludselig skulle regne med så stor en ekstraudgift, når vi havde talt om det da jeg købte kjolen.

I butikken foreslog mig at kontakte "Syposen" i Allerød, da det også var en af deres samarbejdspartnere. Det gjorde jeg og hun skulle have 500,- for samme arbejde :cheerleader3:

Prøv at kontakte Frederiksberg Skrædderi og spørg om du må komme forbi med din kjole og få et tilbud på hvad de skal have for at lægge den op. Derefter kan du jo høre en anden skrædder.

En af grundende til at Frederiksberg Skrædderi er dyr er deres husleje, som jo er væsentligt højere end i Allerød.

Ok. Tak for tippet :)

2000-5000 kr lyder da også vanvittigt, når man i forvejen har givet en høj pris for kjolen...

Var lige inde på Syposens hjemmeside og kigge, og det ser utrolig rimeligt ud med priserne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også anbefalet Frederiksberg Skrædderi der, hvor jeg købte min kjole, jeg kontaktede dem for at høre hvad de skulle have for, at lægge den ind i sidesømmene. Umiddelbart skulle jeg regne med 2000-5000. I butikken havde fået at vide, at der måske skulle tages lidt ind under armene, men da kjolen kom hjem var det mellem 6-10 cm hele vejen ned langs siden. Da jeg hørte prisen kontaktede jeg butikken igen, for jeg synes det var dårlig vejledning, at jeg pludselig skulle regne med så stor en ekstraudgift, når vi havde talt om det da jeg købte kjolen.

I butikken foreslog mig at kontakte "Syposen" i Allerød, da det også var en af deres samarbejdspartnere. Det gjorde jeg og hun skulle have 500,- for samme arbejde :cheerleader3:

Prøv at kontakte Frederiksberg Skrædderi og spørg om du må komme forbi med din kjole og få et tilbud på hvad de skal have for at lægge den op. Derefter kan du jo høre en anden skrædder.

En af grundende til at Frederiksberg Skrædderi er dyr er deres husleje, som jo er væsentligt højere end i Allerød.

Ok. Tak for tippet :)

2000-5000 kr lyder da også vanvittigt, når man i forvejen har givet en høj pris for kjolen...

Var lige inde på Syposens hjemmeside og kigge, og det ser utrolig rimeligt ud med priserne.

Ja, de virkede også rigtig søde og jeg skulle bare komme forbi med kjolen midt i maj, ingen tidsbestilling eller noget. Hos FS skulle jeg helst bestille tid i starten april hvis de skulle nå at lave den.

Ved jo ikke hvordan deres håndværk er, men hvis de kan anbefale dem i Bride Fashion, må man gå ud fra at de er dygtige.

For mit vedkommende er køreturen i hvert fald alle pengene værd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer