Sign in to follow this  
Followers 0
Guest dortheogmichael

Sy perler på brudekjole....

6 posts in this topic

Hejsa allesammen, håber der er en eller måske flere der kan hjælpe mig lidt :ilovebryllupsklar: Jeg har fået købt min kjole , den er super super smuk men den er helt hvid og jeg ønsker at der skal sys lidt røde perler og palietter på, både foroven men også på en eller anden måde for neden, har tænkt på at købe en masse meter tyndt meget tæt blød tyl som så skal syes på kjolen når jeg har fået sat perler og palietter på. Overdelen er lavet sådan at den ikke er syet helt fast på kjolen, så kan sagtens sætte tyllet fast under overdelen uden at det ville kunne ses. Der er i forvejen hvide perler og palietter på overdelen og denne sætter jeg så nogen røde på også........... Og her er så spørgsmålet (som jeg lige glemte i farten.... HVORDAN syr man bedst perler og palietter på tyl ?? Ellers måske jeg skal overveje at lime det på ?? Kan det holde ?? ØV ØV det lyder da vist en anelse meget forvirrende det her :unsure: prøver lige at vedhæfte et billed af kjolen, men da den er taget af mig selv stående på bordet med selv udløser er den IKKE for god.......

post-47899-0-62602600-1301417161.jpg

Edited by dortheogmichael
0

Annonce ♥

og lige et fra siden, tag jer ikke af mine skøre kat, han ELSKER bare det slæb

post-47899-0-14099400-1301417287.jpg

0

Jeg ville ri dem på til at starte med. Så kan du se, hvordan det samlede resultat bliver, og så sy dem bedre fast :) jeg ville ikke lime dem fast, det ville jeg ikke turde...

0

Annonce ♥

ja jeg tror også jeg lige ville ri dem fast, så får du et indblik i hvordan det bliver. og du laver ikke nåle mærker som ikke er til at få op igen.

smuk kjole ellser:O)

0

:thumbsupsmileyanim: Ja tror også det er sådan jeg skal prøve, heldigvis kan jeg prøve på et stykke tyl og så se, men for hulen skal da vist igang, kun 4 måneder til bryllup, og skulle jo gerne nå at blive færdig :griner:-
0