N&B

hvad har i af farvetema

33 indlæg i dette emne

Hej piger,

Hvilke farver køre i med - vi har selv hvid, guld og sort - men kan man sætte en 4 pang farve, jeg har talt med min mor som jo syntes det er lidt dystre farver - hvor jeg selv synes de er ganske fine, men kan ikke lige komme i tanke om en farve som vil passe godt ind, tænker måske til brudebuketten - åh jeg lost her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man kan sagtens sætte en farve til ind, det behøver jo ikke at være en dominerende farve, men kan bare være et strejf af farve i borddekorationerne eller servietterne. Jeg synes det er meget stilfuldt de farver du har valgt og guld er jo også en meget varm og strålende farve.

Selv har vi nok noget ala alle farver tema, fordi det er middelaldertema, og så skal det bare være gul og rød og blå og grøn. :bestwishes: men grøn er nok den mest dominerende :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også på sort, hvid og guld.

og har derudover til festen, lilla (og lidt over i de blå nuancer).

Receptionen/kagebordet, tænker orange og rød (ser knald godt ud sammen)

Jeg selv har pink som den sidste farve. (ville ikke være lilla og gå i et med bordpynten :) )

Så for at det hele ikke bliver den samme farve har vi beholdt de tre farver sammen, som forhåbentlig laver en gylden tråd og så er der tre forskellige farver som den sidste alt efter hvad og hvornår :)

Et lille tip jeg gjorde.. jeg dækkede et bord med de farver og prøvede mig frem med farver på blomster osv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farvemæssigt går mosgrøn, elfenben og lyserød/pink igen. :)

Vores invitationer, bordkort, menukort og sådan er lavet i mosgrøn og elfenben, og vores blomster kommer til at være i lyserøde og pink nuancer - både buket, knaphulsblomster og blomsterdekorationer til bordene og i kirken. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt elfenben og lys lavendel :cheerleader3:

Jeg synes jo godt, I kan satte en pink eller en lilla til jeres farver... Og om det er dystert synes jeg meget kommer an paa, om der er mest sort og guld eller om det er "accenter" - saa synes jeg det er elegant, ikke dystert :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger sort, hvid og Shocking Pink. (Duge, servietter skal være hvide), (rundt om servietterne skal der være snoet et tyndt sort læderbånd - dette bånd skal også rundt om weddingfavours), (Shocking pink skal det lys være som skal lyse op fra gulvet og op i loftet, Blomsterne skal være shocking pink)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farvemæssigt går mosgrøn, elfenben og lyserød/pink igen. :)

Vores invitationer, bordkort, menukort og sådan er lavet i mosgrøn og elfenben, og vores blomster kommer til at være i lyserøde og pink nuancer - både buket, knaphulsblomster og blomsterdekorationer til bordene og i kirken. :)

HEY endelig en med PINK

Vi kører selv PINK... (og hvid og sølv)

post-44529-0-42783500-1302506146.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt kobber, bordeaux/rosa og cremefarvede nuancer til vores kobberbryllup i 2015 - og har tænkt os flg fordeling af farverne:

Kirkepynt: Udendørs: Fakler langs stien op til kirken

Ved alteret: Store buketter af årtidens blomster med meget grønt - Det er en stor, smuk kirke, så der må gerne være mange blomster ved alteret - dog uden det bliver a´la de kongelige bryllupper :fløjt:

Ved bænkene: Små buketter af årtidens blomster

Borddækning: Cremefarvede duge og servietter - bordeaux lys - blomster i rosa/hvid/creme - bordhæfter i creme med kobberfarvet monogram og dato - cremefarvede tylposer med 5 mandler og til sidst kobberfarvet pynt

Brudebuket: Creme - hvid - rosa og en enkelt mørkerød rose

Brudepigebuketter: Som brudebuketten dog uden den mørkerøde rose

Herrernes brystbuketter: Rose med grønt

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger,

Hvilke farver køre i med - vi har selv hvid, guld og sort - men kan man sætte en 4 pang farve, jeg har talt med min mor som jo syntes det er lidt dystre farver - hvor jeg selv synes de er ganske fine, men kan ikke lige komme i tanke om en farve som vil passe godt ind, tænker måske til brudebuketten - åh jeg lost her

Jeg synes sagtens du kan sætte en farve til, f.eks. vil både grønne, røde og lilla farver vil passe flot til hvid, sort og guld :thumbsupsmileyanim:

Vi har selv valgt at bruge hvid, sort, sølv og rød.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har sort og hvid.

men mine små tvillinger har altid været lille og lyserød, så det er de også den dag;O)

ellers er det holdt i de to farver;O)

men det er stedet også lagt mest op til man bliver i:O)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer