Bryllup2009

Kirke Bryllup 2012

8 indlæg i dette emne

Hej Alle Sammen..

Min kæreste og jeg skal vies på rådhuset om 3 uger ca. men det er af mere peronlige og praktiske årsager. Så vi har besluttet, at vi skal have et kirke bryllup næste sommer. Men jeg ville gerne høre, hvad i herinde har brugt på jeres bryllup eller hvad i regner med at bruge..

Det er jo kun fantasien, som sætter grænser, men er det realistisk, hvis vi sparer 35.000 kr op.

Vi ønsker et lille, hyggeligt forsamlingshus bryllup med 45 personer...

Glæder mig meget til at høre fra rigtig mange :)

Knus knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

VI regner med at bruge ca. 30.000 kr. ink alt.

til 40-50 mennesker (mener jeg har lagt budget i forhold til 50 mennesker)

Så kan godt lade sig gøre, men afhænger selvfølgelig af prioritering.

Hvor meget i laver selv, og om i skal ha gourmet mad, fotograf og musik mm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har indtil videre lavet et budget på 50.000 til max 40 personer.

Jeg synes faktisk det er rigtig svært at holde sig indenfor de rammer med alle de ting man godt vil have på sin store dag....

Og jeg synes indtil videre ikke vi har noget luksus lagt ind....men ja måske bare mig der ikke helt er så kreativ og god til at finde de gode priser...

Alene mad og drikke løber op på lidt over 20.000kr.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan godt være jeg er miljøskadet men jeg syntes måske at det er forkert at bruge begrebet omkostninger: Fordi det er lidt negativt ladet og noget man afholder fordi man skal. Men som sagt kan det godt være fordi det er den måde jeg hører det omtalt altid i det daglige.

35.000 kr. til 46 personer er bestemt realistisk.

Et billigt forsamlingshus, en forholdsvis billig menu - evt. stegt pattegris med tilbehør når det nu er sommer og indkøbt vin, øl og vand. Så behøver I ikke at spare musikken væk men har selv så en del forberedelse.

Taler vi ude i provinsen kan I også være heldige at finde kroer eller feststeder til en pris på 5-600 kr. menuen og så kan det stadigvæk rummes i budgettet.

Men der er så også nogle ting som bryllupskjole, tøj, ringe, bryllupskage mv. som nemt kan få budgettet til at escalere. Men også her kan der tænkes og handles økonomisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer