Guest majkenhall

Brudekjoler fra USA

12 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg er helt ny herinde, så har ikke læst alle tråde igennem osv. :-)

Jeg har fundet en del brudekjoler via nettet primært fra USA, hvor man så også sparer en del penge!!

Vores budget er ikke så stort, så vi prøver at være så kreative som muligt :-) Derfor vil jeg gerne høre fra nogen som har erfaring med at købe via nettet fra udlandet!??

På forhånd tak!!! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg er helt ny herinde, så har ikke læst alle tråde igennem osv. :-)

Jeg har fundet en del brudekjoler via nettet primært fra USA, hvor man så også sparer en del penge!!

Vores budget er ikke så stort, så vi prøver at være så kreative som muligt :-) Derfor vil jeg gerne høre fra nogen som har erfaring med at købe via nettet fra udlandet!??

På forhånd tak!!! :-)

Nu ved jeg ikke hvad de koster i USA.

Men vær opmærksom på told, moms og nok også højere forsendelse til DK (og om de overhoved vil sende til Danmark)

Men ellers sku' der ikke være noget problem i det.

Men ville så foreslå dig at kigge i Kina i stedet for, da jeg da vil tro at det er billigere, og du kan få syet kjolen direkte efter dine mål, uden at betale ekstra.

Du kan f.eks. kigge her http://dhgate.com/ og søge på weddingdress

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Jeg er helt ny herinde, så har ikke læst alle tråde igennem osv. :-)

Jeg har fundet en del brudekjoler via nettet primært fra USA, hvor man så også sparer en del penge!!

Vores budget er ikke så stort, så vi prøver at være så kreative som muligt :-) Derfor vil jeg gerne høre fra nogen som har erfaring med at købe via nettet fra udlandet!??

På forhånd tak!!! :-)

Nu ved jeg ikke hvad de koster i USA.

Men vær opmærksom på told, moms og nok også højere forsendelse til DK (og om de overhoved vil sende til Danmark)

Men ellers sku' der ikke være noget problem i det.

Men ville så foreslå dig at kigge i Kina i stedet for, da jeg da vil tro at det er billigere, og du kan få syet kjolen direkte efter dine mål, uden at betale ekstra.

Du kan f.eks. kigge her http://dhgate.com/ og søge på weddingdress

"Den jeg har forelsket mig i koster 129.95 dollars.. Og de sender også til DK :-) Men ja jeg har også told og forsendelse i mine overvejelser! Men den vil stadig blive ret billig, meget billigere end i DK. Og har heller ikke kunnet finde en lign. herhjemme og det er ikke engang fordi den er ret speciel!

Jeg har også været på dhgate.com og kigge :-) Kina har også været i mine overvejelser, men da jeg er GBY opereret slut 2010 ved jeg ikke, hvordan mine mål ser ud... Men da jeg har en bekendt der er syersker, kan hun sy en kjole ind... :-)"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da fint:) og til den pris er det jo også fint nok at bestille fra USA:) Har du ikke et link til den så vi kan se?

Det har jeg da :-) http://www.bluevelvetvintage.com/strapless-50s-style-party-dress-ivory-lace-tea-length-skirt.html

Jeg synes den er SÅ fin, den er vintage lignede, da jeg går efter vintage looket!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er en super flot kjole :thumbsupsmileyanim: jeg sidder også og kigger på brudekjoler fra USA og har forelsket mig en men jeg skal jo først giftes om et år så måske jeg er for tidlige ude...men jeg er såååå bryllupsklar :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en super flot kjole :thumbsupsmileyanim: jeg sidder også og kigger på brudekjoler fra USA og har forelsket mig en men jeg skal jo først giftes om et år så måske jeg er for tidlige ude...men jeg er såååå bryllupsklar :iloveyou:

Det er jo kun godt at have antennerne ude ;-) Jeg har også kigget meget længe efter kjoler.. Hvilken side kigger du på? Jeg kender nogle stykker, men kunne jo være du kendte en jeg ikke havde set ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder da fint:) og til den pris er det jo også fint nok at bestille fra USA:) Har du ikke et link til den så vi kan se?

Det har jeg da :-) http://www.bluevelvetvintage.com/strapless-50s-style-party-dress-ivory-lace-tea-length-skirt.html

Jeg synes den er SÅ fin, den er vintage lignede, da jeg går efter vintage looket!

Den er simpelthen bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ smuk smuk smuk smuk :cheerleader3: Held og lykke med den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kigger på www.houseofbrides.com de sender gratis til DK ved køb kjole a :thumbsupsmileyanim: jeg kigger mest på forever yours kjoler (er helt pjattet med dem :rolleyes: )hvilke sider kigger du /I på???

Redigeret af futte25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kigger på www.houseofbrides.com de sender gratis til DK ved køb kjole a :thumbsupsmileyanim: jeg kigger mest på forever yours kjoler (er helt pjattet med dem :rolleyes: )hvilke sider kigger du /I på???

Jeg har kigget på light in the box.com - som har sindsygt mange brudekjoler og andet!! På http://www.dragonorient.com/, hos bluevelvet.com, hvor jeg fandt kjolen (som også er bestilt :cheerleader3: )

Der er også en anden side.... Men den kan jeg ikke lige huske pt. :blush:

Redigeret af majkenhall
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer