Guest Helleberg Biller

Risposer

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, det er faktisk et meget godt spørgsmål. Min første tanke var, at så længe holdbarhedsdatoen for risene ikke overskrides, så kan du lave dem så tidligt som du har lyst til...

Meeeen... Jeg tror måske poserne bliver lidt "triste" at kigge på hvis man laver dem i for god tid. Måske kan risene at blive lidt mørke i farven pga. kontakt med luft osv.

Noget helt andet er, at det er sådan en hyggelig ting at lave i ugerne før brylluppet, - hvis du altså har tid der. Så hvis jeg var dig ville jeg nok vælge at lave dem cirka tre uger før brylluppet.

Håber du kan bruge det til noget

Mange hilsner fra Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et rigtig godt spørgsmål.

Jeg har en eksamen to dage inden vores bryllup, så vil bare gerne have lavet så meget som overhovedet muligt NU... Men jeg er også bange for at lave risposerne for tidligt, netop fordi at jeg er bange for at risene bliver kedelige at se på.

Men mon ikke godt at se kan holde sig nogle uger ude i den frie luft? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået igang, og synes hverken tyllet eller risene bliver kedelige at se på. Og det er super hyggeligt at lave :)

Går ud fra at ris, ligesom korn, ligger i en silo inden de emballeres, og det uden problemer. Så tror ikke at kontakten med luften får dem til at blive dårlige.

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet at være med til et brylup, hvor der lå risposer til gæsterne.

Synes vi har nok at se til, så af samme grund laver vi ikke risposer - vil gæsterne kaste ris, må de selv tage dem med. Har jeg også selv haft, de gange jeg har været til bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun prøvet, at der lå risposer til gæsterne.

Kan heller ikke se, hvad der skulle ske med risene, hvis poserne bliver lavet i god tid i forvejen.

Der er jo ingen, der skal spise risene, så det kan der virkelig ikke ske noget ved.

Jeg er selv i gang med vores, for der er masser af ting, jeg skal nå, så et sted skal jeg jo starte.

Tyl og bånd har jeg købt i en lokal stofforretning, men det kan også sagtens findes på nettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer