Guest Willock

Nemme blomster på Kagen

18 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt disse silikoneforme på ebay, da jeg har set nogen i brug i en kagebutik.

Og jeg må tage hatten af... de er mega nemme og bruge og resultatet ville jeg gerne lægge på min bryllupskage.

Hva synes I?

Jeg har givet ca 25,- pr silikoneform i danmark har jeg set dem til alt fra 50-179 pr stk.

Såå i siger bare til hvis jeg skal lave lidt blomster til jere kager :thumbsupsmileyanim:

Tilde

post-47727-0-44376400-1302509860.jpg

post-47727-0-34872500-1302509873.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du tager en kugle fondant, mmf eller sugarpaste og presser ned i formen. så fjerner du det overskydende forsigtigt, lader den står 5 min evt i fryseren, og så vipper du din færdige blomst forsigtigt ud.

jeg brugte 10 min på at lave blomsterne på bordet.

Say what!!!!!! Er det virkelig så nemt??? Aj, nu bliver jeg virkelig nødt til at investerer lidt kr og øre på sådanne ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej hej

Jeg vil bare lige fortælle,at jeg ikke har gode erfaringer med denne forhandler, og at jeg har bestilt fra dem to gange. Den ene gang var det en mangelfuld levering og anden gang dukkede varerne aldrig op og der var meget skriveri før jeg fik mine penge tilbage. Nu ved jeg godt, at jeg måske bare har været uheldig, og derfor forslår jeg kommende kunder til at handle hos denne forhandler i rigtig rigtig god tid, hvis man vel at mærke stadig er interesseret. Der gik næsten en måned før jeg modtog mine forme, og altså ikke 5 dage. Så et tip herfra er vær' ude i god tid og have så lige banken i baghånden, hvis forhandleren ikke vil tilbagebetale pengene i forbindelse med manglende levering.

:bunny_4: :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej

Jeg vil bare lige fortælle,at jeg ikke har gode erfaringer med denne forhandler, og at jeg har bestilt fra dem to gange. Den ene gang var det en mangelfuld levering og anden gang dukkede varerne aldrig op og der var meget skriveri før jeg fik mine penge tilbage. Nu ved jeg godt, at jeg måske bare har været uheldig, og derfor forslår jeg kommende kunder til at handle hos denne forhandler i rigtig rigtig god tid, hvis man vel at mærke stadig er interesseret. Der gik næsten en måned før jeg modtog mine forme, og altså ikke 5 dage. Så et tip herfra er vær' ude i god tid og have så lige banken i baghånden, hvis forhandleren ikke vil tilbagebetale pengene i forbindelse med manglende levering.

:bunny_4: :bunny_4:

Det er en af grundene til at man altid skal betale over PayPal :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer