Cindiej

Hvad gør i med brudebuketten?

105 indlæg i dette emne

Pynten i kirken skal på min morfars grav, hvis jeg får accepten fra min sted-mormor :)

Jeg har to muligheder.

Den første er at få lavet 2 buketter, en til kirke og en lille til at kaste med, hvor den til kirken beholder jeg selv og tørre.

Ellers vil jeg tage en bestemt blomst fra min brudebuket og få den tørret og spraye den guld eller sølv.

Jeg ved ikke helt endnu :)

Min H2B's blomst skal vi aflevere på hans fars grav i Århus :)

Redigeret af tazdiginez
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har i besluttet for at gøre, vil i kaste, tage den hjem og trøre den eller hva????

Jeh har besluttet mig for at tage den med hjem et par dage, og nyde den, og derefter vil jeg ligge den ud til min mor`s grav,

det synes jeg hun fortjener, og jeg synes det er det eneste rigtige at gøre. :heart:

Jeg har tænkt lige præcis det samme som dig. Jeg mistede min mor for 13 år siden, så jeg vil meget gerne mindes hende den dag og give hende min buket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav min skønne, bedste veninde min buket sidst på aftenen! :) Jeg havde overhovedet ikke tænkt på hvad jeg ville gøre med den på forhånd, og idéen med at give den til min veninde kom bare lige pludseligt. :) Og hun blev MEGET glad! :)

Det var faktisk lidt sjovt.. Jeg gik hen til hende, mens jeg svingede lidt med buketten, og sagde at vi havde noget unfinished business. Så kiggede hun forfærdet på mig og sagde "NEJ!! Er jeg den ENESTE single??!!!??" HAHAHAHA :griner:- Hun var vist faktisk den eneste der ikke har en kæreste, er gift eller har været gift, men i forhold til brudebuketten og det hun tænkte var der flere ugifte. Men jeg forklarede hende at hun skulle have den, fordi hun er noget helt særligt for mig! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg vil gøre med min. Vi rejser jo på bryllupsrejse 2 dage efter og allerede dagen efter brylluppet tager hele svigerfamilien hjem og mine forældre rejser på ferie. Jeg har ingen nær familie der er begravet i nærheden, så det giver heller ikke noget mening.

Har i andre nogen gode idéer? Synes det er synd bare at smide den ud efter 2 dage :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville have kastet min under festen til tøserne men en af vores gæster kom til at smække døren til det rum hvor gaverne stod og hvor brudebuketten lå - da vi ikke havde nøglen måtte det vente til om søndagen hvor mange af gæsterne kom til morgenmad - der kastede jeg så buketten og en af mine skønne veninder greb den : )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg vil gøre med min. Vi rejser jo på bryllupsrejse 2 dage efter og allerede dagen efter brylluppet tager hele svigerfamilien hjem og mine forældre rejser på ferie. Jeg har ingen nær familie der er begravet i nærheden, så det giver heller ikke noget mening.

Har i andre nogen gode idéer? Synes det er synd bare at smide den ud efter 2 dage :(

Jeg vil jo gerne have et super flot billede taget af den for sig selv, men overvejer også at få den tegnet. Tror jeg så vil give den til min bedstemor på min mors side, for hun har altid været der for mig. Ellers vil jeg overveje at tørre den og få sat den i ramme, men det kommer jo an på hvordan den ser ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3:

min kommer ned på min mors grav.. måske jeg hiver en enkelt blomst ud til min svigerinde/brudepige- må sgu snart være hendes tur :iloveyou:

Fantastisk idé - den kunne jeg godt finde på at kopiere.

Havde selv tænkt mig på dagen, at vi tar forbi min fars gravsted tænder to lys og lægger en blomst hver, som også er i brudebuketten. For at tage den med hjem nogle dage og nyde den selv, hvorefter den kommer ud på hans gravsted.

Meeeen synes jo min søde dejlige brudepige, også har fortjent det snart bliver hendes tur. Så synes det er en fantastisk idé at give hende en blomst, havde jeg slet ikke tænkt på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3:

min kommer ned på min mors grav.. måske jeg hiver en enkelt blomst ud til min svigerinde/brudepige- må sgu snart være hendes tur :iloveyou:

Fantastisk idé - den kunne jeg godt finde på at kopiere.

Havde selv tænkt mig på dagen, at vi tar forbi min fars gravsted tænder to lys og lægger en blomst hver, som også er i brudebuketten. For at tage den med hjem nogle dage og nyde den selv, hvorefter den kommer ud på hans gravsted.

Meeeen synes jo min søde dejlige brudepige, også har fortjent det snart bliver hendes tur. Så synes det er en fantastisk idé at give hende en blomst, havde jeg slet ikke tænkt på :cheerleader3:

Jeg endte med at forære hele buketten til min brors kæreste, det blev hun MEGET glad for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at have buketten i vand herhjemme og nyde den :)

Mandagen efter brylluppet kørte vi hjem til min mor, og her tog jeg buketten med som jeg så lagde på min fars grav.

Det var ikke noget jeg havde planlagt at gøre, troede entenlig bare at jeg ville beholde den til den ikke var fin mere, men da vi skulle til at køre virkede det bare som det helt rigtige at gøre. I dag er jeg rigtig glad for at vi kørte på kirkeården med buketten. Jeg havde jo heller ikke sagt "hej" til min far efter jeg var blevet en gift kvinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kaster min, og skulle den have overlevet bare nogenlunde, så lægger jeg den på min mormors grav dagen efter.

Min mor laver nogle blomster af perler (utrolig smukke!), som kommer i, dem vil jeg gemme som minde :)

Må vi ikke se billeder af de smukke perleblomster? Lyder som en virkelig smuk idé :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lidt i tvivl.

På den ene side er jeg en total samler og jeg kunne måske godt tænke mig at gøre som mine forældre og få den presset og sat i ramme. Som lille pige synes jeg at det var et meget pænt billede min mor havde der. På den anden side har jeg bare aldrig været typen der er særlig glad for blomster, så jeg ved ikke om det overhovedet ville betyde noget for mig.

Jeg har også lidt en gimmick i tankerne til når jeg skal kaste, hvor jeg får musikeren til at spille Beyounce: "All the single ladies, all the single ladies, put your hands up". Bare starten af sangen. Der ville alligevel være en del til at forsøge at gribe. Synes det kunne være et meget sjovt indslag i festen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med at kaste min.. den eneste grav jeg ville have lyst til at lægge den på er på min morfars, der døde mens min mor var gravid med mig.. Men da han ligger på de ukendtes omkring Skanderborg et sted er det ikke muligt. :(

Så den bliver kastet og kan sprede glæde hos en anden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg syns også den er svær. Altså umiddelbart her et år før, så tror jeg ikke, at buketten vil ha en så stor betydning for mig egentlig. Har ik rigtig lyst til at kaste den, for der er ikke så mange single-tøser med, hehe.

Jeg foreslog at vi fik presset den og rammet den ind .... men H2B gik totalt i defensiven og sagde: "fandme nej! det skal ikke se ud, som min mors .... det ligner jeg ved ikke hvad - det vil jeg fandme ik ha hængende!" haha .....

Vi har nogen bedsteforældre osv, der ikke lever mere .... og også min H2Bs far .... men ingen af dem er begravet i nærheden overhovedet, så den er også lidt udelukket. Den eneste, som jeg faktisk tror vil blive lykkelig er min snart 85-årige farmor. Regner med, at hun får den, når hun tar hjem om natten el dagen efter (dunno om hun vil blive der og sove). Hun vil højst sandsynligt begynde at tude, hehe ..... men er sikker på, at hun er den af alle, der vil blive mest glad for den - og hvor det vil betyde noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min brudebuket skal laves som en buket som er formet som et hjerte, så når jeg går op af kirkegulvet ligner de en samlet buket, men når jeg er førdig så er buketten bundet på den måde at den kan skilles ad til 3 små buketter med hver deres håndtag, den ene ligger jeg på min (mor)fars grav, den anden del kaster jeg med og den 3. tager jeg med hjem og tørre. 3 i en BUM ;)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min brudebuket skal laves som en buket som er formet som et hjerte, så når jeg går op af kirkegulvet ligner de en samlet buket, men når jeg er førdig så er buketten bundet på den måde at den kan skilles ad til 3 små buketter med hver deres håndtag, den ene ligger jeg på min (mor)fars grav, den anden del kaster jeg med og den 3. tager jeg med hjem og tørre. 3 i en BUM ;)

Det var da en GENIAL idé :) Håber vi må se billeder af de smukke buketter. Både samlet og skilt ad :)

Så ku jeg godt finde på at give min svigermor en, min bedstemor en og få den sidste tørret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer