Cindiej

Hvad gør i med brudebuketten?

105 posts in this topic

Faktisk skal vi giftes i den samme kirke hvor min bedstemor og bedstefar er begravet. Alligevel har jeg tænkt mig at kaste den til festen. Mine bedsteforældre får en fin buket lagt på deres grav på dagen - bare ikke min brudebuket. Da vi blev gift i Thailand, der skulle jeg også kaste buketten, og det er simpelthen bare suuuper sjovt! Og skaber en SÅ god stemning. Og da der kommer rigelig med ugifte, men villige, kvinder til vores bryllupsfest, så skal buketten kastes :biggrin:

0

Annonce ♥

Enten skal den op og ligge ved min kærestes eks-stedfars grav (det er op til kæresten at bestemme det) ellers tror jeg min fuldstændig bryllupsfanatiske lillesøster får buketten :) Det ville hun blive lykkelig for :heart:

0

Den bliver lagt på min H2B's mormors grav.

Hun betød/betyder utrolig meget for min H2B og jeg er ked af jeg ikke fik mødt hende, for hun var en enestående kvinde.

Edited by Sens
0

Annonce ♥

Jeg har planlagt at lægge den på H2Bs mormors grav. Hun døde for et år siden og betød rigtig meget for H2B.

Han ved ikke jeg har planer om at lægge den på graven. Jeg regner med at gøre det efter receptionen på vej til festen, for der kører vi lige forbi kirken

0