Girly1988

Gitte & Jacobs bryllup 31. marts 2012

96 indlæg i dette emne

Hej alle sammen... så vil jeg forsøge at starte min planlægningstråd hvis jeg ellers kan finde ud af det...smile.gif

Kort om os: Jeg hedder Gitte og er en ung pige/kvinde på 23 år, bliver 24 til sommer. Min kæreste Jacob er 27. :) Jeg er igang med en lager og logistik uddannelse og Jacob arbejder som Chauffør, men er uddannet mekaniker. smile.gif

Vores historie er nok ikke lige som alle andres...og der vil sikkert være delte meninger når i hører den !

Jeg kan faktisk ingen gang rigtig huske hvornår jeg mødte Jacob, men ved at første gang vi mødtes var i sin tid da han var kærester med min kusine og hun præsenterede ham for familien.

De fik ca. 2 1/2 år sammen inkl. pause osv... nå men i den tid var jeg blevet gode venner med Jacob og havde self. lært ham at kende lidt med tiden.

Da de gik fra hinanden besluttede jeg mig for at bevare venskabet til ham uanset hvad der ville ske med ham og min kusine... (dengang havde jeg ikke mange nære drengevenner)... Jacob havde da en flirt med en ny pige og jeg selv med en anden fyr...men så 1/2 år efter min kusine og Jacobs brud der var begge vores flirts overstået. smile.gif

Vi besluttede at vi skulle have en hyggelig aften hjemme ved mig, og han ville købe ind til lidt god mad. Derudover skulle vi drikke og hygge os med noget wii.

Endte med at Jacob han sov hjemme ved mig, men grundet hans generthed og tidligere forhold til min kusine ventede han med at spørge om han måtte kysse mig til søndag morgen. Der blev jeg bare så glad og varm at jeg self. svarede ja til at han måtte kysse mig...synes jo han var skide sød og charmerende :D

Eftersom jeg boede 2 min. fra hans arbejde så blev han faktisk bare ved mig og vi har boet sammen lige siden. (Er dog flyttet ind hos ham så vi kun har en lejlighed) smile.gif

Det var sådan det hele begyndte hos os...tror vist bare amors pil har ramt os ;D Her til sommer har vi 2 års dag og vi blev forlovet på vores 13 mdr. dag og ja bryllupet er sat til 31. marts næste år :P

post-49217-0-21555700-1302716579.jpg

Redigeret af Girly1988
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal i have :)

Har lidt problemer med at finde ud af om jeg kan redigere overskriften ?

Og hvordan jeg gør så folk kan følge min planlægningstråd når de ser mig i et forum... ?

Altså ligesom jeg kan klikke på et link hvor der står følg vores planlægning...osv..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu fået ændret overskiften på min planlægningstråd jubii hehe... lærer vel at finde ud af tingene herinde med tiden :)

Det med link til min tråd må lige vente for det kan jeg skisme ikk hitte ud af hehe... :unsure:

Nå men i forhold til planlægningen har vi kontaktet kirken, og reserveret vores dato :)

Derudover har vi reserveret et forsamlingshus til vores dato også :)

Og så har vi booket en musiker til brylluppet.

Vi har valgt Seest kirke og forsamlingshus (hører til Kolding) på baggrund af at Jacob er vokset op i Seest og det ligger ikke langt fra hvor vi bor og ikke mindst Jacobs forældres bopæl. :)

Musikeren er Leo Vang fra Middelfart... Han var den billigste af de 3 vi har haft i tankerne og så har han sørme også spillet til mine forældres bryllup i sin tid :wink: Så vi er ret sikre på at det er et godt valg!

Vi skal op og se forsamlingshuset på fredag og snakke lidt om vores muligheder der osv...wee hvor jeg glæder mig...satser på at se om jeg kan få taget lidt billeder af stedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes vi fik set forsamlingshuset, samt taget lidt billeder også...skal nok lige se om jeg kan smide dem herind indenfor nærmeste fremtid :) Var også lige forbi kirken hvor vi skal vies og tog lidt billeder af den udefra :) Nå men anyways nu har vi fået nogle menu'er og priser vi kan vælge imellem eller vi kan sammensætte en menu efter eget valg. Så nu mangler Jacob og jeg bare at blive enige hehe...

Meeen...synes godt nok der er LANG tid til brylluppet...vi fik fortalt mine venner det i weekenden så nu er der flere der ved det wee hehe... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg herinde igen....er vist faldet lidt af på den her på det sidste...men har bare haft nok at se til og det har jeg os her resten af denne uge ihvertfald...da jeg arbejder over osv...puha... men gode penge lige til opsparingen :wink:

Seneste nyt er at min kommende mand Jacob har fået fortalt til hans venner at der er bryllup på vej, og de tog det meget pænt så det kunne ikke være bedre! :rolleyes:

Da min bærbar er brudt ned tør jeg ikke lige garantere for hvornår der kommer billeder....men har ikke glemt det...så håber i væbner jer med tålmodighed piger... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov forresten har jeg fundet ud af at vi har mulighed for at min tantes mor gerne vil lave vores bryllupskage....hun virkede helt glad da vi spurgte om hun havde lyst til det..hun er nemlig en haj i et køkken og har meget erfaring med kager :thumbsupsmileyanim:

Så det bliver rigtig spændende når vi skal finde ud af detaljerne osv. når vi kommer tættere på :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay sidste nyt er at vi har fundet ud af at Jacob muligvis kender en som har nogle kontakter vedrørende bryllupskørsel i en eller anden flot og smart bil...så nu er han sat på den opgave at finde nogle muligheder til os til en billig pris, krydser fingre for at det så ender ud i noget godt...da vi ellers havde valgt at spare på den post... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons:

Lyder til, at planlægningen går fremad og I efterhånden er ved at have styr på de store ting.

Lyder dejligt at din mors tante vil lave bryllupskagen :thumbsupsmileyanim: Og meget fedt at I måske kan få en fed bil at køre i :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er super skønt at kende nogen som kan hjælpe en med bryllupskage og kørsel...så krydser fingre for det ender ud i noget super godt :biggrin:

Nu er vi nået så langt at vi mere eller mindre har en gæsteliste som vi kan lave budget udfra....Hvis alle kommer ender vi omkring de 48 stykker så det synes jeg er en hel del når vi endda har skåret nogle fra...såå... men nu må vi se :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suk suk suk....sidste nyt her i sommerferien, er at jeg har mistet min højt elskede farmor, som desværre gik bort lige da vi var rejst på sommerferie...nåede dog heldigvis hjem til hendes begravelse...Puha...Æv altså havde sådan glædet mig til hun skulle være med til vores bryllup, for det så hun virkelig frem til....

Derudover så er min mormor og morfar blevet skilt, imens vi var på ferie...så dvs. har nu heller ingen mormor.......:( Øv øv....

Nåå men forsøger at holde hovedet højt og se fremad....nu ser jeg bare frem til at komme igang med noget mere planlægning her til efteråret..så vi kan begynde at glæde os noget mere til vores store dag... :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

keg af at høre din farmor er død, øv en dårlig nyhed når man er på ferie! godt du kom med til begravelsen, emn så trist så trist!

forstår ikke helt hvorfor du ingen mormor har fordi de er blevet skilt?? du har hende da vel stadig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min rigtige mormor er død da jeg var lille...så fik min morfar en ny kone..hende har vi så altid kaldt for mormor. Men min morfar ville snakke med hende om tingene for at finde en løsning på mange problemer de har haft i tidens løb åbenbart...Da min morfar tog hul på emnet og spurgte hende hvad hun ville..lukkede hun i og sagde intet...pakkede sine ting og bor nu ved en af hendes piger fra tidligere forhold(min halv moster) som vi kalder hende... Dvs. de har underskrevet skilsmissepapirer og vi mister derved kontakten til hende + resten af vores "halv" familie... Hun er ikke interesseret i nogen kontakt til min morfar eller os andre. Trods deres omkring 18 år sammen...lærer sQ aldrig at forstå man kan være så kold overfor andre....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er virkelig trist at miste to personer på samme tid, som har betydet så meget for mig i så mange år...suk suk...

Nu er hverdagen begyndt igen og tiden flyver afsted og har nok at se til så tankerne kommer lidt væk fra de dårlige ting der er sket denne sommer.

Ser bare frem til at skulle igang med mere planlægning her til efteråret, hvor jeg skal til at lave invitationerne til vores bryllup :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er begyndt at glæde mig meget mere nu hvor der er under 1/2 år til den store dag :)

Skal snart igang med invitationerne, og er os ved så småt at kigge på kjole da jeg har set Lillys lagersalg...så det overvejer jeg lige lidt :)

Derudover skal vi også snart ha lavet en liste over personer som vi gerne vil se til polterabend...der er et par venner som er sat på den sag nemlig og de vil jo gerne vide hvem de skal kontakte ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer