Guest Minanne

få et billigt grin

10 indlæg i dette emne

Lige her :griner:-

Jeg har jo ladet min manke gro her op til den store dag, som er om 37 dage :cheerleader3:

Da jeg normalt er kort håret, er jeg faktisk ved at blive bims i bøtten over dette garn... Men nu får det lov til at sidde sådan indtil 6 maj, hvor jeg skal klippes, farves og have prøve opsætning..

Nå men tænkte i skulle da ikke snydes for et billig grin, så her kommer billedet..

21nl1ra.jpg

:bunny_4::cowsleep::bunny_4::cowsleep:

Redigeret af Minanne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. Meget godt billede ;) Kender det selv, lader osse mit hår gro... og nogle dage er det lige før jeg får lysten til at klippe det selv... ;) Meeeeeeeeeeeeen husker så hvorfor det skal være langt :)

Og heldigvis har du ikke såååå længe igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hi hi hi hi hi jaaa det ser super smart ud;O)

jeg lod også mit hår gro, og jeg var så til frisøren for 14 dage siden, det var meningen mit pandehår skulle sættes op, men da jeg normalt har pandehår helt lige, så blev vi faktisk enige om at sådan skal det da også være på min store dag, sååå hun klippede det, og jeg elsker det:O) jeg får så sat ekstra hår (har dog ekstremt meget og langt hår, men tyndt;O) så for at få den frisure jeg ønsker så er det nødvendigt. skal have en rigtig prinsesse opsætning med pude ibunden og ekstra kugler så håret får en lang bølge ud:O)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der med at ville klippe det af, uhhhhh det kender jeg alt for godt...

Tror htb ville gøre det for mig, hvis det er. Han er vidst ved at være godt træt af at høre på mit brokkeri....

Marianne som GLÆDER sig til at skulle til frisør om 22 dage......... :cheerleader3:

Heh ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer