Sign in to follow this  
Followers 0
Sommersøster

Hjælp - Hvor kan jeg klæde om?

5 posts in this topic

Har brug for jeres hjælp for at få logistikken til at gå op på bryllupsdagen.

Jeg skal have sat mit hår i Herlev på bryllupsdagen, men skal jo giftes i Tybjerg Kirke - langt fra Herlev.

Min plan var, at min veninde og jeg skulle køre fra Herlev ned til et sted i nærheden af kirken, og havde udset mig Holmegaard Bed and breakfast, og så leje et værelse i 3-4 timer fra kl. 10:30-11:00 og så skulle vores chauffør hente mig der og køre mig den korte vej til kirken. (For ikke at skulle sidde for længe i en bil i kjolen, så den måske krøller for meget.)

Men men men - skulle nok have lavet en booking for længst for alt er udsolgt på Holmegaard B&B den 28. maj! Kender I andre nogle steder ikke langt fra Tybjerg Kirke, hvor man vil kunne leje sig ind til brudeomklædning?

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er en mulighed.. men de fleste camping-pladser har pæne hytter, tænker fx denne http://www.groennegaarde-camping.dk/pr/ eller ligende.. kan se at denne koster 200 for en overnatning. så mon ikke du kunne lave en aftale med sådan nogle som dem om nogle billige penge for lån af en hytte eller ligende..!

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er en mulighed.. men de fleste camping-pladser har pæne hytter, tænker fx denne http://www.groennegaarde-camping.dk/pr/ eller ligende.. kan se at denne koster 200 for en overnatning. så mon ikke du kunne lave en aftale med sådan nogle som dem om nogle billige penge for lån af en hytte eller ligende..!

Tusind tak - jeg kigger fluks på det!

0