Trine Kristensen

Hvilke af disse kjoler skal jeg vælge?

25 indlæg i dette emne

Så er det ved at være tid til at jeg skal have valgt hvilken kjole jeg skal have på til bryllupet, som nærmer sig med hastige skridt. Den lange kjole har jeg fået lagt til side i en butik, som back-up. Den korte tylkjole er fra kina, og er nok den jeg syntes er mest min nstil, men er lidt nervøs for om jeg ser for tyk ud i sådan en stram kjole. (Har prøvet at kamuflere maven med det sorte bånd)

Jeg har bestilt endnu en kjole fra Kina, men er ikke sikker på at den kommer, så med mindre den dukker op meget snart, må valget stå mellem en af disse 2. Kan også lige nævne at det er et "uformelt eftermiddags havebryllups ting" vi er ude i :)

Hvad syntes i? Og har i nogle gode forslag til tilbehør, så er jeg meget taknemlig.

post-42282-0-24613500-1302977697.jpg

post-42282-0-39537700-1302977711.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er begge flotte og jeg synes bestemt ikke, du ser tyk ud i nr. 2!

Jeg synes der er mest brud over dig i den foerste og den er vildt flot til dig - ud, og med sloer, jeg kan kun give Miss-Lena ret :cheerleader3:

Jeg ville dog ogsaa sige, at det kunne vaere laekkert at skifte undervejs. Elva goer det samme ogsaa i en tyldroem af en dansekjole og det kunne vaere sejt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg tjekkede denne tråd første gang, syntes jeg nr 1 - men efter at have gransket billederne lidt mere og taget location med i betragtning, så synes jeg faktisk du skal vælge nr. 2. Den er lidt "sej" og synes kontrasten med sort/hvid er rigtig flot og elegang. Glæder mig til at høre om din endelige beslutning.

God søndag.

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jere svar.. Det havde været nemmest hvis I alle havde været fuldstændig enige om den samme kjole :biggrin: Men jeg tror jeg tager den korte kjole med til skrædder og ser om hun kan trylle lidt, så jeg ikke føler at min mave er så synlig, hvis det ikke er muligt tror jeg valget må falde på nummer 1. Den føler jeg også er det sikre valg med hensyn til hvordan den sidder i hvert fald.

Men vender straks tilbage når jeg har besluttet mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil nu godt nok sige at jeg synes nummer 2 er den flotteste til dig, kan godt li den effekt som båndet giver den, og synes ikke at du ser tyk ud i den. Men vi må da håbe at der kan blive gjort noget ved den så du heller ikke føler det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klart mest til nr 2! Den er rigtig lækker/smuk og super fræk med den korte længde, som jeg i øvrigt er overbevist om, at du vil være glad for når det er havefest...

Synes ikke nr 1 gør det store for dine smukke former. Det er en rigtig flot kjole, men nogen gange synes jeg godt, at empiresnittet/gudindelooket kan få en til at se større ud end man egentlig er, mens man, hvis man får markeret taljen (uden at kjolen nødvendigvis sidder malet på), fjerner 10 kg rent synsmæssigt... :thumbsupsmileyanim:

Tror mest det handler om følelsen, for vi kan sige at du ser dejlig ud lige så tosset vi vil, me hvis du stadig føler, at hele fokus er på din mave, skal du gå efter nr 1...

God fornøjelse ved skrædderen!

Redigeret af RandiHR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer