leziska

Hvad havde du gjort anderledes i planlægningen?

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu er flere af os gået ind i sidste stadie af planlægningen.

Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle ting i ville have gjort anderledes?

Ville I have lyttet mere til manden, fået mere hjælp til invitationerne eller købt jer flere ting?

Jeg starter ud:

Jeg ville rigtig gerne have prøvet flere brudekjoler. Det sker jo kun denne ene gang, så jeg ville gerne have været rundt og prøvet en masse smukke kjoler. Selvom jeg har fundet drømmekjolen, synes jeg, det havde været sjovt at være mere i prøverummet!

Hvad med jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville generelt bare gerne have været ude i god tid med planlægningen.... vi har de store ting på plads nu, og vi skal nok nå det hele, men vi blev så tidspresset og pludselig stod jeg med praktik, projektopgave og bryllups planlægning på en gang og jeg kunne overhoved ikke overskue det hele....

jeg skulle have startet da vi blev forlovet for et år siden, i stedet for at læne mig tilbage og sige: ja ja, vi når det nok....

men men, vi når det.... :thumbsupsmileyanim:

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ændre sidste svar dato. Heldigvis svarede alle inden for en uge. Med undtagelse af 3 ( Har så hørt fra anden side at de nok ikke kommer) Men jeg kan jo ikke vide det og man kan jo heller ikke bare ringe og presse på. Så planlægningen fortsatter og så må jeg tage den der fra :) Har lejet borde, stole og service. Indbydelserne var ude 3 måneder før brylluppet og sidste svar var sat til en måned før. Anbefaler andre at sætte svar datoen så tidlig som mulig. Det giver mindre stresse.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville gerne have prøvet mange flere kjoler, ikke have gået specielt emget op i hvilken sang der blev spillet som ind- og udgang i kirken, det fløj fuldstændigt hen over hovederne på os, vi var sjovt nok optaget af hinanden i stedet for!

Jeg ville have holdt fast i min hestevognskørsel og ikke givet efter for den gamle bil, og jeg ville have valt en anden, mindre kirke, så kirken ikke virkede så tom når min far og jeg gik op mod alteret (vi blev gift i Haderslev Domkirke - DK´s 5 største!)

Hmmm ellers har jeg ikke rigtig ærget mig over noget efterfølgende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk ikke der var noget jeg ville have gjort anderledes. Jeg harvde sørget for at være i god tid så der var ikke noget stress eller noget, heller ikke da syersken fuckede tilretningen op, for her var jeg heldigvis også i god tid, så jeg kunne nå at gøre det selv.

KH fru R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer