for-glem-mig-ej

Solosanger til kirke i kolding, nogen der kender nogen?

15 indlæg i dette emne

Jeg har bestemt mig for at min overraskelse til min H2B skal være en solosanger i kirken, egentlig havde jeg fundet en, men han brændte mig af - rigtig ærgeligt for det er en sanger manden ofte lytter til på youtube, men op på hesten igen :-) jeg har googlet, men syntes kun jeg kan finde gamle tråde herfra bryllupklar, nogen som kender en sanger som tager ud og synger i kirker?

og sangen, egentlig er vi vilde med Leonard Cohens Halleluja, men den har været sunget til et vennepars bryllup, ellers er jeg vild med Shania Twains "still the one" men kan den gå?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kender ikke lige selv nogen sanger...

Men jeg havde overvejet at sangen "The power of love" med Celine dion skulle spilles/synges i vores kirke hvis det er muligt...Fordi jeg ELSKER den sang og synes den siger så meget om kærlighed. Men ved ikke om det bare er mig ? eller om det er et dårligt valg, hvis nu det ikke lige er mandens yndlings? :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der var en pige herinde på et tidspunkt og mener også hun var annoncør som fik rigtig god respons på sin sang. Mener hun hed Rosen og at hun kom fra Jylland men du må ikke hænge mig op på det for jeg er ikke 100% sikker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller prøv på Odense Konservatorie.

Eller musikskolen i Haderslev,- de har MGK-elever (konservatorie-spirere)

Kender en, men hun er vist lige så dyr (eller dyrere)

Kommer lige i tanke om at Bernard77 havde en til sit bryllup, prøv evt en PM til hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer