Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Willock

Følelses rutchbanetur

5 posts in this topic

Ja det hele startede jo meget godt købt en synes jeg fantastisk kjole på nettet, og skulle lige tabe mig så den kunne komme på.

Til en prøvning med henblik på at lægge den op, viser den sig meget for lille, og umulig at lægge nok ud da mit brystmål overhovedt ikke stemte overens med det de havde oplyst på kjolen,

Når rundt og kig på nye kjoler fr fundet en kjole nr. 2 som budgettet kunne tillade, får tilskud til den af min mor, og hjem og prøver at glæde mig over at nu var kjole problemet så løst.

Så i dag kommer super veninden og vi skal ha lagt kjolen op. vi købte den for 14 dage siden ca.

Men til vores begges chok er den for stor og bryst delen sidder og poser. jeg joker med det så er godt vi aldrig fik sat den anden til salg og hun siger nej den kan du ikke være i den var Meget for lille, det tror hun ikke på kan være muligt.

Men hun henter den alligevel.

Og vupti, kjolen kommer på og de 10 cm kjolen gabte for 3 uger siden. tjaa, det var vidst intet problem kjolen bliver lukket sidder lidt stramt men bedre end den anden nyindkøbte kjole, og måbende begynder min mor og min veninde at lægge den oprindelige kjole op.

Jeg ved ikke lige nu om jeg skal grine eller græde. har slet ikke turde sige det til min mand.

Nu havde jeg lige sat mig for at jeg skulle ha en fin simple kjole på og nu står jeg med den kæmpe kjole jeg drømte om at kunne være i for 1½ år siden.

Jeg er så meget ved siden af mig selv, og aner ikke om jeg tør nive mig selv i armen for at se om jeg drømmer, og tør jeg nu tror på jeg osse kan passe kjolen når den store dag kommer lige om hjørnet, eller skal jeg sørge for den anden kjole bliver lagt op og er klar som back up?

Hvordan fjerner man 10 cm om brystkassen på 14 dage? jeg ved det nemlig ikke, men det har jeg jo så gjort.

Kan i se hvor opgivende jeg ser ud?

det her er så den kjole JEG købte for 1½ år siden, som jeg var dybt forelsket i.

post-47727-0-56562900-1303225465.jpg

post-47727-0-05977200-1303225472.jpg

Edited by Willock
0

Annonce ♥

Puha det lyder da ikke sjovt, når det er så usikkert hvilken du kan passe... Suk...

Tror jeg ville sørge for begge kjoler så jeg var sikker på at ha en kjole til den store dag...

Synes du ser super smuk ud på billederne! :)

Held og lykke med det ! :D

0

Må vi se den anden kjole også?

Synes ikke du ser så glad ud i den tidligere drømmekjole. Du får lige et: :bearhug:

Har du købt den nye kjole i en forretning, for så burde den vel kunne byttes (Hvis de har solgt en kjole til dig, der er for stor - det burde de vel have opdaget?)

Håber du finder ud af det. Kender alt til kjolekrise. Købte ny kjole i tirsdags og skal giftes om 10 dage;)

0

ved ikke helt hvad jeg skal skrive... Du ser ikke "forelsket" ud i den kjole du købte for længe siden.. Nu ved jeg ikke hvor god din veninde er til at sy, men ellers kan en syerske kigge på den og vurdere om den stor kan lægges meget ind.

Du får lige en :bearhug: fra mig

Håber du giver en tilbagemelding på dit kjoleproblem.

0

Annonce ♥

Så har min veninde tryllet med min kjole...

Den er blevet lagt op og en lille smule ud i taljen, og den sad bare perfekt.

Nu skal jeg så bare gøre op med mig selv om jeg skal ha slør på til denne kjole.

Jeg har tabt mig lidt mere. så det bliver ikke noget problem at passe den på Lørdag.

0