TrineH

Hjælp! Kjolekrise!

65 indlæg i dette emne

Jeg er til nr. 1, men er også selv den mere klassiske type og har faktisk valgt samme kjole.:) Kjole 2 sidder også godt på dig. For mig trækker den dog mere festlig retning, og derfor forbinder jeg den ikke helt med et bryllup.

Tænk over hvordan du har forestillet dig din store dag, og hvilken kjole der bedst opfylder de forestillinger/drømme. Held og lykke med valget:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål til mine med-zillas som har svaret på tråden.

Ret mange foretrækker den mere moderne kjole. Valgte I selv den klassiske til jeres eget bryllup, og ville I have valgt noget andet i dag? Vice versa for de som valgte en kjole 2 model til jeres bryllup.

God påske til alle! :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig kjole nr. 1 goer det bedste for din figur - du er gudesmuk og hvilken talje :cheerleader3: Jeg synes ikke der er noget kedeligt eller for "normalt" over den. Du har de fedeste blaa sko og kan frit vaelge sloer, for den sags skyld tage blaat skoert under, hvilket ogsaa ville give kant :c166:

Jeg synes nr. 2 er fraek og flot paa samme tid, meget mindre traditionel, naturligvis og nok derfor saa nypopulaer at den i mine oejne ikke er saa meget mindre almindelig end den anden. Den fremhaever som du selv siger ikke det de samme vildt flotte kvindeformer, men du bliver ikke mindre smuk af den grund - damn, en god figur :biggrin:

Mit lange torso ville jo blive endnu laengere med kjole nr. 2, saa den ville aldrig komme paa tale til mig. (Helt med paa hvad du siger, Cecilie :wink:)

Du kan ikke vaelge helt forkert, men jeg haaber du har hjertet med dig, naar du tager valget :loveflag:

God paaske

:easter1:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et spørgsmål til mine med-zillas som har svaret på tråden.

Ret mange foretrækker den mere moderne kjole. Valgte I selv den klassiske til jeres eget bryllup, og ville I have valgt noget andet i dag? Vice versa for de som valgte en kjole 2 model til jeres bryllup.

God påske til alle! :smilie_oster02:

Jeg havde vist det man kan kalde en "klassisk" kjole - skræddersyet i fed silke - og skulle jeg vælge en anden kjole idag, så ville jeg også gå efter noget klassisk, da det er min "type".

Men når jeg ser andre piger i kjoler med spræl, så kan jeg sagtens se det sjove og utraditionelle i det - og synes de skal gå efter det, hvis de har lysten og modet - og er typen til det.

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes udfra hvad du skriver og de sko du viser helt sikkert kjole 2....

Men lad os tage en test:

samler du på Grand Cru, Menu eller lign?

Hvilken lampe gad du godt at have hjemme over spisebordet?

Hvilket sted gad du helst at spise i aften

Ja, nr 2 ville være helt perfekt til mine sko, men er også forelsket i nr 1 fordi den er "elegant"

Så svært :unsure:

Ja, jeg samler på grand cru men også bodum f.eks. :)

Gad godt at få hlngt min lysekrone op. Har en kæmpe "snebold" hængende lige pt.

Gad godt spise på Viva (italiensk) idag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tunsind tak for alle jeres søde kommentarer og god Påske til jer alle. :easter1:

Jeg har en dreng på 2år, og min krop har stadig lidt på sidebenene efter jeg ventede ham, og er derfor i tvivl om nr 2 kjole gøre det dårligere for mig.. For nr.1 gjorde mig helt klart smallere.

MEN nr. 2 er bare SÅ fed jo.

Tror jeg kunne blive ved med, at argumentere for dem begge i flere dage, for det er virkelig svært for mig, at vælge hvad der er vigtigst for mig den dag. Jeg er en ret splittet person omkring kjolevalg i disse uger.

- Har sågar spurgt min søn på 2 hvilken er der er pænest, og han siger nr. 1 :biggrin:

Ville jo helst have dem begge 2, men så bliver manden nok ikke så glad for mig :wink:

cmtoft : Super ide med det blå skørt, det havde jeg slet ikke tænkt over, men helt klart værd at overveje.

- må sige du har en ret god fornemmelse af hvem jeg er tror jeg :griner:-

Jeg må tælle jeres stemmer sammen herinde dagen før jeg tager ind og prøver kjolerne igen, og se hvilken en der har fået flest stemmer. :)

Er så glad for noget tilbagemelding herinde :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he ... Det lyder til at du er rimelig klassisk og med hang til tradition. Med mindre du har sprøjtemalet din lysekrone en pangfarve er kjole 1 nok (måske) mest dig ;)

Ja er bestemt meget klassisk - der har du helt ret, men gerne med lidt "kant". :)

Men nr. 2 kjole var somsagt heller ikke inde i billedet før den pludselig sprang på mig :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tunsind tak for alle jeres søde kommentarer og god Påske til jer alle. :easter1:

Jeg har en dreng på 2år, og min krop har stadig lidt på sidebenene efter jeg ventede ham, og er derfor i tvivl om nr 2 kjole gøre det dårligere for mig.. For nr.1 gjorde mig helt klart smallere.

MEN nr. 2 er bare SÅ fed jo.

Tror jeg kunne blive ved med, at argumentere for dem begge i flere dage, for det er virkelig svært for mig, at vælge hvad der er vigtigst for mig den dag. Jeg er en ret splittet person omkring kjolevalg i disse uger.

- Har sågar spurgt min søn på 2 hvilken er der er pænest, og han siger nr. 1 :biggrin:

Ville jo helst have dem begge 2, men så bliver manden nok ikke så glad for mig :wink:

cmtoft : Super ide med det blå skørt, det havde jeg slet ikke tænkt over, men helt klart værd at overveje.

- må sige du har en ret god fornemmelse af hvem jeg er tror jeg :griner:-

Jeg må tælle jeres stemmer sammen herinde dagen før jeg tager ind og prøver kjolerne igen, og se hvilken en der har fået flest stemmer. :)

Er så glad for noget tilbagemelding herinde :ilovebryllupsklar:

Jeg fandt lige dette her paa prettychicblog - det er jo saa fint og specielt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tunsind tak for alle jeres søde kommentarer og god Påske til jer alle. :easter1:

Jeg har en dreng på 2år, og min krop har stadig lidt på sidebenene efter jeg ventede ham, og er derfor i tvivl om nr 2 kjole gøre det dårligere for mig.. For nr.1 gjorde mig helt klart smallere.

MEN nr. 2 er bare SÅ fed jo.

Tror jeg kunne blive ved med, at argumentere for dem begge i flere dage, for det er virkelig svært for mig, at vælge hvad der er vigtigst for mig den dag. Jeg er en ret splittet person omkring kjolevalg i disse uger.

- Har sågar spurgt min søn på 2 hvilken er der er pænest, og han siger nr. 1 :biggrin:

Ville jo helst have dem begge 2, men så bliver manden nok ikke så glad for mig :wink:

cmtoft : Super ide med det blå skørt, det havde jeg slet ikke tænkt over, men helt klart værd at overveje.

- må sige du har en ret god fornemmelse af hvem jeg er tror jeg :griner:-

Jeg må tælle jeres stemmer sammen herinde dagen før jeg tager ind og prøver kjolerne igen, og se hvilken en der har fået flest stemmer. :)

Er så glad for noget tilbagemelding herinde :ilovebryllupsklar:

Jeg fandt lige dette her paa prettychicblog - det er jo saa fint og specielt :cheerleader3:

Hvor er det bare fedt!TAK! Jeg er forelsket i det :loveflag: Nu MÅ jeg jo bare finde det et sted! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tunsind tak for alle jeres søde kommentarer og god Påske til jer alle. :easter1:

Jeg har en dreng på 2år, og min krop har stadig lidt på sidebenene efter jeg ventede ham, og er derfor i tvivl om nr 2 kjole gøre det dårligere for mig.. For nr.1 gjorde mig helt klart smallere.

MEN nr. 2 er bare SÅ fed jo.

Tror jeg kunne blive ved med, at argumentere for dem begge i flere dage, for det er virkelig svært for mig, at vælge hvad der er vigtigst for mig den dag. Jeg er en ret splittet person omkring kjolevalg i disse uger.

- Har sågar spurgt min søn på 2 hvilken er der er pænest, og han siger nr. 1 :biggrin:

Ville jo helst have dem begge 2, men så bliver manden nok ikke så glad for mig :wink:

cmtoft : Super ide med det blå skørt, det havde jeg slet ikke tænkt over, men helt klart værd at overveje.

- må sige du har en ret god fornemmelse af hvem jeg er tror jeg :griner:-

Jeg må tælle jeres stemmer sammen herinde dagen før jeg tager ind og prøver kjolerne igen, og se hvilken en der har fået flest stemmer. :)

Er så glad for noget tilbagemelding herinde :ilovebryllupsklar:

Jeg fandt lige dette her paa prettychicblog - det er jo saa fint og specielt :cheerleader3:

Hvor er det bare fedt!TAK! Jeg er forelsket i det :loveflag: Nu MÅ jeg jo bare finde det et sted! :)

Det var saa lidt :) ja, det gode spoergsmaal er hvor man finder det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var saa lidt :) ja, det gode spoergsmaal er hvor man finder det!

Min kærestes chefs kone har noget har denne butik http://unika4u.dk/vare-katalog?sc=1 og http://www.amio.dk/butik/384/ , hvor hun laver tylskørter og meget mere :)

Jeg har netop skrevet til hende om det var muligt for hende at lave et underskørt i blåt til mig. For så har jeg da en ide om hvilken kjole jeg skal vælge. :thumbsupsmileyanim:

Det var bare en super ide du kom med - love it! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole nr 2 men det er rigtig at kjole nr 1 virkelig følger kroppen men nr 2 er bare super fed og flot og sys da at nr 2 kjole er meget mere prinsesse kjole da den puffer ud hvis det er du tør og har lyst kan du evt droppe sløret og finde et hårbånd eller lignende til pifte kjole nr 2 op evt alla det engelske bryllup med deres hårpynt bare noget mere roligt da kjolen er stor :-)

Redigeret af kwsp
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lidt billeder af kjolen ... det blev faktisk en kjole, som jeg havde sagt jeg ikke ville prøve.. Men det viste sig så jeg var helt forelsket i den... :loveboard:

efter en tænkepause på et par timer ude med veninderne faldt mit valg så på denne kjole - og laaannngt slør

Så nu er jeg næsten klar til at blive gift :c166:

post-46395-0-05249000-1305652670.jpg

post-46395-0-54796200-1305652683.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer