Guest gittedorte

Spiselige bordkort

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare super flotte og helt geniale :thumbsupsmileyanim: Fik helt lyst til at "stjæle" ideen, men så var det lige jeg kom til at tænke på at vi ikke har fast bordplan til vores sommerfest :)

Men så må jeg jo bare huske det til en anden gang. er helt forelsket i ideen :cheerleader3:

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare helt vild med den ide tror jeg tyv stjealer den til en anden gang viu skal holde fest.. Hvordan skal de opbevares indtil bryllu^p saa du undgaa de bliver toerre? Kan man komme sugarskiltet i fryseren?

Super flotte altsaa... :cheerleader3:

Jeg bagte hjerterne på forhånd og frøs dem ned.

Skiltene er ligeledes lavet i god tid, de skal jo også stå og tørre. Kommer de i fryseren vil de trække fugt og blive bløde når de tør op.

Onsdag aften tog jeg hjerterne ud af fryseren. Torsdag formiddag satte jeg navneskilte på og pakkede dem ind i cellofan. Derefter på en bageplade og en plastikpose ud over det hele.

På den måde bliver de ikke tørre til lørdag.

Jeg skulle på polterabend torsdag middag ellers havde jeg først taget dem ud af fryseren torsdag eftermiddag og lavet dem færdige torsdag aften.

Og har ikke tid i dag da bryllupskagen også skal laves.

Hilsen fra Gitte

Redigeret af gittedorte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da en helt fantastisk vild kreativitet med et meget, meget smukt resultat! Er misundelig.

Min svigermor laver også kransekagehjerter til vores reception, men tror, hun vil gå lidt kold, hvis jeg foreslår, der også skal være navneskilte til over 100 :griner:-

Men ville ønske, jeg turde foreslå det. De er vildt flotte!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer