Gittepit

Favourboxes

11 indlæg i dette emne

Kære Zillaer

Har brug for lidt hjælp. Jeg sidder meget og er i tvivl om vores boxe/bordkort. Det var hele tiden meningen der skulle et rødt bånd henover det sorte.

Men sidder og blir i tvivl om hvad der er pænest. for synes måske det bliver for meget med æsken, sort bånd, rødt bånd, brodering på de røde bånd og gæstens navn.

og er lidt overe i om det er mest stilrent med det sorte bånd bare. Hvad synes i ??

post-46600-0-71636500-1303640129.jpg

post-46600-0-79591200-1303640146.jpg

Redigeret af Gittepit
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg tosset fan af rød, så efter min mening skal det røde bånd være på, og så synes jeg det er pænt med jeres dato på. Men ja, hvis du ønsker det mere stilrene look, så skal det være uden det røde bånd :)

God påske :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes altså det er meget pænt med det sorte og røde bånd. Tænker også om det måske er for meget når æskerne står ved siden af hinanden. Men når de står på et flot dækket bord med mange andre ting, så tror jeg det bliver super flot. :thumbsupsmileyanim:

:back2topic: Så jeg syntes du skal vælge dem med både rødt og sort bånd :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes altså det er meget pænt med det sorte og røde bånd. Tænker også om det måske er for meget når æskerne står ved siden af hinanden. Men når de står på et flot dækket bord med mange andre ting, så tror jeg det bliver super flot. :thumbsupsmileyanim:

:back2topic: Så jeg syntes du skal vælge dem med både rødt og sort bånd :cheerleader3:

Jeg er fakkertalt enig, selvom jeg normalt er til det enkle - lige her tror jeg ogsaa at det goer en forskel om det lige er mange favorboxes ved siden af hinanden. Jeg synes altsaa det er flot med det begge baand :cheerleader3:

Ellers proeve med det roede baand alene :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer